Аз пък се въздържах да пиша,но ще попитам колегата с бившите 2 турбо дизелови комбита/явно си купува колите на чифт/

,след този силно емоционален разказ в Ауди-клуба,който е написал,запитвал ли се е защо Тойота дава 3 години гаранция на колите си,а на балонестите Аудита дават 2 години,ако според него те са по-здрави коли?!При положение ,че Тойота произвежда около 10 милиона коли годишно,а Ауди не повече от 700000 коли,има ли човек със здрав разсъдък,който ще каже,че Тойота произвежда чупещи се коли и ще им дава по-големи гаранции,а Ауди понеже са много "здрави",та затова не смее да им даде 3 год. гаранция,още повече,че в Аудитата повече от половината компоненти са същите като във Фолксваген и Шкода.
По същество,емоционалният разказ ,написал колегата с турбо-дизеловите комбита в Ауди форума,поразително много прилича на вулгарен роман на Христо Калчев,уви с повече заряд,отколкото с факти,от които може да направиш изводите,че Тойота не прави здрави коли!
1-вата случка с уплътнителите на вратите е срещан проблем при повечето авто-производители,дължащ се на европейски доставчик,отстранен гаранционно!
2.-рата случка явно неправилно сменени амотисори,които не са били причина за тропането,а от нормално тропане от дупки и неравни терени до ненормално тропане от износена ход.част има разлика.При втората случка не разбрах какъв е проблемът,освен това ,че за всяка нова кола това може да се каже от някой,който е решил,че е ненормално.А ако действително е имало тряскане,то отговорност на сервиза е да намерят и отстранят причината.
3-та случка-Износването на съединителя силно зависи от начина на каране и ако шофорът усети приплъзване просто може да върне леко крака си от газта и да кара по-умерено,а не с озорване за колата и всичките пушеци и ефекти щяха да бъдат избегнати.
4-та случка е аналогична на третата.
5-ти/4-ти/случай виене,неправилно сменени лагер и главина,които не са били причина за виенето,а виене може да идва от много причинители,включително от износване на гумите,при смяна на гумите би трябвало да изчезне. и в 5-тата случка няма проблем с качеството на колата/колите/ или поне не е открит,което не е грижа на производителя. А лагер на главина не е консуматив,а се отчита от гаранцията,така че скандал е бил излишен.
А това,че от сервиза се гаврят с теб/цитирам те/,не значи ,че производителят е най-големият съединител..
Последният случай-не се разбра изгорял клаксон ли е или изгорял бушон.При изгорял клаксон/честа повреда при фолксваген-ауди/,проблемът се отстранява гаранционно и безплатно,при изгорял бушон на клаксона,естествено е консуматив.И в двата случая няма сериозен проблем,свързан със спирането на колата на пътя.
Всъщност от целия ти безсмислено дълъг разказ става ясно,че колата не е дала никакви сериозни проблеми и проблемите са били отстранени гаранционно без даването на никакви пари за части. Единственият проблем,който трябва да се разгледа по-сериозно е по-слабият съединител от нормалното,но фактът,че проблемът не се появява при всички авенсиси говори,че начинът на каране силно влияе на износването на съединителя.
В заключение единични случаи на недоволни от нещо клиенти са нещо нормално при всеки производител,особено когато той е пристрастен към друга марка и всячески гледа да оплюе тази,на която не симпатизира.Тойота винаги е била МНОГО по-здрава кола от Ауди и продължава да бъде.Това сочат всички проучвания и статистики както в Европа,така и в САЩ,продажбите й непрекъснато растат не защото е некачествен продукт,а защото произвежда най-здравите коли,заедно с Лексус. Фактите за здравината на колите от една марка се гледат на базата на хиляди коли от един модел,а не от 2 коли,нито от три.TUV Germany дава отговори на тези въпроси,след като са проверили хиляди коли от всяка марка и модел.Отговро могат да ти дадат и 100000км. тестове на авто-билд,където Тойота са на челните места,а Ауди А6,А4 и А2 са на дъното с най-много повреди за 100000км.Само ще ти спомена какво е сериозна повреда-А6 2.7TDI счупи ск.кутия Мултитроник в този тест.