И въобще не приемам мнение, че разбираш ли желязната се скъсала чак, това да е довод за алуминиева. Ама сори, да скъсаш желязото на желязната джанта да е довод, че алуминиевата можела да оцелее, сигурно и баланс няма да ѝ е трябвало. Хайде няма нужда.
И моя опит - до сега в моя живот от дупка на пътя ме е оставяла само веднъж алуминиева джанта. Цепна се от вътрешната страна една зима от дупка, а гумата оцеля. И започна да спада лека-полека. Иначе абсолютно винаги гумата се предава преди джантата и все тая дали едната джанта би издържала повече от другата.
И поради тази причина винаги давам един плюс за железните джанти. За мен са по-лесно и безопасно поправими от алуминиевите. С по-малък и почти нулев риск за спукване при изправянето им.

Ама да сме реалисти - няма разлика от това с какви джанти караме. Само пари да имаме и да купим каквото ни е изгодно в този момент. Дали желязна или алуминиева - абсолютно все тая. По-здрави били, по-такива, по-онакива... В реалния живот много по-силна подбуда е естетиката пред всичко друго. На 99% от потребителите им е важно как изглежда и това е. За това да живее Опел. Там се съчетават и двете най-много - изглед на алуминиева джанта, но реално е желязна.
