Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 21 Яну 2021 18:19
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Camry
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 23 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Тази прозорливост от участника от Козлодуй, приемам като особен вид хумор.
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
А това води до разочарование на тези, които са ги послушали. Просто защото в техниката, обикновено всяко нещо си има своите плюсове, но си има и минуси. Важно е да се вземе възможно по-трезва преценка на база оценка на тези "плюсове" и "минуси" - спрямо това което търси конкретния потребител.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Колега и ти си заблуден. За държавата на производство. В Турция се правят масово хибридите. Примерно моята хибридка там е правена.planetarydrive написа: ↑10 Окт 2021 17:07 Няма CVT при хибрида на Тойота,няма в трансмисията ремъци,ластици и др.подобни.Отдавна хибридите на Тойота,не създават усещането на ластик при ускорение.Да произведени са предимно в Япония.Не съм чувал за турско производство на модел.Не харчат много на магистрала-тъкмо обратно-оказва се ,че с фокусите,които правят даже и на високи скорости харчат около1-2л. по-малко от аналогични бенз.мотори.А че ТСИтата повишават значително разхода на магистроло май не са лъжа.Нито разходът ме е накарал да купя хибрид,макар че беше неочаквоно голям бонус.Още по-малко еко-фантасмагории.
Това е перфектна авт.скоростна кутия.Липсва дразнещи екстри като стартстоп.
Работата на място на климатика, половин час без включен мотор е приятна екстра.
А даброто возене ,стабилността на новите модели е друга опорна точка.
Имам необосновани предположения ,че Тойота крие-намалява-част от мощността на хибридите когато дава обобщени данни за мощност и въртящ момент.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Смятам, че е по-добре автомобила да надхвърли очакванията, отколкото потребителя да се разочарова четейки реплики превъзнасящи качествата на марката или конкретен модел и избирайки с подобни очаквания.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 09 Авг 2016 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 43 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
planetarydrive, колега - 1.6 двигателя 132кс го правят в Китай. Королата и преди това Ауриса се сглобяват в Турция.
Това отдавна не е самурайски меч, кован в някоя Японска планина, а глобална корпорация търсеща печалби.
Сега дали eCVT се прави в Япония - Божа работа, ти сигурен ли си?

Това отдавна не е самурайски меч, кован в някоя Японска планина, а глобална корпорация търсеща печалби.
Сега дали eCVT се прави в Япония - Божа работа, ти сигурен ли си?
те първо да сменят бутона за настройка на огледалата, че е същия от 2001dracunculus написа: ↑10 Окт 2021 17:34 Защо от Тойота не променят това име на трансмисията ми е неясно

точно казано !
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
На кой ще повярвате? Нима на някой, който пише "розови" реплики за автомобилите на тойота и оплюващи други споменати марки.travelboy1965 написа: ↑10 Окт 2021 18:53 Гледам,че все пишеш против хибридните тойоти пък караш такава.Сподели какви са ти проблемите.Няма нужда от недомлъвки.

Същото разбира се, се отнася - ако пишете и във форум на друга марка.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 04 Окт 2021 12:15
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Меган 2,Корола 1.8 хибрид
- Получена благодарност: 2 пъти
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 09 Авг 2016 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 43 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
е ... ние в Шкода форума му написахме и плюсове и минуси, но явно не само на нас не вярва

и да ... като искаш по-добро окачване ти казахме вземаш Октавия над 150кс - там са с многораменно.
и все пак - аз написах и в кои случаи да вземеш Королата пред Октавия. Surprise, surprise още не са ме изгонили за тази реплика - хората са относително толерантни.
- memorex
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Multilink+4x4+hp
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 04 Окт 2021 12:15
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Меган 2,Корола 1.8 хибрид
- Получена благодарност: 2 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Имам идея.Тойота и Шкода форумите да се обединят под името ТоШко.И предвиждам такава дискусия,че само си викам дано дано.
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 09 Авг 2016 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 43 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
това беше добро

почвам да вярвам, че няма нищо случайно. Лека вечер

- ufer
- Мнения: 2815
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 25 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
То така като тръгне - ОпТоШко... 

- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
► Виж съдържание

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 09 Авг 2016 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 43 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Аз лично не бих купил - бета тестер няма да ставам. Ако търся хибрид ще купя Тойота или Лексус. Но не търся хибрид - за мен е прекалено усложнен и излишно тежък - батерии, тоци, генератори, пък и ДВГ.
Но всеки си има глава на раменете да си дава парите за каквото иска.
Ако търся обаче по-пъргава кола по-скоро ще гледам чист бензин двойка турбо. Нещо, което Тойота имат само в Лексус, доколкото съм видял. Шкода имат също добър двигател там с модификации 220-230-245-280кс (след 2014та),
Кое бих избрал - ако ще давам 120к - Lexus NX 2.0T. Ако не - Октавия vRS.
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Това потвърждава непознаването на хибридната система...
Реално хибридната система е доста по-проста отколкото конвенционален автомобил. Което се доказва и от присъствието в челните места по 'здравина' на автомобила..
За пъргава кола - ами карал съм по-мощните хибридни модели на Тойота и Лексъс - 200+к.с. (РАВ-ката), и Лексъси 270+к.с., 360+к.с., 440+к.с....
Ами хибридът не е 'непъргав' в тези изпълнения
Да, усещането му не е толкова 'агресивно', но при правилните настройки (например supersport) си ставаше доста 'остър' и позволяващ доста агресивно шофиране... Да, далеч от GTR и т.н. - но там говорим за съвсем друга идея на автомобила - далеч от комфортното 'круизване'..
Шкодичката (с най-добри чувства - започнал съм шофирането на Шкода 1000МБ
) си е нискобюджетно решение (доколкото това може да се каже за който и да е съвременен автомобил), доста далеч от идеологията на Тойота включително за хибридите..

Реално хибридната система е доста по-проста отколкото конвенционален автомобил. Което се доказва и от присъствието в челните места по 'здравина' на автомобила..
За пъргава кола - ами карал съм по-мощните хибридни модели на Тойота и Лексъс - 200+к.с. (РАВ-ката), и Лексъси 270+к.с., 360+к.с., 440+к.с....
Ами хибридът не е 'непъргав' в тези изпълнения

Шкодичката (с най-добри чувства - започнал съм шофирането на Шкода 1000МБ

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 2 госта