за колко време пада акумулатора?

wanderer
Мнения: 3
Регистриран на: 10 Окт 2007 15:12

за колко време пада акумулатора?

Мнение от wanderer » 10 Окт 2007 15:21

Здравейте,

Въпросът ми е за колко време пада акумулатора на кола, която не е в движение. Моделът няма значение, но за справка - Корола 2004-2005г.

Извинявам се, ако е задавано и преди (не можах да намеря такава тема).

Мерси предварително :thumbsup:

drago_1
Мнения: 120
Регистриран на: 18 Юни 2007 23:23
Местоположение: София, Надежда

Мнение от drago_1 » 10 Окт 2007 15:47

ами колега аз съм с корола Е11 2002год ако пусна вътре фабричната музика, която се сещаш каква сила е за 30мин нямам ток!
акумулатора ми е 40Ah

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Re: за колко време пада акумулатора?

Мнение от Scott » 10 Окт 2007 15:54

wanderer написа:Здравейте, Въпросът ми е за колко време пада акумулатора на кола, която не е в движение. Моделът няма значение, но за справка - Корола 2004-2005г...
Зависи от доста фактори - но няколко са определящи:
- капацитет на акумулатора (колко ампер-часа е)
- постоянно включени консуматори (аларма, имобилайзър, часовник и т.н.)
- температура на околната среда (гараж или навън, зима, лято и т.н.)
По принцип като минимум, би трябва да 'можеш да запалиш' ако колата е стояла навън, независимо от сезона за около месец. Също имай предвид, че ако колата ще стои повече от 2 месеца без да се припалва е хубаво предварително да се свали акумулатора и след това, преди да се сложи наново да се зареди със зарядно устройство.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 10 Окт 2007 15:57

drago_1 написа:ами колега аз съм с корола Е11 2002год ако пусна вътре фабричната музика, която се сещаш каква сила е за 30мин нямам ток!
акумулатора ми е 40Ah
Смени си акумулатора :whistle: (или слушай по-тихо).

wanderer
Мнения: 3
Регистриран на: 10 Окт 2007 15:12

Re: за колко време пада акумулатора?

Мнение от wanderer » 10 Окт 2007 18:53

Scott написа:Зависи от доста фактори - но няколко са определящи:
- капацитет на акумулатора (колко ампер-часа е)
- постоянно включени консуматори (аларма, имобилайзър, часовник и т.н.)
- температура на околната среда (гараж или навън, зима, лято и т.н.)
По принцип като минимум, би трябва да 'можеш да запалиш' ако колата е стояла навън, независимо от сезона за около месец. Също имай предвид, че ако колата ще стои повече от 2 месеца без да се припалва е хубаво предварително да се свали акумулатора и след това, преди да се сложи наново да се зареди със зарядно устройство.
tova otgovarq napalno na vaprosa. merci. smile.gif

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 10 Окт 2007 18:55

drago_1 написа:ами колега аз съм с корола Е11 2002год ако пусна вътре фабричната музика, която се сещаш каква сила е за 30мин нямам ток!
акумулатора ми е 40Ah
пробай да вържеш и калорифер;)

Аватар
newmiro
Мнения: 1360
Регистриран на: 03 Апр 2006 21:59
Местоположение: Варна

Мнение от newmiro » 10 Окт 2007 19:48

diver написа:
drago_1 написа:ами колега аз съм с корола Е11 2002год ако пусна вътре фабричната музика, която се сещаш каква сила е за 30мин нямам ток!
акумулатора ми е 40Ah
пробай да вържеш и калорифер;)
аз затова си сложих 54Аh (имам същата корола), повече не можах да събера в кутийката за акумулатори:)
П.П. не заради калорифера:РР
stay up and keep shining!!


slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки tongue.gif

Аватар
aleksbr
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Сеп 2007 21:01
Местоположение: Благоевград

Мнение от aleksbr » 10 Окт 2007 20:18

Зависи от сезона/външната температура/до един месец задължително при атмосферните условия в БГ.Ако автомобила остава за дълго на трупчета желателно е да се демонтира и да се зарежда поне веднъж на два-три месеца.
Последно промяна от aleksbr на 13 Окт 2007 19:32, променено общо 1 път.

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 10 Окт 2007 20:48

aleksbr написа:Зависи от сезона/външната температура/до един месец задължително при атмосверните условия в БГ.Ако автомобила остава за дълго на трупчета желателно е да се демонтира и да се зарежда поне веднъж на два-три месеца.
По-скоро зависи какво има накачулено по колата. Някъв телефонен кит, музика и по-скапана алармичка може да си хапват 100мА кат стой та гледай. 50Ампер часов акумулатор ще го смукнат за 10-15 дни кат стой та гледай....

niki60
Мнения: 147
Регистриран на: 14 Фев 2007 12:27
Местоположение: VARNA 1999-toyota corolla AE 111 2007-honda accord sport
Обратна връзка:

Мнение от niki60 » 10 Окт 2007 20:57

пропуснахте само още един фактор-тока на утечка на акумулатора който е в пряка зависимост от вътрешното му съпротивление ..както знаем големия ток при стартиране предизвиква динами4ни процеси в кетките в резултат на което активната маса на плочите пада на дъното и предизвиква намаляне на вътрешното съпротивление а оттам и голям ток на саморазряд ..гледаш хубав нормален акумулатор а след 3-4 дни се разредил без никакви вързани консуматори

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 10 Окт 2007 21:04

Колегата по-нагоре е написал , че не е лошо да се сваля акумулатора ако е за по-дълго време престой колата . Което е вярно . Но икскам само да отбележа , че има разни нови кошници на , които като им падне тока или се изключи и после може и да не запалят без разходка до сервиза . За разни обучения и блокировки . Така , че ако карате нова кола четете в книжката . Ако е стара щайгата да не ви дреме biggrin.gif .

Аватар
aleksbr
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Сеп 2007 21:01
Местоположение: Благоевград

Мнение от aleksbr » 10 Окт 2007 22:09

Bass_Man написа:Колегата по-нагоре е написал , че не е лошо да се сваля акумулатора ако е за по-дълго време престой колата . Което е вярно . Но икскам само да отбележа , че има разни нови кошници на , които като им падне тока или се изключи и после може и да не запалят без разходка до сервиза . За разни обучения и блокировки . Така , че ако карате нова кола четете в книжката . Ако е стара щайгата да не ви дреме biggrin.gif .
Тези кошници едва ли са нови и тези корекций които се налагат след изключване на основно захранване според мен са нереални за заводски заложените параметри.Най вероятно е имало някаква намеса
в оригинала.

Аватар
aleksbr
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Сеп 2007 21:01
Местоположение: Благоевград

Мнение от aleksbr » 10 Окт 2007 22:12

niki60 написа:пропуснахте само още един фактор-тока на утечка на акумулатора който е в пряка зависимост от вътрешното му съпротивление ..както знаем големия ток при стартиране предизвиква динами4ни процеси в кетките в резултат на което активната маса на плочите пада на дъното и предизвиква намаляне на вътрешното съпротивление а оттам и голям ток на саморазряд ..гледаш хубав нормален акумулатор а след 3-4 дни се разредил без никакви вързани консуматори
Този акумулатор е за вторични суровини ако електролита му е наред.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 10 Окт 2007 22:44

aleksbr написа:
Bass_Man написа: Тези кошници едва ли са нови и тези корекций които се налагат след изключване на основно захранване според мен са нереални за заводски заложените параметри.Най вероятно е имало някаква намеса
в оригинала.
Абсолютно е вярно това , което ти казвам и няма никаква намеса .
Не ми се занимава сега да ти качва мануала на една силна марка да видиш как е дадено да се сменя акумулатора . С втори на щипки да държи напрежението докато закачиш новия !!!
И това е на много автомобили . Нарочно е направено след махане на акумулатора колата да не може да се запали !
Не става въпрос за настройки на инжекциона или настройки на ск.кутия . Ами по скоро нещо като имобилайзер или ресет на някакви регистри за състояние . Обаче става само в сервиз срещу заплащане . Даже мисля , че на някой коли в гаранция нямаш право да сваляш акумулатора . И да правиш каквото и да било по него . Както се получи и на една от нашите ( в бившата работа ) тойоти .
Но за различните държави и региони може да има различни условия .
Със сигурност тези неща съм ги виждал и чел по сервизни документи и мануали .
Разбира става дума за по-скъпички автомобили .

Аватар
aleksbr
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Сеп 2007 21:01
Местоположение: Благоевград

Мнение от aleksbr » 11 Окт 2007 09:14

Bass_Man написа:
aleksbr написа:
Bass_Man написа: Не ми се занимава сега да ти качва мануала на една силна марка да видиш как е дадено да се сменя акумулатора . С втори на щипки да държи напрежението докато закачиш новия !!!
И това е на много автомобили . Нарочно е направено след махане на акумулатора колата да не може да се запали !
Това наи вероятно е направено с цел защита от кражба,но би трябвало да има кодове които да се въвеждат и те да са достъпни за собственика.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта