RAV 4 hybrid проблеми с палене
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
RAV 4 hybrid проблеми с палене
Да, от там трябва да се почне, но от друга страна на неутрална не може да зарежда батерията, а тя се е заредила...



- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
RAV 4 hybrid проблеми с палене
Да, това е проблемът на 99.99%. Колата няма да влезе в готовност, ако лоста по време на палене не е на П.
Също така ако я гасиш на Н, теоретично няма да изгасне цялата кола, а би трябвало да я връща с режим АЦЦ (аксесоари). Което от своя страна води до изтощаване на малкия акумулатор.
Последно промяна от BOz на 04 Яну 2022 15:44, променено общо 1 път.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
RAV 4 hybrid проблеми с палене
Ако задействате ръчната, може да се включи системата, предполагам. Мисля, че така може да се включи, след аварийно изключване на системата.
(Но пък, ако не превключва от неутрал, защо да включвате системата.)
(Но пък, ако не превключва от неутрал, защо да включвате системата.)
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 30 Дек 2021 13:16
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Sportage 3 4 AWD
RAV 4 hybrid проблеми с палене
Да малкия акумулатор се зарежда трудно явно защото има консумация и пада бързо както твърдиш . Може ли да ми кажете автоматична ли е или роботизирана е кутията.
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
RAV 4 hybrid проблеми с палене
Няма такава. С лоста избирате режима (който се задава електрически). На "парк" задействате блокаж (механически) на трансмисията.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
RAV 4 hybrid проблеми с палене
Нито едното, нито другото. Планетарен редуктор, който обединява ДВГ с две електрически машини (МГ - мотор-генератори). Няма промяна на предавки, превключване между тях, няма съединители - трите машини, както и диференциала са постоянно съединени към този редуктор, непосредствено или чрез междинен редуктор).
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 30 Дек 2021 13:16
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Sportage 3 4 AWD
RAV 4 hybrid проблеми с палене
Добре аз съм електрончик и не се занимава с механика много , има ли някакъв привод от скоростния лост към редуктора , било то жило или някаква рейка.
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
RAV 4 hybrid проблеми с палене
Да. При Равката има жило от лоста до кутията.
Лоста механично застава ли коректно в П позиция? Усещаш ли някакво съпротивление при местенето му? Когато е в П можеш ли да го изкараш от П назад, без да натискаш спирачка? А със спирачка?
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 30 Дек 2021 13:16
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Sportage 3 4 AWD
RAV 4 hybrid проблеми с палене
Застава коректно на П и не мога да го преместя назад без да натисна спирачката , за съпротивление по скоро не но то на всяка кола е различно нямам равка като база за сравнение.
Да лоста е джойстик но ако отдолу има привод които е откачен се получава конфликт между позиция на джойстик и позиция на кутия или редуктор както каза колегата по горе.
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
RAV 4 hybrid проблеми с палене
Вероятно е това. Вероятно има и механизъм който да го е превключил към неутрал при "откачането".
(Дали не може да се включи към другите режими при включена система. Има аварийно изключване.)
(Дали не може да се включи към другите режими при включена система. Има аварийно изключване.)
Последно промяна от Hursa на 04 Яну 2022 17:49, променено общо 1 път.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 30 Дек 2021 13:16
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Sportage 3 4 AWD
RAV 4 hybrid проблеми с палене
Мерси колеги утре ще извикам собственика и да я закара на монтьори да видят какво става от долу. Ще пиша за резултата.
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
RAV 4 hybrid проблеми с палене
Да разбирам, че лоста е в позиция П, но индикира, че е на Н?
Може да направиш диагностика на "Shift Lock Control ECU". Там ще видиш кое как реагира.
А като местиш лоста от П до Д, променя ли се индикираната позиция Н?
Но ако лоста е на П, а индикира, че е на Н и колата може физически да я преместиш/избуташ, най-вероятно има проблем с привода/жилото между скоростната кутия и лоста. Казваш, че е имала удар и нещо е правено. За тази цел задължително трябва да се види механично дали лоста мести жилото и дали върти заключващия механизъм на скоростната кутия.
Нямам сервизното ръководство за този модел, но най-логично върху самата кутия, където влиза/захваща жилото, да има сензор за позицията на скоростния лост. Ако жилото е откачено от там и е застанала кутията в неутрална позиция, като местиш лоста напред-назад, това не се индикира от въпросния сензор и за това няма промяна в индикацията и колата си остава в Н. Което допълнително се подкрепя и от факта, че физически кутията не застава на П, когато лоста е на П. Направо гледайте механично какво става във връзката лост->жило->кутия и сподели след това резултата.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта