Първо имате активна безплатна сервизна кампания за пасажерска възд.възглавница - незабавно посетете дилър!
Второ спрете да цитирате цели постове и предходни постове - темата ще стане 10 стр. и няма да ви е от помощ.
Трето - имате мотор 1AD с DPF - съответно при вас наистина са комбинирани двата възела в един.
От снимките изглежда непоправимо разрушен филтърът за твърди частици - най-вероятното и най-евтино решение е било втора ръка такъв от донор на малко мили.
Сега ето как трябва да изглежда заводски изпускателната система: От снимките на вашето гърне не става ясно защо някой е изрязал "заглушителя" и е заварил тръба - вероятно е имало опит за кражба преди време - виждат ли се следи от удар отдолу - може да е бил разпран при ПТП...
От диагностиката, която е точно правена с Techstream - евентуално показанията на дюза №3 и дюза №4 не са оптимални, но трябва да се наблюдават при различни температурни режими.
P0031 е грешка от кодовата таблица на 2AD-FHV мотори /2.2 D-CAT/ - при вашия 1AD мотор такъв код в оригиналната таблица няма - това ме навежда на мисълта, че проблемът е в т.нар. "софтуер" - разберете каква манипулация е извършена - с кой софтуерен инструмент и какво е заредено - свалян ли е компютъра или е работено през OBD на колата...DTC P0031 Oxygen (A/F) Sensor Heater Control Circuit Low (Bank 1 Sensor 1)