Обсъждаш политиката на ТМ-АУТО, не на Тойота.
В България се предлагаше (не знам дали пак го има) Корола с 192 коня, това е кола на 7 секунди - до 10 има доооста

Хареса ми мнението ти.Определено си напипал посоката. А като спомена и Субару,та се сетих,дали най-новата Импреза изглежда толкова сдържана откъм дизайн,защото Тойота купи част от Субару.Дали не са решили да го играят кротко с дизайна,точно защото Тойота имат участие вече,с цел да се хареса Импреза на повече хора и да вдигнат продажбите.Reptile написа: "Тойота е ПЕРФЕКТЕН маркетингов продукт. Намерен е точният баланс, между пазарен сегемент, цена и качество, което носи МАКСИМАЛНА ПЕЧАЛБА. Експлоатира се максимално и натрупаното доверие в марката.".
......
Е, като купят Субару, ех Субару.....каква песен пеееее това турбо, какво чудо, малко модове и това става ЗВЯР, е те и за това го закъсаха. Правят яки коли, чиято разработка и производство струва МНОГО....
ПОЗДРАВИ
Всъщност един експерт по маркетинг, го констатира, а аз плагиатствах.LEXUS написа:Хареса ми мнението ти.Определено си напипал посоката. А като спомена и Субару,та се сетих,дали най-новата Импреза изглежда толкова сдържана откъм дизайн,защото Тойота купи част от Субару.Дали не са решили да го играят кротко с дизайна,точно защото Тойота имат участие вече,с цел да се хареса Импреза на повече хора и да вдигнат продажбите.Reptile написа: "Тойота е ПЕРФЕКТЕН маркетингов продукт. Намерен е точният баланс, между пазарен сегемент, цена и качество, което носи МАКСИМАЛНА ПЕЧАЛБА. Експлоатира се максимално и натрупаното доверие в марката.".
......
Е, като купят Субару, ех Субару.....каква песен пеееее това турбо, какво чудо, малко модове и това става ЗВЯР, е те и за това го закъсаха. Правят яки коли, чиято разработка и производство струва МНОГО....
ПОЗДРАВИ
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_CelicaReptile написа: Мире, едно време може и да е имало модел с 192 к.с, но днес НЯМА. Всъщност, това не е политика на ТМ Ауто, а на мараката за Европа. И защо е така, ами много просто, заради еко-норми и норми за безопасност. А, може и да не им се поддържа сервизна база, но Европа е голям пазар, че да ти е проблем сервиза.....
ПОЗДРАВИ
Seventh generation / T230 series (2000-2006)
..............
Europe
All the European models have the 6-speed manual transmission, and was just marketed as 1.8 VVT-i and 1.8 VVTL-i 190 or T-Sport, which are the GT and GT-S, respectively.
В таблицата, ясно е написано, че има двигател 142к.с, който се е продавал в Европа и Англия.....пича написа, че колата е 2001г. Не уточни, че е с 192к.с мотор.jamie написа:http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_CelicaReptile написа: Мире, едно време може и да е имало модел с 192 к.с, но днес НЯМА. Всъщност, това не е политика на ТМ Ауто, а на мараката за Европа. И защо е така, ами много просто, заради еко-норми и норми за безопасност. А, може и да не им се поддържа сервизна база, но Европа е голям пазар, че да ти е проблем сервиза.....
ПОЗДРАВИ
Seventh generation / T230 series (2000-2006)
..............
Europe
All the European models have the 6-speed manual transmission, and was just marketed as 1.8 VVT-i and 1.8 VVTL-i 190 or T-Sport, which are the GT and GT-S, respectively.
Да , а ако са от захарно цвекло или трастика конете може да вдигнеш и към 280 !!!ceko26 написа: И 126 дизелови кончета на 6 скорост са достатъчни.
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта