
Отопление при хибрдите?
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Отопление при хибрдите?
Като гледам май твърде малко са ползвателите на плъгин приуса, които могат да проверят твърдението 

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Отопление при хибрдите?
Автомобилен климатик с отопление няма нищо общо с домашен. И със сигурност го няма четирипътния винтил. Но колегата Hursa винаги може да си вземе един гаражен от китайците, многократно по-мощен 

Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Отопление при хибрдите?
Ами вече има автомобили с "термопомпи" - нима това е нещо по различно от "реверсивния" климатик? Или е отделно устройство
(Болшинството стационарни климатици (както и термопомпи) от десетилетия са "инверторни". А тази технология тепърва навлиза при автомобилните климатици. Автомобилните технологии изостават и не само в тази област - основно поради консерватизъм предполагам.)

(Болшинството стационарни климатици (както и термопомпи) от десетилетия са "инверторни". А тази технология тепърва навлиза при автомобилните климатици. Автомобилните технологии изостават и не само в тази област - основно поради консерватизъм предполагам.)
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Отопление при хибрдите?
Дали е инверторен няма отношение към това дали е реверсивен
И, ако ше засълбаваме, в същината си дори всеки хладилник е термопомпа.
Просто казвам, детайлите всеки може да си ги изрови, че изпълнението на “реверсивен” климатик в автомобил не е като вкъщи, не е просто и не е евтино. На електричките сигурно им искат по 10 бона отгоре за таква “екстра”, а при тях е жизнено необходимо. При наличието на ДВГ надали някой ще го направи, но при плъгините може да го вмъкват, не знам…

Просто казвам, детайлите всеки може да си ги изрови, че изпълнението на “реверсивен” климатик в автомобил не е като вкъщи, не е просто и не е евтино. На електричките сигурно им искат по 10 бона отгоре за таква “екстра”, а при тях е жизнено необходимо. При наличието на ДВГ надали някой ще го направи, но при плъгините може да го вмъкват, не знам…
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Отопление при хибрдите?
Инверторния няма отношение към това дали дали е реверсивен, но показва колко автомобилната климатична технология изостава от тази на битовите климатици и термопомпи. А дали искат по "еди колко си бона отгоре" - дори това показва също изоставането на автоиндустрията и консервативността и - тъй като не се използва масово. (И за "навигация" в автомобила искат по "няколко бона" отгоре, а тази функционалност може да се изпълнява от телефон за няколко стотин, та дори с ред преимущества.) Да работи ДВГ само за да топли купето в много от случаите е неоправдано. Както при хибриди и плъгин хибриди, дори и при автомобили така наречени mild хибриди. "Казването" не е достатъчно - "изровете" да видим какво му е сложното на реверсивния автомобилен климатик.
Те и битовите "реверсивни" бяха скъпи, когато бяха единични предложения, а всъщност в тях нямаше нищо особено скъпо. Просто предлагаха много по-голяма функционалност спрямо конкурентните "нереверсивни" предложения.

Те и битовите "реверсивни" бяха скъпи, когато бяха единични предложения, а всъщност в тях нямаше нищо особено скъпо. Просто предлагаха много по-голяма функционалност спрямо конкурентните "нереверсивни" предложения.
► Виж съдържание
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Отопление при хибрдите?
Какъв консерватизъм? Има само финанси. 1$ спестен на автомобил, това са ти 10 милиона за годината. Повярвай, няма човек, който да каже - дай да похарчим милиони, за да им сложим и 2-ра лампа от дясно в багажника, примерно. 

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Отопление при хибрдите?
Това (и не само според мен, явно) - вероятно е така. "Изпиляват" се разходите до "цент". Докато не се наложи определена "екстра" - ако може производителя - или си я спестява, или я предлага на висока цена. До неотдавна и климатика бе такава "екстра".
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Отопление при хибрдите?
Да кажа само, че цяла зима се грея на печката самоделка и съм супер доволен - загрява купето изключително бързо, терморегулатора поддържа приятните 22 градуса, а когато е достатъчно топло се изключва, както е заложено. Засега няма признаци нещо да се е повредило. Миналата седмица я изключих и прибрах за следващия сезон. Даже съжалих, че я махнах по-рано, че имаше студени утрини, а без нея загряването на кабината отнема доста повече време.
ZVW30_2010
Odometer: 700 000+ km
Odometer: 700 000+ km
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта