MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
AISIN. Това е марката!
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 18 Фев 2022 12:13
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Toyota Yaris 1.3
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Дано не е сложна смяната да не прецакат нещо друго
Много Блогодаря
Много Блогодаря

- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 25 Фев 2022 11:46
- Местоположение: Кърджали
- Автомобил: Тойота корола
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте.Проблем с ммт на тойота корола 1.4 светва зъбното колело. При диагностика грешка р0810.Моля ако може тел.за връзка с МФАНДЪКОВ тел0899722273
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте,
Аз също бих искал да се чуя с него. Г-н Фандъков тел. ми номер е 0899230337 - Димитър.
Ще Ви бъда благодарен да ми звъннете.
Лек ден!
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте!
Колата в движение пада в неупрална скорост. Пребирам се до вкъщи с бая нерви и борба от типа паля/гася докато зацепи да влезе на "Е". На другата сутрин не иска да запали - това ми го направи два пъти за изминати общо 2500 километра откакто съм я купил. Първия път, майстора каза, че е нужно обучение на съединителя. Направи го и след 1000 км. пак същото. Сега казва, че актуатура, който бута съединителя е за смяна и не може да му се прави ремонт.
Та... Момчета, които сте се сблъсквали с това, някакъв съвет моля...
Колата в движение пада в неупрална скорост. Пребирам се до вкъщи с бая нерви и борба от типа паля/гася докато зацепи да влезе на "Е". На другата сутрин не иска да запали - това ми го направи два пъти за изминати общо 2500 километра откакто съм я купил. Първия път, майстора каза, че е нужно обучение на съединителя. Направи го и след 1000 км. пак същото. Сега казва, че актуатура, който бута съединителя е за смяна и не може да му се прави ремонт.
Та... Момчета, които сте се сблъсквали с това, някакъв съвет моля...
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
На актуатора може да се направи ремонт стига да е в добро състояние и да не му е правен вече веднъж "неграмотен" ремонт.
А това че не иска да пали е най-вероятно от ключето за неутрална скорост. С времето му се качва съпротивлението и прецаква 5 волтовия сигнал към компютъра.
А това че не иска да пали е най-вероятно от ключето за неутрална скорост. С времето му се качва съпротивлението и прецаква 5 волтовия сигнал към компютъра.
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте!
И аз в кюпа. Купих за дъщеря ми Ярис с ММТ кутия миналото лято. Накратко - от 9 месеца притежател около 6 месеца в бокса. Ще спестя голяма част от историята в частта с разправиите и нервите. Няма смисъл. Още в началото правя уговорката, че съм лаик в темата (то ще си проличи по-долу), но все вярвах, че има хора, които няма да гледат да вземат едни пари и с това да приключи всичко с работата им.
Първоначално колата при потегляне леко претрисаше, като това се усили с времето. В един момент спря със светещо зъбно колело. Закарах я на репатрак в Тойота, където ми обявиха смяна на съединител и цена около 1600 лв. Парите са много, нямах такава възможност. Смених го с Айсин, но на друго място (може би грешка). Увериха ме, че е монтиран правилно (поне на думи), че е направена адпатация, че актуаторите са ок и не са за рециклиране. Колата след две седмици спря. Върнах я в сервиза, където седя известно време и ми обявиха, че проблема не е механичен и нямало какво да направят. От там се насочих към друг, който се занимава с тоци, софтуер и прочее. Там ми казаха, че е от някакъв модул, били го сменили и вече е ок. Взех я, щерката покара и след около две седмици пак спря. Връщам я на вторите - имало някакво пренапрежение, трябвало да погледнат компа на скоростите. ОК, свалиха го, правили са му нещо и пак си я взех. След около месец пак блок. Пак до болка познатото - репатрак и в сервиза. Седя там около две седмици и накрая ми звъннаха да ми кажат, че нищо не могли да направят! Реших, че трябва да я закарам в ТМ ауто. Там я прегледаха и ми казаха, че компютъра е изгорял, както и електромотор на актуатора на съединителя. Намерих комп втора ръка по парт номер даден ми от Тойота, смениха го в едно с електромоторчето и си взех колата. След това колата се кара почти два месеца! Постижение! Както се сещате в крайна сметка пак блок. Викам си, няма да експериментира и пак в ТМ. Там седя пак две седмици и ми звъни приемчика. Обясни ми, че понеже не бил сменям при тях съединителя, не могло да бъдат сигурни, че е наред. Също така, че понеже имало шанс актуатора или по-скоро някаква втулка да са разбити, да пробваме с тях. Иначе казано да минем тънко. Викам си какво ми остава - айде при някакъв стругар я закараха и след около два дни ми звъннаха, че колата е готова (за пореден път). Втулката са я сменили и се надявали повече да нямам проблеми. След поредните двеста и няколко лева, колата се движи около 100 км и вчера остави детето в 11 часа вечерта на улицата.
Това е моята история. Пиша тук, дет се вика, да дам последен шанс на тая кола. Изчетох доста във форума, конкретно тази тема и виждам, че има хора, които са се справили, както и колеги които се занимават с тази кутия. Иска ми се свържа с @Petar555, но поради лимитацията ми като нов потребител, не мога да пращам лични. @Petar555, ще съм благодарен, ако пишете на лично, за да се чуем, а още повече да видите колата. Благодаря предварително!
Поздрави,
Жоро
EDIT: успях да намеря какъв съединител е сложен, защото имах съмнение, че не е такъв, какъвто трябва. Това са частите или поне това, което е трябвало да занесат на сервиза:
И аз в кюпа. Купих за дъщеря ми Ярис с ММТ кутия миналото лято. Накратко - от 9 месеца притежател около 6 месеца в бокса. Ще спестя голяма част от историята в частта с разправиите и нервите. Няма смисъл. Още в началото правя уговорката, че съм лаик в темата (то ще си проличи по-долу), но все вярвах, че има хора, които няма да гледат да вземат едни пари и с това да приключи всичко с работата им.
Първоначално колата при потегляне леко претрисаше, като това се усили с времето. В един момент спря със светещо зъбно колело. Закарах я на репатрак в Тойота, където ми обявиха смяна на съединител и цена около 1600 лв. Парите са много, нямах такава възможност. Смених го с Айсин, но на друго място (може би грешка). Увериха ме, че е монтиран правилно (поне на думи), че е направена адпатация, че актуаторите са ок и не са за рециклиране. Колата след две седмици спря. Върнах я в сервиза, където седя известно време и ми обявиха, че проблема не е механичен и нямало какво да направят. От там се насочих към друг, който се занимава с тоци, софтуер и прочее. Там ми казаха, че е от някакъв модул, били го сменили и вече е ок. Взех я, щерката покара и след около две седмици пак спря. Връщам я на вторите - имало някакво пренапрежение, трябвало да погледнат компа на скоростите. ОК, свалиха го, правили са му нещо и пак си я взех. След около месец пак блок. Пак до болка познатото - репатрак и в сервиза. Седя там около две седмици и накрая ми звъннаха да ми кажат, че нищо не могли да направят! Реших, че трябва да я закарам в ТМ ауто. Там я прегледаха и ми казаха, че компютъра е изгорял, както и електромотор на актуатора на съединителя. Намерих комп втора ръка по парт номер даден ми от Тойота, смениха го в едно с електромоторчето и си взех колата. След това колата се кара почти два месеца! Постижение! Както се сещате в крайна сметка пак блок. Викам си, няма да експериментира и пак в ТМ. Там седя пак две седмици и ми звъни приемчика. Обясни ми, че понеже не бил сменям при тях съединителя, не могло да бъдат сигурни, че е наред. Също така, че понеже имало шанс актуатора или по-скоро някаква втулка да са разбити, да пробваме с тях. Иначе казано да минем тънко. Викам си какво ми остава - айде при някакъв стругар я закараха и след около два дни ми звъннаха, че колата е готова (за пореден път). Втулката са я сменили и се надявали повече да нямам проблеми. След поредните двеста и няколко лева, колата се движи около 100 км и вчера остави детето в 11 часа вечерта на улицата.
Това е моята история. Пиша тук, дет се вика, да дам последен шанс на тая кола. Изчетох доста във форума, конкретно тази тема и виждам, че има хора, които са се справили, както и колеги които се занимават с тази кутия. Иска ми се свържа с @Petar555, но поради лимитацията ми като нов потребител, не мога да пращам лични. @Petar555, ще съм благодарен, ако пишете на лично, за да се чуем, а още повече да видите колата. Благодаря предварително!
Поздрави,
Жоро
EDIT: успях да намеря какъв съединител е сложен, защото имах съмнение, че не е такъв, какъвто трябва. Това са частите или поне това, което е трябвало да занесат на сервиза:
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте,
ММТ е кутия, която работи значително елементарно, но са изключително малко хората, които си дават сметка какво трябва да правят с нея и най-вече как да четат грешките и симптомите когато нещо по нея се скапе ТМ ауто определено не е мястото, те обичат да подменят наред без много да му мислят и не си дават сметка, че колите, които ремонтират в повечето случаи струват колкото един съединител, а проблема в много случаи не е в него. Механиците там понятие си нямат как се обслужва ММТ. Решението и е както вече казах смяна на всичко по протокол...
Съединителя, че е нов е много добре, дано да е сложен кадърно за да имате успех и с останалите компоненти по веригата. Лошо е, че е пипан компютъра, дано актуатора не е ял "мнобо бой" при обслужването му... Хубаво е обаче, че сте дали още един шанс и Petar555 е от малкото останали прекрасно мислещи и разбиращи хора тук, определено ще Ви помогне да решите проблема. Успех !
ММТ е кутия, която работи значително елементарно, но са изключително малко хората, които си дават сметка какво трябва да правят с нея и най-вече как да четат грешките и симптомите когато нещо по нея се скапе ТМ ауто определено не е мястото, те обичат да подменят наред без много да му мислят и не си дават сметка, че колите, които ремонтират в повечето случаи струват колкото един съединител, а проблема в много случаи не е в него. Механиците там понятие си нямат как се обслужва ММТ. Решението и е както вече казах смяна на всичко по протокол...
Съединителя, че е нов е много добре, дано да е сложен кадърно за да имате успех и с останалите компоненти по веригата. Лошо е, че е пипан компютъра, дано актуатора не е ял "мнобо бой" при обслужването му... Хубаво е обаче, че сте дали още един шанс и Petar555 е от малкото останали прекрасно мислещи и разбиращи хора тук, определено ще Ви помогне да решите проблема. Успех !
Последно промяна от Codename на 16 Мар 2022 13:29, променено общо 1 път.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
@Codename, благодаря за отзива. Обнадежден съм. Да уточня само, че компа в момента е сменен и по него няма интервенции. Стария беше пипан. Може би горе съм бил неясен - то таквъв ферман изсписах, нормално.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 20 Окт 2021 19:21
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота Корола Версо 1.8 2009 г
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте отново! Бих искал да се присъединя към изказващите благодарност на колегата Petar555. След обиколки по знайни и незнайни "майстори", единствено Петър постигна реални резултати. Със сериозни познания по темата, отзивчив при въпроси, препоръчвам го на "закъсалите" С негова помощ колата е в движение ( след тримесечно висене пред различни "автосервизи") , но актуатора на съединителя ми е доста амортизиран и не подлежи на ремонт. Бих помолил за съдействие, ако някой знае от къде да си намеря втора ръка. Нов не искам да коментирам
. Корола Версо 1.8 2007. Благодаря предварително!

-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Внимание! Преди да ви монтират нов актуатора в някой сервиз проверете дали не е като този на снимката. Ако е такъв откажете незабавно! Това е китайско менте и струва 400 лв. А не 1200 и иска сериозна доработка за да тръгне.
Ето това е знак, че е менте. Оригиналният няма такъв номер и е маркиран с дата код с боя.
► Виж съдържание
► Виж съдържание
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравей,
Откъде мога да си купа за 1200 лв.?
Благодаря предварително.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Алиекспрес
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Интересен отговор, те всички там изглеждат като китайчето

П.П. Моя грешка има и за 1200 ама пак външно притежава същата "кожа" ;)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост