Здравейте,
Миналия юли ми прокапа антифриза - оказа се, че трябва шлайфане на глава, гарнитура, водна помпа и т.н.. Смених ги в Тойота - Благоевград. Сега видях капки антифриз под колата - държа я в гараж, така че се знае, че са от нея. Капките не са от разширителния маркуч, а идват някъде откъм ДВГ. Отдолу забелязах, че предпазната кора има следи от теч в най-ниската част. Гледах с фенер под капака, но не можах да видя следи откъде е текло.
Има ли начин да разбера откъде идва проблемът, преди да я откарам обратно в сервиза?
Corolla Verso 2.2 D4D 2007 - теч на антифриз след шлайфане на глава - РЕШЕН - хлабава скоба
Bonkers
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Verso 2007 2.2 D4D - теч на антифриз след шлайфане на глава
Мнение от ufer » 22 Яну 2022 18:23
Всичко е възможно: от лош шлайф, некачествена гарнитура, пукнатина в главата, лош монтаж или дори незатегната скоба на маркуч. Каквото и да е, ако обаче главата се сваля отново, майсторът трябва да провери блока с планметър. Много хора подценяват изкривяванията на блока, което, макар и рядко, не е невъзможно да се случи... 

ufer
- peterhr
- Мнения: 637
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Verso 2007 2.2 D4D - теч на антифриз след шлайфане на глава
Мнение от peterhr » 22 Яну 2022 18:46
Ако тече някъде над кората, тогава без да се свали няма да се разбере нищо. Трябва да свалиш кората. След това да гледаш къде са капките на земята. Ако не може еднозначно да се определи отново откъде идва теча, тогава по метода на изключването трябва да тръгнеш нагоре и да слагаш картончета на различни места под скоби, под маркучи, където се съмняваш, че може да тече. Върху картона ще си личи винаги дори и няколко капки да има. Но е много играчка.
Обикновенно такива течове са след като си загасил колата и тя започва да изстива.
Обикновенно такива течове са след като си загасил колата и тя започва да изстива.
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
peterhr
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 19 Фев 2021 13:08
- Местоположение: София
- Автомобил: Cololla Verso D4D 2007
Verso 2007 2.2 D4D - теч на антифриз след шлайфане на глава
Мнение от Bonkers » 22 Яну 2022 19:30
Ще видя утре дали мога да сваля кората. Иска ми се да е хлабав маркуч, минал съм само 4000 км и гаранцията е минала преди една седмица. Преди два месеца бях до сервиза и им казах, че антифриза е намалял (тогава не съм видял теч), и ми дадоха доста обяснения как това е в рамките на нормалното.
Bonkers
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Verso 2007 2.2 D4D - теч на антифриз след шлайфане на глава
Мнение от ufer » 22 Яну 2022 19:45
От официалните сервизи винаги можеш да очакваш приказки от 1001 нощ. Трябваше още преди 2 месеца да им връчиш ключовете, сега ти ще си прецаканият. Дано да е само маркуч. Все пак можеш да говориш със собственика на сервиза, не с приемчика. Ако държи да си запази репутацията, може и да се съгласи да оправи проблема. Една седмица след края на гаранцията не е много. Ако се опъва, опитай малко психологически натиск... 

ufer
Bonkers
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост