Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
-
- Мнения: 5666
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
Щеше да е интересно да го покажете. "Изгоряло" около сегментите. Сегментите вероятно цели, няма надири.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 15 Юни 2014 15:25
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Тойота корола версо
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
Късмет че цилиндъра не е надрани няма счупени сигменти
Но кога ще е готова ……
Дани тази седмица вече да я сглобят
Значи ли това че е била бедна сместа трябва да се закара колата на Газа Джия за да се регулира газта?
Но кога ще е готова ……
Дани тази седмица вече да я сглобят
Значи ли това че е била бедна сместа трябва да се закара колата на Газа Джия за да се регулира газта?
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
Това са въпроси, които трябва да зададеш на майстора, включително и последния, защото само той е виждал пораженията по буталото, без снимка няма как да ти отговори някой тук.
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
Ето една снимка на счупено бутало, но не е на автора на темата:
Broken piston
Broken piston
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
Ако ремонта е над 2000 лева според мен не си струва да се прави. На части и друга.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
- Akima
- Мнения: 7443
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
Предвид моментното състояние на пазара на употребявани "возила" си представям как човек, който не знае как се пише сегмент, си купува 3-4 броя скрап на колела докато попадне на по-малко счупена кола. 

- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
На мен ремонтът ми излезе 1000 лв. Частите - нови бутала и сегменти, всички гарнитури, но само последните бяха оригинални. Намерих по препоръка на приятели от форума добри бутала и сегменти, които си заслужват. Трудът беше от мен, без шлайф на блока! Ако колегата плаща на майстор, може да му дойде 2 бона, пък ако вземе нови оригинални бутала, цената ще расте още... Ако сменя само едно бутало, може и да мине тънко! 

- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
Предвид факта че една подобна корола струва 3000 лева, не мисля че ремонт 2000 и над 2000 е оправдан. Но всеки си решава.
Този модел догодина става на 20 години.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 15 Юни 2014 15:25
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Тойота корола версо
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
Здравейте отново
След ремонта на двигателя почна да мокри свеща на 4-ти цилиндър
Сега ми казаха че била богата горивна смес и явно инжектира на 4-ти цилиндър остава отворен
На бензин работи много добре но на газ при потегляне от място забива муцуната и тогава тръгва
На бензин го няма това забиване
Потегля си нормално
След ремонта на двигателя почна да мокри свеща на 4-ти цилиндър
Сега ми казаха че била богата горивна смес и явно инжектира на 4-ти цилиндър остава отворен
На бензин работи много добре но на газ при потегляне от място забива муцуната и тогава тръгва
На бензин го няма това забиване
Потегля си нормално
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
Дано да мокри от газовия инжектор, че другият вариант е лош - антифриз или масло... 

-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 15 Юни 2014 15:25
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Тойота корола версо
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
Здравейте отново
След описания по горе ремонт и 2 Хил км пробег започна едно тракане откъм клапаните и при студен и загрял двигател
Майстора който ми направи ремонта ми каза че било нормално това тракане а след ремонта го нямаше
Появи се след тези 2хил км след ремонта
Искам да попитам трябва ли да се прави реглаж на клапаните и може ли нещо да се случи ако продължа да я карам така
Маслото е с което карам в момента е 10w40
Благодаря
След описания по горе ремонт и 2 Хил км пробег започна едно тракане откъм клапаните и при студен и загрял двигател
Майстора който ми направи ремонта ми каза че било нормално това тракане а след ремонта го нямаше
Появи се след тези 2хил км след ремонта
Искам да попитам трябва ли да се прави реглаж на клапаните и може ли нещо да се случи ако продължа да я карам така
Маслото е с което карам в момента е 10w40
Благодаря
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
От толкова много общи приказки, така и не разбрахме, какъв точно е бил ремонтът - в детайли. Дай повече информация. Реглаж на клапаните се прави, но зависи каква ти е конструкцията. Ако си с хидравлични повдигачи с пулове, може да минеш по-тънко, макар че и те не са евтини, а може да смениш и целите чашки. Дай инфо... 

- Akima
- Мнения: 7443
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
ZZ серия са с цели лифтъри - ето в този пост съм ги показал даже:
http://lexus-bulgaria.com/viewtopic.php?p=48486#p48486
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
Много полезна информация, макар че очаквах заинтересованият да сподели повече за ремонта. Акима, аз между другото се научих как се сменят водачи на клапани, като използвах едно ръководство мисля на Mahle в домашни условия. Сменил съм досега само на 2 мои глави, но е голяма играчка. В работилница е много по-лесно, ама там професионалистите много рядко са съвестни или дори компетентни, да не говорим за цените... 

-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 15 Юни 2014 15:25
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Тойота корола версо
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
За ремонта мога да кажа че съм доволен
Двигтеля се държи много добре откъм горене ускорява мн добре след смяна на по горе изброените неща
СМО както каза се появи това чукане горе при клапаните и май ще се наложи пак отваряне на капака на клапаните
Незнам но е много дразнещо
Двигтеля се държи много добре откъм горене ускорява мн добре след смяна на по горе изброените неща
СМО както каза се появи това чукане горе при клапаните и май ще се наложи пак отваряне на капака на клапаните
Незнам но е много дразнещо
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: ogitotv и 6 госта