Celica 1.8vvt-i 2001
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Mislia 4e e ot VVt-i-a i mislia 4e ne e problem,no zavisi ot iztrakvaneto i v dvijenie pri uskorenie li ili na miasto kato forsirash?No shtom kazvash 4e e ot Italy ne zvu4i dobre.Zapazena li e kato interior i boia i t.n.,ta da si napravish smetkata dali sobstvenika e bil strikten i ia e pazil i obslujval redovno ili ia e karal kato karucar,4e tia italiancite sa malko ludi-mnogo forsirat ,a maslo ne smeniat.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Celica 1.8vvt-i 2001
Закъснението на VVTi системата се активира при тези обороти, но това не трябва да се чува при преминаване от ниски към високи обороти, т.е. форсиране. Чува се само като се преминава от високи към ниски и то само в този диапазон 2500-2200, звука е като от генератор зареждащ разреден акумулатор. Дължи се на 'изоставането' на разпределителния вал и застъпването на всмукателните и изпускателните клапани, което позволява 'продухване' на горивната камера - звукът се издава от въздушния поток преминаващ директно от всмукателните през изпускателните клапани.kronos написа:...при форсиране на около 2-2500 оборота се чува едно истракване което после при високи об. изчезва. понеже е внос от Италия ме съмнява малко да са сменяли маслото. имате ли идея какво може да е това. наподобява малко шума на дизела, като на празен ход не се чува...
При всичи случаи не трябва да се чува металическо причукване, защото системата е хидравлична. Сигурен ли си че чукането е 'вътре' в двигателя. Да не е някой електрически клапан отвън - обогатителния при студен двигател се 'чува' доста отчетливо, само че е при по ниски обороти - около 1500 - 1800.
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Добре запазените Селики 2001 год. струват примерно 3 000 лв по-скъпо.
Амортизиралата Селика 2001 год. може да ти струва 6 000 лв по-скъпо като поддръжка и възстановяване на скрити дефекти.
Ако се стараеш да си намериш добра Селика, ще я намериш.
Ако нямаш късмет с тази Селика, рано или късно ще си намериш друга кола, която ще ти компенсира лошия избор на тази Селика. Затова кола се купува "на късмет", въпреки прецизните прегледи преди покупката.
Амортизиралата Селика 2001 год. може да ти струва 6 000 лв по-скъпо като поддръжка и възстановяване на скрити дефекти.
Ако се стараеш да си намериш добра Селика, ще я намериш.
Ако нямаш късмет с тази Селика, рано или късно ще си намериш друга кола, която ще ти компенсира лошия избор на тази Селика. Затова кола се купува "на късмет", въпреки прецизните прегледи преди покупката.
MR2 - същия двигател, но в истинска спортна кола.kronos написа:ами в момента карам 320д с малки модове по двг-то, и е добре за дизел. просто ми се искаше нещо по екзотично да си ги сменяме с брат ми от време на време. покарах днес една такава селика и ми се стори че добре си дърпа, не можах да я пробвам на доускорение, но на късо е добре.Reptile написа:Ако дадеш такива пари за ТАКАВА Селика си ЛУД.....т'ва не върви, бе човек, т'ва е само визия, ПЪЛЕН МЪРТВЕЦ!
Търси, нещо вървящо, може да се купи за такива пари!
Баварец дизел 2литра, върви мноо повече и за такива пари се намират от новото поколение дизели........
ПОЗДРАВИ
предложи тогава нещо за тези пари, да изглежда добре, да не е комерсиал, и да понавървява.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Къде върви това БМВ-в сервиза ли?Освен че може да ти увреди слуха с тракане,кола ,която не вдига повече от 5000 об./мин. едва ли може да се нарече спортна,особено с визията си тип седан,при това дизелов,само очаквам зад волана да видя някой чичко в късен пубертет.Reptile написа:Ако дадеш такива пари за ТАКАВА Селика си ЛУД.....т'ва не върви, бе човек, т'ва е само визия, ПЪЛЕН МЪРТВЕЦ!
Търси, нещо вървящо, може да се купи за такива пари!
Баварец дизел 2литра, върви мноо повече и за такива пари се намират от новото поколение дизели........
ПОЗДРАВИ

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
O.K.,щом си споменал това и онова.Само не се изказвай толкова неподготвен по отношение на здравината.Тия БМВ-та са с много проблеми в надеждността-бързо износващи ходова част,ръждясващи задни бомбета и куп досадни дефекти.Авенсис няма никакви проблеми с качеството и продължава да е сред най-здравите коли в класа си,заедно с мазда 6!Не ме карай да ти изкарвам справка.100 пъти съм казвал,че от 3 коли изводи не се праявт за тяхната здравина и надеждност. А от дизел нищо не очаквам,освен 1 чичко зад волана,нито обороти,нито тръпка,просто защото дизелът разчита само на турбото и то в жалко тесен оборотен диапазон от 2000 до 4500 об./мин..Така че дизелът ни най-малко не ме вълнува.И коя е тази спортна кола,която прави само 7000об./мин. със сигурност е немска.
Аз не знам японска спортна кола да прави само 7000об./мин..
За мр2 щом не ти харесва,не го взимай.Ще ми се да покараш Celica 1.8 TS/192k.s./,за да разбереш колко ничий представи не можеш да обърнеш с дизел.

За мр2 щом не ти харесва,не го взимай.Ще ми се да покараш Celica 1.8 TS/192k.s./,за да разбереш колко ничий представи не можеш да обърнеш с дизел.

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Batka, ne se repchi stoto vsiaka 2.0 benzinka S TURBO na godinite na dizeliaka ti ste te pravi raznogled. Da ne govorim che si karal MR2 ama tia koli gi ima i s 140hp motori, ima gi i s baia poveche (pa dori i samo za 1,8 da stava duma). Kato se kachvash na bazovi modifikacii - kakvo ochakvash ?kronos написа: ела с някоя "спортна" кола до 2000куб. дето прай 7000об. и да ти обърна представите за дизелите. изобщо не ми се спори за това кое е по най.
днес карах една мр2-ка в Варна и да ти кажа това е последната кола която ще си купя, освен фаца нищо друго не ме привлича. не е бърза, не е стабилна, кое по точно и е спортното?
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Когато човек търси нещо да 'върви', последната му грижа е надеждността. Просто направих коментар относно изказванията от рода на 'не вървят, ама знаеш ли колко са надеждни', качество което 'чичковци зад кормилото' биха изтъкнали.
И както Камино беше отбелязал преди известно време, политиката на Тойота за Европейския пазар куца откъм представяне на коли със 'спортен дух', но това е друга тема.
И както Камино беше отбелязал преди известно време, политиката на Тойота за Европейския пазар куца откъм представяне на коли със 'спортен дух', но това е друга тема.
Колеги, споменах бавареца, просото защото съм го тествал!LEXUS написа:O.K.,щом си споменал това и онова.Само не се изказвай толкова неподготвен по отношение на здравината.Тия БМВ-та са с много проблеми в надеждността-бързо износващи ходова част,ръждясващи задни бомбета и куп досадни дефекти.Авенсис няма никакви проблеми с качеството и продължава да е сред най-здравите коли в класа си,заедно с мазда 6!Не ме карай да ти изкарвам справка.100 пъти съм казвал,че от 3 коли изводи не се праявт за тяхната здравина и надеждност. А от дизел нищо не очаквам,освен 1 чичко зад волана,нито обороти,нито тръпка,просто защото дизелът разчита само на турбото и то в жалко тесен оборотен диапазон от 2000 до 4500 об./мин..Така че дизелът ни най-малко не ме вълнува.И коя е тази спортна кола,която прави само 7000об./мин. със сигурност е немска.Аз не знам японска спортна кола да прави само 7000об./мин..
За мр2 щом не ти харесва,не го взимай.Ще ми се да покараш Celica 1.8 TS/192k.s./,за да разбереш колко ничий представи не можеш да обърнеш с дизел.
Аз незнам колегата кой дизел кара, но аз имах предвид 163к.с.
Все пак говорим за почти 20к лева, а това са доста пари. Според мен мотора , който той е избрал е слаб за спортен автомобил.....
Относно Селиката 192к.с и какви "велики" времена дава от 0-100 - 7.2 сек., колкото Audi A4 2.0 turbo и колкото..... BMW 120D с по-слабият мотор дизеларка, защото с новият ускорява за точно 7 секунди и всичката тази мощ, при консумация от 4.5-5.2 НАФТА.
Аз съм фен на Тойота, но истината е, че след култовите СУПРИ от преди 10-15 години, незнам да са създали нещо ВЪРВЯЩО. Именно Тойота започнаха да създават автомобили за ЧИЧКОВЦИ.
ПОЗДРАВИ
kronos написа:говорим за еднакви к.с. какво ми скачаш с тея голфчета. 150к.с-дизел и 150к.с бензин, нъма значение кой как ги прави тия коне.jamie написа:Скот, не е сектантско - а типичната дизелова заблуда да се мерят с атмосферна бензинка.
ПП: И не става дума за Тойота. Въпроса е принципен. Ако реша да се заям наистина - бих му посочил Голф 1.4 туинчардж - да видя кой дизел 1.4 ще прокопса
ще ти дам пример, колата ми е 150к.с дизел, 1950куб. имам нисан силвия с12 1.8 турбо (с основен ремонт), и нисана пада,особенно на доускорение.Е не са ли равностойни? laugh.gif
айде моля ви се да не спорим за такива безмислени неща, кое било по здраво кое повече вървяло... всеки си кара това което го кефи.относно качеството на тоиота и бмв няма да споря и двете марки са ми на сърце, най малкото че преди имах за малко една корола ае86, и до скоро търкалях една селика набор 84-та. Въпроса ми беше съвсем друг...
Добре е че АЕ86 си я имал ЗА МАЛКО

Колата ти 150 кс дизел е с турбо - което на мен ми говори за въртящ момент. Силвията която цитираш е 122 коня пак с турбо - заради липса на интеркулер и стар дизайн (8 клапана 1 вал) - разликата между двете коли е и едни 15 години и едни 100Нм. А, забравих - за теб туй няма значение

150 кс дизел и 150 кс бензин - винаги ИМА значение кой как ги прави (отново в смисъла на въртящ момент). Да опростим задачата понеже виждам че се затрудняваш - еднакви коли, 140 кс компресор/турбо бензин мачка 170 кс атмосферка.. как ти звучи ? Понеже е реалност. Защо става така ли ? Защото конете са хубаво нещо но момента е още по-хубаво - в конкретния случай по-слабата има 210Нм, а другата я добута до 150 я не. Нещата са очевидни - ако знаеш къде да гледаш.
ПП: Личи си и колко знаеш за Тойота - освен култовите Супри има и МР2 турбо с времена малко над 6 секунди, има добри издания на Селика и MRS (MR2) че и Королата 190 коня хич не е слаба (с коя атмосферка 1.8 би могъл изобщо да я сравниш ?). За Щатски модели пък да не говорим

http://www.carspecsdirectory.com/Toyota.htm Ей-ти едно сурово инфо - гледам че обичаш сравненията "на хартия". И питай Скот за суперчардж модела за УК-пазара, вярно че са лимитирани бройки и не е евтин но си е класа като данни над Алди/Бмв серийките които си обявил.
Миро, както виждаш не съм постнал списък с времена на BMW, защото ако го направя, ще е грубо....120 М e 306к.с и ускорението е ....нЕам думи!!!
Коментара беше относно конкретна Селика и конкретни пари, ако коментираме екзотики за Европа, ами има - Да!
И к'во, нас какво ни грее това, че за САЩ, Канада или Япония се поризвежда някаква бегачка....нищо. Въпросът е какво може да се поддържа на наша територия, без да разбираш от коли и да си поръчаш от щатско всяка част.
Виж какво се продава у нас, само погледни предлаганите модели, ами то под 10 сек. няма кола бе Мире, после кой правел коли за ЧИЧКОВЦИ!
Ами Тойта са МНОГО СЛАБИ с последните си модели. Докато не изкарат нещо с размерите на Аурис и поне 180 турбо-катъра под капака, няма к'во да говорим за бегачки......
А могат, щом са го правили преди 20 години - МОГАТ, ама не искат, т'ва е!
Защото, ако следиш анализи и прочувания за марктинг, ще знаеш, че един от най-известните анализатори констатира: "Тойота е ПЕРФЕКТЕН маркетингов продукт. Намерен е точният баланс, между пазарен сегемент, цена и качество, което носи МАКСИМАЛНА ПЕЧАЛБА. Експлоатира се максимално и натрупаното доверие в марката.".
Въпреки увлечението си към тези бегачки, нищо добро не се сещам за Тоиота, като спортни нови модели......
Е, като купят Субару, ех Субару.....каква песен пеееее това турбо, какво чудо, малко модове и това става ЗВЯР, е те и за това го закъсаха. Правят яки коли, чиято разработка и производство струва МНОГО....
ПОЗДРАВИ
Коментара беше относно конкретна Селика и конкретни пари, ако коментираме екзотики за Европа, ами има - Да!
И к'во, нас какво ни грее това, че за САЩ, Канада или Япония се поризвежда някаква бегачка....нищо. Въпросът е какво може да се поддържа на наша територия, без да разбираш от коли и да си поръчаш от щатско всяка част.
Виж какво се продава у нас, само погледни предлаганите модели, ами то под 10 сек. няма кола бе Мире, после кой правел коли за ЧИЧКОВЦИ!
Ами Тойта са МНОГО СЛАБИ с последните си модели. Докато не изкарат нещо с размерите на Аурис и поне 180 турбо-катъра под капака, няма к'во да говорим за бегачки......
А могат, щом са го правили преди 20 години - МОГАТ, ама не искат, т'ва е!
Защото, ако следиш анализи и прочувания за марктинг, ще знаеш, че един от най-известните анализатори констатира: "Тойота е ПЕРФЕКТЕН маркетингов продукт. Намерен е точният баланс, между пазарен сегемент, цена и качество, което носи МАКСИМАЛНА ПЕЧАЛБА. Експлоатира се максимално и натрупаното доверие в марката.".
Въпреки увлечението си към тези бегачки, нищо добро не се сещам за Тоиота, като спортни нови модели......
Е, като купят Субару, ех Субару.....каква песен пеееее това турбо, какво чудо, малко модове и това става ЗВЯР, е те и за това го закъсаха. Правят яки коли, чиято разработка и производство струва МНОГО....
ПОЗДРАВИ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта