Здравейте, от известно време при студено време или при дълъг престой най-вече сутрин при палене светва или премигва лампа "акумулатор".. Получават се следните аномалии:
Не отчита слагането на колани, сътветно лампата продължава да мига и звуковата сигнализация се включва. Получава се блокаж на всички прозорци не искат да се смъкват и обратното ако се смъкнат не искат да се вдигнат. При престой на място , тръгване, спиране и повторно палене отчита коланите лампата за "акумулатор" почва да мига или се включва през определени минути и всичко се оправя. Веднъж на място светнаха ABS заедно с TRAC OFF VSC но това не се повтори.Не знам дали е от значение, но двапъти в движение светва check engine при проверка на запаметени грешки има записани странни неща от сорта на ламбда сонда или друго което по скоро няма как да го отчете за грешка двата пъни дава различни неща и затова си мисля че може да е нещо заради газста.Ремъкът към генератора не е сменян. Закупих но решиш да не си играя излях шише вода да се пробвам да симулирам но няма ефект нищо не се променя. Акумулатора е замерван със специален тестер за ампераж и др. не дава отклонения. Чистих гнездата и кабелите наакумулатора от корозия. При замерване с мултиметър при първо палене два пъти установих че зарежда над 15 и нещо волта . Иначе преди палене 12,4 , след палене 14,4(5) нормални според мен стойности. Тези аномалии не се получат всеки ден прави го така да се каже когато иска. От нещата които съм изчел предполагаемите проблемимогат да бъдат :
-проблем с генератора - четки; реле; диодна плочка.
-хлабава или лоша връзка на нула.
-лоша маса поради корозия.
Някакви идеи и насоки къде може да е проблема?
Колата е авенсис комби 1.8 2006г. с газова уредба BRC.
Грешка лампа "акумулатор"
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Грешка лампа "акумулатор"
На първо време почистваш клемите на акумулатора и ги стягаш. Доста проблеми идват от хлабава връзка...
После може да замерваш при палене или фарове на загасена как е напрежението на акумулатора, един вид под натоварване как се държи.
Накрая си отиваш на преглед на алтернатор
После може да замерваш при палене или фарове на загасена как е напрежението на акумулатора, един вид под натоварване как се държи.
Накрая си отиваш на преглед на алтернатор




Грешка лампа "акумулатор"
Чистил съм ги тези клеми. Правил съм замерване при включени фарове,подгрев и климатик не се получава симулиране на грешката. Напрежението е в нормални граници.Прави го избирателно, дори сега в големият студ пали от ряз няма как да е акумулатора. Явно ще трябва да нося генератора да го рециклират ...
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Грешка лампа "акумулатор"
Това от опит вдига грешки в компютрите на системите. Не свети "хеликоптера", но на диагностика излиза. Говорим за диагностика с Техстрийм, не със ЕЛМ 325 или Делфи.
Кабела за масата на двигателя е от 2 части с букса и пластмасова вложка. Провери го и/или си пусни нов, дублиращ, цял.
Долу под акумулатора е.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 4 госта