Така, ето какво е направено до момента
колата е авенсис комби т25 2.0 д4д 126 2006 (поне тази година изписа в програма за диагностика, по талон е 08 по стъкалата 07

, да с ограничим в интервала 2006-8, и аз не знам какво да кажа като ме питат коя година е...

)
1. Колата като я взехме вървеше и не забелязахме да има някакви проблеми.. всичко ок..
обаче по едно време почна да пуши отзад зверски ама като казвам зверски.... трябва да караш на 20 метра разстояние...и понеже като не разбираме и където я обслужвахме, видяхме че отдолу има някаква нова тръба заварена току що, и си помислихме, и се подведохме от майсторите и от интернет разглеждане, че е махнат дпф ли е катализатор ли е, както се води там... и трябвало сега да се маха и софтуерно..
след което се свързахме с комп. специалист дето се занимавал с това от 15 20 год.
като отидохме и казахме какво става с колата, отряза някакъв кабел и каза карай.... покарах малко колата и светна чека...
каза ясно, те са го махнали, защото струвал тогава над 1000лв. и не са го изолирали софтуерно (автоджамбази какво да се прави)
той го направи това нещо и колата спря да пуши. След малко каране като позагрее и бам забива муцуната все едно караш лада на 3-та, като угасиш двигателя се оправя за малко и пак същото
звъняхме на софтуерния.. каза да смениме горивния филтър с МАН (изрично каза МАН) - ОК сменихме го .... ефект нямаше НИКАКЪВ...
казвам му, че е същото.... - значи е помпата за високо налягане смени нея - обаче преди да я смениме, колата спря да прави проблема , не знам дали от това, но само извадиха буксата на дебитомера и я върнаха отново изчистиха грешката и колата не искаше да забие, но вече бях намерил помпата и решихме да я смениме все пак..
разлика никаква, тя сега колата не искаше да забие....
изчистиха ЕГР - пак нямаше ефект
след проверка се оказа, че ДПФ-а както писах по горе си е на МЯСТОТО и го премахнаха и физически.
излезе грешка за ламбда сондата, която е отдолу на тръбата на изпускателната система
смених я с 2-ра употреба изчезна грешката
след физическото премахване на филтъра и смяната на тази сонда, колата лети,
но чека светна и дава грешка P0031
и турбото почна да вие като сирена на 2-ри Юни - след отстраняването на ДПФ-а
и към момента е това което е правено по колата,
турбото е ясно, че трябва да се рециклира ..
нещо по компютъра трябва ли да се прави още...
софтуерния спец. е на 10000000000000000% сигурен че всичко е направено както трябва....
Имам още 3 коли и те са си с филтри и всичко, както си му е реда. И аз искам да си е всичко като от завода.
Нямам нищо против този модел кола, даже напротив, много ми харесва и возия, и вървене, и визия и всичко...
искам да я оправя и да си е ОК, но явно не попадам на точното място, а така за предположения вече ми писна и пари наляво и надясно без да има ефект - не ми се дават
затова реших да пиша тук във форума.. за някакъв вид помощ/съвет/мнение
не да се обиждаме и да казваме кой какво дишал и кой какво искал. (но да не навлизаме в тази тема)