Привет момчета! Прецака ми се динамото и не зарежда. Майсторът ми обаче е на около 400 километра. С напълно зареден акумулатор дали ще успея да стигна до него? Предвидил съм и две "батерии" като резервни ако се наложи да сменям по пътя. ;)
Двигателят е 2000 куб. см, бензин, 150 конски сили.
Пробег на RAV4 XA30 2.0 VVTi 150HP 2007 без алтернатор ?
- Петър Шолеков
- Мнения: 10
- Регистриран на: 25 Юли 2018 16:05
- Местоположение: Троян
- Благодарил/а: 1 път
Пробег на RAV4 XA30 2.0 VVTi 150HP 2007 без алтернатор ?
Последно промяна от Akima на 25 Яну 2022 17:48, променено общо 3 пъти.
Причина: Променено заглавие.Преместена в правилния раздел.
Причина: Променено заглавие.Преместена в правилния раздел.
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Пробег на РАВ4 2007 без алтернатор?
Привет.
1.Писали сте в раздел за Lexus.
2.Темата е преместена в техническите раздели - ел. раздел.
3.Поне да бяхте написали с кой двигател е посоченият автомобил...
---------------
Минималният капацитет на стартовата батерия е 60 Ah.
Теоретично трябва да можете да изминете ~ 100 км - но при зимни условия няма как да карате без светлини, отопление и подгрев поне на обзорните стъкла.
Къде се намира автомобилът - защо не преминете към ремонт на място - да не е в някое селце например?
1.Писали сте в раздел за Lexus.
2.Темата е преместена в техническите раздели - ел. раздел.
3.Поне да бяхте написали с кой двигател е посоченият автомобил...
---------------
EDIT
Минималният капацитет на стартовата батерия е 60 Ah.
Теоретично трябва да можете да изминете ~ 100 км - но при зимни условия няма как да карате без светлини, отопление и подгрев поне на обзорните стъкла.
Къде се намира автомобилът - защо не преминете към ремонт на място - да не е в някое селце например?
- Петър Шолеков
- Мнения: 10
- Регистриран на: 25 Юли 2018 16:05
- Местоположение: Троян
- Благодарил/а: 1 път
Пробег на РАВ4 2007 без алтернатор?
Не мога да си "изневеря" на Майстора. ;) Без климатик ще мина.
С три акумулатора по 74 А/Ч и зарядно за тях за всеки случай разполагам. Оказа се, че се намирам на 250 а не на 400 километра. Логично ако първата "батерия" издържи до 100-те километра ще успея. 


- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Пробег на РАВ4 2007 без алтернатор?
Освен да пожелаем успех и дано генераторът не е напълно издъхнал, а да недозарежда например.
С три акумулатора и внимателно шофиране се надявам да успеете или поне да приближите.
Ще се радваме да пишете после за прехода - в този форум обичаме пътеписите.
С три акумулатора и внимателно шофиране се надявам да успеете или поне да приближите.
Ще се радваме да пишете после за прехода - в този форум обичаме пътеписите.
- Петър Шолеков
- Мнения: 10
- Регистриран на: 25 Юли 2018 16:05
- Местоположение: Троян
- Благодарил/а: 1 път
Пробег на RAV4 XA30 2.0 VVTi 150HP 2007 без алтернатор ?
С известно закъснение намерих време да "докладвам" за тази история. ;) Ще се опитам да бъда кратък.
Тръгнахме сутринта с 3 заредени акумулатора от Точка А. Без климатик и само на "дневни" фарове защото не могат да се изключват. Изминахме 45 километра безпроблемно и на един завой усетих, че волана започна да се втвърдява. Алармите на таблото се сменяха постоянно, даже не успявах да ги следя защото трябваше да отбия.
След като намерих безопасно място и спрях се обадих на моя Майстор, че сме минали само 45 километра и мисля с останалите акумулатори да се върнем до Точка А.
Той обаче ме обнадежди и попита с колко "ток" още разполагам. Казах му за станалите два заредени 74-5 амперчасови батерии. Той каза сменяй и продължавай ние ще те посрещнем.
За уточнение между Точка А и Тока Б имаше 340 километра.
Сменихме акумулатора и минахме още 40 километра.
Тогава си казах... те сега си такова то! И пак се обадих да рапортувам до къде сме я докарали.
Майсторът каза слагай третата батерия и тръгвай, аз тръгвам да те взема. ;)
Сега ще ви спестя останалото до момента в който се срещнахме. Той носеше два акумулатора по 60 амперчаса. А аз се депресирах още повече. ;)
Първата работа която направи беше да ми извади крушките на неизключваемите дневни светлини. После смени акумулатора и тръгнахме. И след два часа стигнахме до Точка Б.
Сещате ли се? За такова приключение не трябва да подценяваш колко ти харчат фаровете. ;)
За около два часа алтернатора ми беше обслужен и се прибрахме същия ден.
Те за това аз не изневерявам на Майстора си!
Тръгнахме сутринта с 3 заредени акумулатора от Точка А. Без климатик и само на "дневни" фарове защото не могат да се изключват. Изминахме 45 километра безпроблемно и на един завой усетих, че волана започна да се втвърдява. Алармите на таблото се сменяха постоянно, даже не успявах да ги следя защото трябваше да отбия.
След като намерих безопасно място и спрях се обадих на моя Майстор, че сме минали само 45 километра и мисля с останалите акумулатори да се върнем до Точка А.
Той обаче ме обнадежди и попита с колко "ток" още разполагам. Казах му за станалите два заредени 74-5 амперчасови батерии. Той каза сменяй и продължавай ние ще те посрещнем.
За уточнение между Точка А и Тока Б имаше 340 километра.
Сменихме акумулатора и минахме още 40 километра.

Майсторът каза слагай третата батерия и тръгвай, аз тръгвам да те взема. ;)
Сега ще ви спестя останалото до момента в който се срещнахме. Той носеше два акумулатора по 60 амперчаса. А аз се депресирах още повече. ;)
Първата работа която направи беше да ми извади крушките на неизключваемите дневни светлини. После смени акумулатора и тръгнахме. И след два часа стигнахме до Точка Б.

За около два часа алтернатора ми беше обслужен и се прибрахме същия ден.
Те за това аз не изневерявам на Майстора си!

- ufer
- Мнения: 2815
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 25 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Пробег на RAV4 XA30 2.0 VVTi 150HP 2007 без алтернатор ?
Браво! Аз по соц. време съм се прибирал от София (400 км) с една батерия "Искра" и дефектен генератор. Ама тогава не карахме на фарове и старите коли нямаха толкова консуматори като сегашните. Токът ми трябваше само да захранва бобината и свещите...



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта