обороти проблем
обороти проблем
Здравейте на всички наскоро си закупих тойота и съм много доволен става въпрос за корола 2003 седан 1.4 Досега карах дизелова кола но сега реших да мина на бензин .За съжаление ми се появи проблем светна ми датчика за двигатела който показва 4е има ниакакъв проблем с него .Колата пали малко трудно сутрин като за такава кола имам предвид иска леко газ но както и да е .Като загрее оборотите падат под 600 и това ми се струва че не е добре .След вси4ко това посетих сервиза премахнаха гре6ката казаха 4е имало проблем със свещите, но след 200 километра отново съ6тите проблеми дат4ика светна отново дори запо4на да гасне не можеше да държи обороти когато не подавам газ .Пак в сервиза казаха 4е може би е от компютъра,а може би не.Сега моге да се кара като си стои грешката но оборотите са все така ниски когато е загряла около590-600.Ако някой има мнение моля пишете.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
А каза ли им в сервиза да си ти върнат парите . И че може би на така наречените майстори не им е там мястото . Ами може би по-добре в плод и зеленчука или може би най-добре в кенефите на Ц.Гара .
Даскалите стачкуват за заплати . А ние кога ще направиме една стачка срещу ИДЕОТИТЕ по сервизите ???
Кажи от къде си може някой да те прати при свестен майстор .
Даскалите стачкуват за заплати . А ние кога ще направиме една стачка срещу ИДЕОТИТЕ по сервизите ???
Кажи от къде си може някой да те прати при свестен майстор .
- Aleksandar
- Мнения: 251
- Регистриран на: 26 Авг 2007 09:35
- Местоположение: Sofia
Днес вземах колата от сервиза там ми казаха че 90% проблема идва от компютъра и ще се наложи да се сменя новия струвал 2300лв нещо не ми се дават сега ще пробвам във друг да видим те какво ше кажат .Докато се прибирах ми угасна 3 пъти на светофара после се оправи в смисъл не гаснеше имам предвид че гасне на обороти на празен ход не поддържа оборотите .Имам питанка тези бордови компютри ж колата могат ли да се преинсталират и въоб6те има ли по нормално решение от тези 2300лв
Има смени сервиза!bobybg написа:Днес вземах колата от сервиза там ми казаха че 90% проблема идва от компютъра и ще се наложи да се сменя новия струвал 2300лв нещо не ми се дават сега ще пробвам във друг да видим те какво ше кажат .Докато се прибирах ми угасна 3 пъти на светофара после се оправи в смисъл не гаснеше имам предвид че гасне на обороти на празен ход не поддържа оборотите .Имам питанка тези бордови компютри ж колата могат ли да се преинсталират и въоб6те има ли по нормално решение от тези 2300лв
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Offf,otidi v serviza na Toyota,kakvo ia vlachish taia nova kola po razni servizcheta,kadeto ne sa popraviali po novi koli ot Audi B4-ki,stari A4-ki i Opel Astra.Estestveno ,che shte se praviat ,che razbirat neshto i shte te lajat.Za parvi pat im vleznal VVT-i v serviza,shte se uchat na tvoita kola tia prostaci,vsichkite se praviat na golemi maistori.Otidi v Toyota,kaji na priemchika kakav e problema,sedni izpii si 1 kafe i shte ti kajat kakav e problema i reshenieto mu.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Така и не разбрах нещо:
Каква точно грешка регистрира "компютъра"?Каза че ти светва "check engine", а незнам ECU да регистрира като грешка самия себе си?
Деиствително в описанието на повечето грешки пише "open or short circuit" или в краен случай ECU,но то само себе си не се диагностицира като грешка.
Каква точно грешка регистрира "компютъра"?Каза че ти светва "check engine", а незнам ECU да регистрира като грешка самия себе си?
Деиствително в описанието на повечето грешки пише "open or short circuit" или в краен случай ECU,но то само себе си не се диагностицира като грешка.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 4 госта