Мнение
от geniya » 26 Авг 2021 11:35
Чудя се, ако ДПФ е изкормен и се включи принудителна регенерация ще има ли някакъв проблем? Почнах да се съмнявам, че джамбазина го е изкормил малко преди да я купя, защото имам снимка от ауспуха като я взех, няма общо със сега след 1,5година и 15 000км! Вече е почернял , а преди беше като никелиран отвътре. Смених преди време 5000км ламбда сонда с оригинална ДЕНСО поради грешка и светнал чек, като новата ламбда работеше перфектно, все пак беше чисто нова. Сега след 5000км започна да ми повишава разхода, ауспуха отвътре почерня доста и като я закачих на техстрийма се оказа, че ламбдата е забила и не отчита нищо. Относно това дали ДПФ е изкормен, би трябвало да има заваръчен шеф, който няма как да не видя, нали? Ако се окаже така, би трябвало и софтуера е барнат, тогава дали принудителната регенерация ще прочисти ламбдата, или ще я скапе тотално?
П.П. Забравих, става въпрос за РАВ4 2008 2,2 136кс.
Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF и Toyota Yaris 1.5 Hybrid 2013