Взаимозаменяемост кутия на Приус
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 13 Окт 2021 00:01
- Местоположение: София
- Автомобил: Приус
Взаимозаменяемост кутия на Приус
Здравейте , имам тойота приус 2009 г 1.8 хибрид ! Колата от извесно време издава странен шум и разклаща скоростната кутия във движение и при връщане на педала на газта! Закупих скорости от 2914 г но има разлика във охладителната система , на букси и инсталация е еднаква! Мисълта ми е дали са заимозаменяеми и дали копютъра ще разчете скоростната кутия ! По долу съм прикачил снимки на кутията! Благодаря ви
- Прикачени файлове
-
- E2B92D33-EB3B-4515-A182-6591BD72B544.jpeg (1.66 MiB) Преглеждано 5959 пъти
-
- 39347B28-62C4-4DF2-AE52-5B544AE1BB27.jpeg (1.69 MiB) Преглеждано 5959 пъти
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Публикувано във факти.бг: Колите Toyota са тези, които собствениците не искат да продават дори след 15 години
Не мисля, че има механична разлика, че да не стане. Но пробвай и сподели, нямаш опция.
Но по-интересно ми е какво означава, че кутията "играе"?
п.п. Как избра точно тук да пуснеш този въпрос. Има цял раздел за хибридите, а ти успя някаква странна тема да използваш.
Но по-интересно ми е какво означава, че кутията "играе"?
п.п. Как избра точно тук да пуснеш този въпрос. Има цял раздел за хибридите, а ти успя някаква странна тема да използваш.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Взаимозаменяемост кутия на Приус
Преместих мненията в отделна тема 

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 13 Окт 2021 00:01
- Местоположение: София
- Автомобил: Приус
Взаимозаменяемост кутия на Приус
Здравейте, нов съм във форума и още не ми е ясно къде да качвам темите! Извинете ме !!
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Взаимозаменяемост кутия на Приус
Сигурни ли сте, че е от "скоростната кутия". Да не е нещо по двигателя.Emodoktora написа: ↑13 Окт 2021 01:49 Колата от извесно време издава странен шум и разклаща скоростната кутия във движение и при връщане на педала на газта!
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Взаимозаменяемост кутия на Приус
Така като гледам тази кутия, която са ти дали, не е от Приус, а от Приус+.
При Плюса(+) има допълнително охлаждане от дясната страна (спрямо изгледа на снимката) на кутията.
Демек може това допълнително охлаждане да не го използваш и да си вържеш маркучите отпред като при теб. Или да се възползваш от него и да превържеш маркучите, за да използваш това допълнително охлаждане (излишно според мен).
При теб нормално от долния извод влиза охлаждането от помпата, а от горния извод излиза към радиатора.
При + антифриза от помпата влиза в горния ляв извод (твоя изход към радиатора, и там на твоята снимка, където е срязан маркуча), след това от долния ляв извод (твоя вход) отива с маркуча надясно на долния извод и накрая от горния десен извод отива към радиатора.
Или както е снимката, срязания маркуч идва от помпата, а липсващия маркуч (голата тръба) отива към радиатора напред.
Остава механично да я сложиш и да видиш дали ще се "разбере" с твоя инвертор. На теория не би трябвало да има проблем. На практика - ти ще кажеш.
При Плюса(+) има допълнително охлаждане от дясната страна (спрямо изгледа на снимката) на кутията.
Демек може това допълнително охлаждане да не го използваш и да си вържеш маркучите отпред като при теб. Или да се възползваш от него и да превържеш маркучите, за да използваш това допълнително охлаждане (излишно според мен).
При теб нормално от долния извод влиза охлаждането от помпата, а от горния извод излиза към радиатора.
При + антифриза от помпата влиза в горния ляв извод (твоя изход към радиатора, и там на твоята снимка, където е срязан маркуча), след това от долния ляв извод (твоя вход) отива с маркуча надясно на долния извод и накрая от горния десен извод отива към радиатора.
Или както е снимката, срязания маркуч идва от помпата, а липсващия маркуч (голата тръба) отива към радиатора напред.
Остава механично да я сложиш и да видиш дали ще се "разбере" с твоя инвертор. На теория не би трябвало да има проблем. На практика - ти ще кажеш.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта