
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 04 Окт 2021 12:15
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Меган 2,Корола 1.8 хибрид
- Получена благодарност: 2 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Някой знае ли колко е всъщност гаранцията на Корола хибрид екзекутив.Не на батерията а на колата,че нещо се обърках.
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Зависи, кога си я купил. От скоро е 10 години, переди това беше 5 или 6. Като в тези години рязлични части имат различна гаранция. За ръжда например е 10 да речем. Докато за окачването е 2 или нещо такова. Трябва внимателно да си прочетете
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Ще се върна на свършването на батерията, бях споменал вече, магистрала Тракия, хълмовете след Пазарджик в посока София, по-малките, не преди тунела. Скорост 150, няма завои, в които да отпускам, показва, че мощността идва и от двигателя, и от батерията. Наложи ми се леко да ускоря, за да не преча на по-бърз и каза едно голямо НЕ. Общо три пъти ми се е случвало това на дълги изкачвания. Усещането е все едно има ограничител, с някакво накъсване отнема мощността. Иначе си е тествана до 180 по километраж. За 1,8 хибрида говоря
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
- Местоположение: Кюстендил
- Автомобил: Corolla ts
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Да при мен е 6 години или 200000 км. Това е за 2020 г.
Corolla ts 1.8 hybrid 2020
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 04 Дек 2013 20:31
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.6 e210
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Тази 10 г гаранция може да се добави като след 5-6 колкото е, всяка година се минава обслужване + 120 лв за гаранция която е 1 г, и това важи и за коли излезли от гаранция до 9 г и 190 к км може да си активираш 1 г гаранция нещо такова, ето едно клипче по тази тема
https://dizzyriders.bg/post/9244/kakvo- ... odini-gara
https://dizzyriders.bg/post/9244/kakvo- ... odini-gara
Toyota Corolla 1.6 e210
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
А така!bigchicken написа: ↑04 Ное 2021 08:21 Ще се върна на свършването на батерията, бях споменал вече, магистрала Тракия, хълмовете след Пазарджик в посока София, по-малките, не преди тунела. Скорост 150, няма завои, в които да отпускам, показва, че мощността идва и от двигателя, и от батерията. Наложи ми се леко да ускоря, за да не преча на по-бърз и каза едно голямо НЕ. Общо три пъти ми се е случвало това на дълги изкачвания. Усещането е все едно има ограничител, с някакво накъсване отнема мощността. Иначе си е тествана до 180 по километраж. За 1,8 хибрида говоря
Я сега да видим разбирачите, които ми твърдяха, как хибрида никога не можел да остане без батерия или с редуцирана сумарна мощност, до обяснят за какво става въпрос.
- ufer
- Мнения: 2815
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 25 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Хибридната технология все още се намира в "кърмаческа възраст", докато ДВГ-то е на повече от век. Тепърва ще се усъвършенства тази технология (освен ако заради електричките не "забранят" набързо някой ден и нея) и затова не всичко е идеално... 

- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
В случая говорим за маломощен автомобил, който е шофиран на 'терминален режим'... Не виждам никакво противоречие... При всеки от мааалко по-мощните хибридни автомобили при такава скорост в баир нямаше да се налага постоянно да тегли от батерията.. И с обикновената маломощна бензинка в баир съм изпитвал сериозни трудности 'да дръпна'
Да, според теорията всеки хибрид би имал такъв режим/вариант, при който да искаш повече мощност, отколкото може да подава постоянно... Но както по-горе писахме - достигането на такъв режим обикновено показва каране 'колкото може'... Да оставим настрана формалният факт на недопустимост на такава скорост в България и в 99% от държавите по света 


Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Това добре, ама пак казвам - преди време когато давах теоретични сценарии с пълна и празна батерия, всички ми обясняваха, как това не можело да се случи, как колата си знаела работата и не можело да остане човек без мощност от ел мотора и дори как това винаги било една и съща мощност!slowtraveler написа: ↑04 Ное 2021 10:42 В случая говорим за маломощен автомобил, който е шофиран на 'терминален режим'... Не виждам никакво противоречие... При всеки от мааалко по-мощните хибридни автомобили при такава скорост в баир нямаше да се налага постоянно да тегли от батерията.. И с обикновената маломощна бензинка в баир съм изпитвал сериозни трудности 'да дръпна'![]()
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
А така... може да са 5000 фактора. Налягане на гуми, вятър, гориво, товар и тнnicktodorov написа: ↑04 Ное 2021 10:14А така!bigchicken написа: ↑04 Ное 2021 08:21 Ще се върна на свършването на батерията, бях споменал вече, магистрала Тракия, хълмовете след Пазарджик в посока София, по-малките, не преди тунела. Скорост 150, няма завои, в които да отпускам, показва, че мощността идва и от двигателя, и от батерията. Наложи ми се леко да ускоря, за да не преча на по-бърз и каза едно голямо НЕ. Общо три пъти ми се е случвало това на дълги изкачвания. Усещането е все едно има ограничител, с някакво накъсване отнема мощността. Иначе си е тествана до 180 по километраж. За 1,8 хибрида говоря
Я сега да видим разбирачите, които ми твърдяха, как хибрида никога не можел да остане без батерия или с редуцирана сумарна мощност, до обяснят за какво става въпрос.
то и по таван не може да я караш и някой ще се намери да докаже обратното. за 30к км нито веднъж не съм имал подобен проблем. А пък на колегата дали проблема е ТОЧНО ОТ ТОВА, че батерията нямала заряд.... може да го докаже, само с включена диагностика, която да следи нивото на батерията риЪл тайм и да повтори маршрута и резултатите. До тогава всичко са дедовизми.
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
На теория всичко може да се случи... (и аз съм споделял на времето, възможно и в тази тема точно за този теоретичен сценарий)...
Но фактите са, че при нормално шофиране това няма как да се случи... А дали фактически може да се случи - да, напълно вярвам на колегата за споделената информация...
Също така по себе си знам как съм успявал да прегрея спирачки при неразумно шофиране - да, изчислени са и т.н., ама течността кипна и останах без спирачки
И да - добре е да споделяме такива особености - те биха предпазили колеги от възможни рискове... ВСЯКА машина трябва да се експлоатира съгласно нейните 'правила'...
Излезеш ли извън нормалният експлоатационен диапазон - винаги са възможни 'ефекти'... В случая продължавам да смятам този 'ефект' за изключение, което от една страна не е критично, а от друга - лесно би могло да се предотврати (дори и с нормално шофиране)..
Но фактите са, че при нормално шофиране това няма как да се случи... А дали фактически може да се случи - да, напълно вярвам на колегата за споделената информация...
Също така по себе си знам как съм успявал да прегрея спирачки при неразумно шофиране - да, изчислени са и т.н., ама течността кипна и останах без спирачки

И да - добре е да споделяме такива особености - те биха предпазили колеги от възможни рискове... ВСЯКА машина трябва да се експлоатира съгласно нейните 'правила'...
Излезеш ли извън нормалният експлоатационен диапазон - винаги са възможни 'ефекти'... В случая продължавам да смятам този 'ефект' за изключение, което от една страна не е критично, а от друга - лесно би могло да се предотврати (дори и с нормално шофиране)..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 04 Дек 2013 20:31
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.6 e210
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
С кола с ДВГ която е около тази мощност се получава същия ефект, кое е толкова странно ако на равно или надолнище има такъв казус е тогава е проблем, случвало ми се да си мисля еее колата по нагорнище си върви 140 ето много е добре и отзад като идва някой и настъпвам казвам сега ше изпреваря и няма да му преча, да но колата като е слаба, скоростта висока и изкачване очакването не се покриваnicktodorov написа: ↑04 Ное 2021 10:14 от nicktodorov » 04 ное 2021 10:14
bigchicken написа: ↑04 ное 2021 08:21
Ще се върна на свършването на батерията, бях споменал вече, магистрала Тракия, хълмовете след Пазарджик в посока София, по-малките, не преди тунела. Скорост 150, няма завои, в които да отпускам, показва, че мощността идва и от двигателя, и от батерията. Наложи ми се леко да ускоря, за да не преча на по-бърз и каза едно голямо НЕ. Общо три пъти ми се е случвало това на дълги изкачвания. Усещането е все едно има ограничител, с някакво накъсване отнема мощността. Иначе си е тествана до 180 по километраж. За 1,8 хибрида говоря
А така!
Я сега да видим разбирачите, които ми твърдяха, как хибрида никога не можел да остане без батерия или с редуцирана сумарна мощност, до обяснят за какво става въпрос.
Toyota Corolla 1.6 e210
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Не, не може да се случи същото. Ако колата си е слаба, то тя винаги си е слаба. И с пълен резорвоар и на резерва само - еднакво слаба/силна.Volkata написа: ↑04 Ное 2021 11:48 С кола с ДВГ която е около тази мощност се получава същия ефект, кое е толкова странно ако на равно или надолнище има такъв казус е тогава е проблем, случвало ми се да си мисля еее колата по нагорнище си върви 140 ето много е добре и отзад като идва някой и настъпвам казвам сега ше изпреваря и няма да му преча, да но колата като е слаба, скоростта висока и изкачване очакването не се покрива
При хибрида имаш споделени мощности, които сумарно правят обявените общи конски сили и въртящ момент. И когато батерията на хибрида е паднала като в описания тук случай, а ти искаш "цялата мощност за да изпревариш бързо", процента обикновено отдаван от батерия-ел мотор/и е по-малко от ситуация с по-пълна батерия. Това значи по-малка обща сумарна мощност за автомобила. И съответно за водача, който си познава колата и знае какво тя може обикновено, е изненада как изведнъж не набира както е очаквал и е правила преди...
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Какво толкова, пускаш десен мигач и се прибираш безопасно. При електричката ако ти остават 50км пробег обаче караш със 150 в баир и настъпваш да направиш място на някой по-бърз може да ти свърши батерията и оставаш там. С хибрида не чакаш пътна помощ.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта