Абсолютно, както Slow казва, хибридите на концерна- тези над 200коня- са си подобаващо пъргави с едно доста заблудно чувство, че не вървят. Дължи се на линейното ускорение и липсата на тласъци от смяната на предавки. Особено в Sport-Modus е доста агресивен. Като нещото в пряко сравнение със съотвени турбо-дизели и бензини на Аутобана е очевидно по-доброто доускорение от 100 до 200. Тегли явно по-добре . И нещо най-странно- пример: моя IS го дават 8,3сек. до 100, но в YouTube има много клипчета със 7,5-7,7сек..... Идея нямам защо, по нанадолнище ли са мерени- ще гледам да засека моя, че ми е интересно. Като цяло го намирам така- на светофар от 0 до 60 се катапултира брутално, след това от 60 до 100 има действително леко забавяне в ускорението и след 100 пак се съживява. Точно 1 към 1 с Камрито е! В ежедневието е напълно достатъчна колата. Да, разбира се GS450h, LS500h са много по-......М3ката на един приятел пък още повече и от тях

. Nissan GTR още повече и т.н. по верижката. А, че за всяка концепция си има клиенти, както казва ТТодоров, е факт. Не всички трябва да се хибридизират, въпреки, че май в днешно време нова кола не-хибрид вече няма, най-малкото милд ...

. А, че пълният хибрид е по-прост от конвенционалния ДВГ е факт, колкото и да не се вярва на масата хора. Като в това отношение мога да добавя към изброеното по-горе и още нещо- няма стартер, смучещ от акумулатора. От него се "запалва" само електрониката. Т.е. още един консуматив, който по-рядко ще се скапва.