Колеги, вкарах се в голяма драма с колата - Авенсис Т27 2.2 автомат! След обслужване - масло и филтри, колата стигна до нас и няколко дни не беше карана. След това трудно запали и докато товарех багаж след около 5 мин. загасна и до там. На следващият ден дойде майстора и след малко мъка я запали с помощта на стартов спрей като няколко пъти гасна и пак я стартирахме. Накрая запали и стигнахме до сервиза без никакви проблеми. Започнал е от проверка на горивния филтър - бил отново мръсен !? След това каза, че ще свали дюзите за проверка при негов човек, която показала, че всичко им е ОК, даже бил чистил с ултра звук!? Дотук добре, но пак няма палене и колата работи супер зле. Направо му казах да сваля резервоар и да търси от там причината за бързото цапане на горивен филтър и лоша работа на двигателя. Вътре се оказало страшна смрад с някакви косми и слуз

- от резервоара.jpg (899.08 KiB) Преглеждано 2520 пъти
Дотук добре, но колата пак не ще да пали. Казах му да сваля SCV клапана , за да се прочисти , ако може ... идеята ми беше да отмятаме една по една причините.

- SCV след сваляне.jpg (607.4 KiB) Преглеждано 2520 пъти
Каза, че този не се разглобявал и поне с компресора го е продухал. Ефект отново никакъв ... трудно палене и след това пак загаснала и нямало палене.
Тук вече му казах, че по принцип дюзите би трябвало според мен да се закачат направо на стенд с колата, за да се види какво се случва по време на работа (поне така съм чувал). Оказало се, че две от дюзите били заминали . Казах му да спре докъдето е стигнал и ще го мисля ... та молбата ми е някой да даде акъл по тези стъпки до момента какво може да се случва с тази кутия на Пандора

Верига ли да е разминала, дюзи ли да са наистина ...
