Corolla E21 / Auris E21 - Поколение XII - /2019-2024/ - двигатели/задвижване и дизайн
- stereo_man
- Мнения: 221
- Регистриран на: 22 Юни 2010 18:54
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Отделен лист е. Ще мога доввчера да го снимам
Corolla E12;
Corolla E210
Corolla E210
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Здравейте, обмислям купуване на Корола GR 1.8 нова някакви впечатления от собственици за колата.В момента карам ярис 1,8 ТС и съм доволен, ще ми се по-голям на габарити
автомобил.
автомобил.
YARIS 1.8 VVT-I TS
-
- Мнения: 5668
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
А защо gr, а не доста по-богатото на екстри luxury при не голямо разлика в цената или значително по-евтиното executive? Това gr изглежда най-небалансираното ниво за цената си.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Гледам сега, че има някакво намаление на корола сигурно нещо стари бройки ли чистят незнам, а GR ме кефи малко по-спортно изглежда.Тонколоните какъв ли звук вадят?
YARIS 1.8 VVT-I TS
-
- Мнения: 5668
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Просто по-малко клиенти се поддават на увеличението при королата. Доста хора закупиха короли, а и е и време за фейслифт, който дори се забави и вероятно още ще се забави. И само за това, че само изглежда по-спортно ще вземете това ниво оборудване? Няма ли да ви дразни вида и след като все пак не е особено мощна - т. е. само е "гримирана" като "по-спортна", а в действителност няма нищо по-спортно в това ниво оборудване (по-маломощна е от сегашния ви автомобил, който при това е по-компактен).
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Има го и този момент изглежда по-агресивно, но всъщност е слаба и това ме колебае.Заглеждам и мазда3 186кс и сийд гт204кс около парите за корола.
YARIS 1.8 VVT-I TS
-
- Мнения: 5668
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мазда си е много интересно решение и ги правят много привлекателни за шофиране, оптимизират ги за шофьора. Цените им в момента, на тази изкуствена авто криза - са привлекателни. Богати са на екстри. Но май тези им нови двигатели (с много висока степен на компресия, модифицирано запалване и изгаряне, и частично принудително пълнене) са малко мудни. И за съжаление не се оказаха толкова икономични колкото се очакваше. Сравнете ги с двулитровия хибрид корола - маздата, дори с механична скоростна кутия я дават малко по-мудна. А с автомата е още по-мудна. Двулитровата хибридна корола е на почти същата цена, като маздата с автоматична скоростна кутия, а е по-добра, поне според данните от производителите - по ускорение, предполагам превъзхожда я и по-комфорта, който дава хибридната трансмисия. пс По разход ги дават близки, дори мазда дават, че е по-икономична (от двулитровата корола) - не знам дали е така в действителност. Възможно е, на извънградско - да е чувствително по-икономична.
Кия сийд ГТ си е типично ГТ - до колкото може да се прецени - пъргава, бърза, със скоростна кутия с два съединителя, 7 степенна - с много бързо превключване. Но нивото на оборудване ГТ - което има по-привлекателните екстри си е скъпо (но пък не е поскъпнала, като королата). Дали можем да се доверим на 1,6 турбинирания двигател, относително натоварен с не много висок максимален въртящ момент и на роботизираната скоростна кутия с два съединителя, ако търсим семеен автомобил, ако търсим надеждност, а не търсим автомобил предимно за удоволствие и непродължителна експлоатация. Все пак разходите за експлоатацията му и дори за поддръжката му ще са чувствително по-големи от на двулитровата корола.
Според мен - двулитровата корола е по-добрия избор, но това е за моите изисквания, за това - което аз търся в автомобила. И аз предпочитам хибридите, така че избора ми е до голяма степен предубеден.
Кия сийд ГТ си е типично ГТ - до колкото може да се прецени - пъргава, бърза, със скоростна кутия с два съединителя, 7 степенна - с много бързо превключване. Но нивото на оборудване ГТ - което има по-привлекателните екстри си е скъпо (но пък не е поскъпнала, като королата). Дали можем да се доверим на 1,6 турбинирания двигател, относително натоварен с не много висок максимален въртящ момент и на роботизираната скоростна кутия с два съединителя, ако търсим семеен автомобил, ако търсим надеждност, а не търсим автомобил предимно за удоволствие и непродължителна експлоатация. Все пак разходите за експлоатацията му и дори за поддръжката му ще са чувствително по-големи от на двулитровата корола.
Според мен - двулитровата корола е по-добрия избор, но това е за моите изисквания, за това - което аз търся в автомобила. И аз предпочитам хибридите, така че избора ми е до голяма степен предубеден.

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 1437
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Може би е оффтопик в темата за Корола, но мога да дам лични наблюдения върху точно тази новата Мазда 3 (на тъща ми) с 2л двигател- все пак колегата явно търси сравнение на Королата с тази Мазда- за цената си определено е привлекателна и има много екстри в горните си нива- смея да твърдя, че са повече от Королата. Но, на мен не ми допада като краен пакет. Кокпитът ми е някак неудобен, функциите и командите не са интуитивни (може би изисква свикване, а аз я карам само за по седмица, когато сме в България със самолета. Но за сметка на това, като се кача по тест-драйвове или като ми дадат сервизен автомобил Корола, на когото също не съм свикнал...със сядането в колата намирам кое къде е и се чувствам на място). Като качество на изработка са горе-долу на едно ниво, Маздата е може би съвсем малко по-добра, има много хубава кожичка на седалките. Маздата на мен като поведение на двигателя и скоростна кутия НЕ ми харесва. За над 180коня е просто тромава, даже като я сравнявам със 180коня хибрида, който също не е от най-динамичните автомобили. Абсолютно без майтап- като усещане върви по-скоро като мааалко по-динамична кола от Авенсиса ми, но не като за 180коня. Но, всичко е субективно, в никакъв случай не е лоша кола, със сигурност на някого би се харесала безусловно..... А да не говорим, че седнах веднъж в шоуруума на Мазда 6 седан- останаха ми очите и акъла в тая кола, сериозно, но това е съвсем в страни от темата 

Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ще трябва да ги видя на живо, тогава ще имам по-добра представа за всяка.Хибрида, неговата батерия доколкото разбрах от прочетеното му се сменя след 10 години, а тя е левове и ,,кяра в кимура,,
YARIS 1.8 VVT-I TS
-
- Мнения: 1437
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Гаранция, че ще ТРЯБВА да я смениш след 10 години няма. Возил съм се нееднократно в Приус-таксита в Берлин и са ми казвали, че са с първата си батерия...на над 15 години и 500 000км. А и, купувайки нова кола в никакъв случай не бих се притеснявал за батерията
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 04 Окт 2021 12:15
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Меган 2,Корола 1.8 хибрид
- Получена благодарност: 2 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ами то като останат само електрички значи никога да не си купиш кола.Че там батерията не е 6К а 20К лева.А и на рено доколкото виждам даже не е 10г. като на Тойота,а 8г. гаранцията.Но както казват сърбите"Ово е стандарт.Караш и фърляш"
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Така е
YARIS 1.8 VVT-I TS
-
- Мнения: 5668
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
При електричките е друго и те имат преимущество в това отношение, голямо преимущество. Неоправдана е цената, която искат от тойота за тези малки батерии на хибридите.
► Виж съдържание
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- BOz
- Мнения: 4540
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Всяко нещо си има времето и приложението, особено отнесено към цената.
Примерно ако вземем сега, че един хибрид използва грубо 1 кВтч енергия от батерия и спекулативно кажем, че батерията тежи 20 кг, то суперкондензатор за тази енергийна плътност може спокойно да тежи и 200-300 кг. Аз лично не бих сложил/возил такъв товар, само и само да се възползвам от другите му теоретични преимущества.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 5668
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Супер кондензатор 1 кВтч - 200 та и 300 кила?
Не е супер тоя кондензатор.
Има разработки на супер кондензатори с енергийна плътност 73 Втч/кг. Вижте каква е енергийната плътност в "батериите" от такива в китайските автобуси. Обемни са, но не и особено тежки.

Има разработки на супер кондензатори с енергийна плътност 73 Втч/кг. Вижте каква е енергийната плътност в "батериите" от такива в китайските автобуси. Обемни са, но не и особено тежки.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: CyberTod и 7 госта