Мнение
от solun » 02 Фев 2022 10:19
Да, при предния ремонт е сменено всичко и това зъбно колело на коляновия вал - комплекта беше на BGA, максимално пълния.
Тази зъбчатка на коляновия вал, зъбното колело на изпускателния разпред.вал, зъбното колело на всмукателния разпред.вал в комплект с vvti муфата, "бананите", хидравличния обтегач и семеринга на кол.вал - и по спомен беше доста скъпичко.
Съгласен съм с Вас, че е най-добре за ГРМ да се заложи на оригинала. В сегашния случай нямаше как - колегата с когото писах за оригиналната част и се отзова адекватно (за което му благодаря) ми каза доставка около 10тина дена. Сервизчето дет си ремонтирах колата разполага с три клетки, две от които заети (в една уреди за диагностики , машина за климатици, преса и др такива.....а в другата клетка кола разглобена "паран парче"), имаше една свободна клетка в която вкараха моята кола и няма как да седи и тя там десетина дена докато пристигне оригинала - няма такъв майстор дет да си "върже " така ръцете колкото и да ми се иска на мен да си сложа оригинала.
Надявам се новия ангренаж да излезе читав и да е с добро качество на изработката.