Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 04 Окт 2021 12:15
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Меган 2,Корола 1.8 хибрид
- Получена благодарност: 2 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Оф.В подземния гараж до мен има една Октавия 4.Очите ми останаха.Изглежда като лимузина.Мога да прежаля 500 лв капаро за Королата,ама с тия турбинирани двигатели на шкодата ме е страх.
Говорих с Тойота другата седмица ще я карам на магистрала,че преди да я поръчам карахме 10 Мин. в града и нямам впечатления ускорява ли бръмчи ли.
Говорих с Тойота другата седмица ще я карам на магистрала,че преди да я поръчам карахме 10 Мин. в града и нямам впечатления ускорява ли бръмчи ли.
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Очакваш някой да ти потвърди, че си направил правилният избор? И така да е - това ще промени ли избора ти?
Или очакваш да каже, че си сгрешил - и веднага ще се откажеш от избора?!
Странни въпроси...
Или очакваш да каже, че си сгрешил - и веднага ще се откажеш от избора?!
Странни въпроси...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 04 Окт 2021 12:15
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Меган 2,Корола 1.8 хибрид
- Получена благодарност: 2 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Не.Очаквам някой който е карал и двете да даде обективно мнение.Всъщност другата седмица както казах ще карам Королата на магистрала да видя как е.И да.Ако не ми хареса ще се откажа.Предния път го претупаха с оправдание,че бързали.
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 04 Дек 2013 20:31
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.6 e210
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Най - добре сам да пробвате и двете, турбото е риск, но чувството за ускорение няма как да се покрие от по - слаб автомобил без турбо така че ако това очаквате направо взимайте шкодата, ако търсите съвкупност от различни качества тогава пробвайте и ще решите и разберете най добре
Toyota Corolla 1.6 e210
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Всъщност, ако търсите динамика и искате все пак да е хибрид (или да не е малък турбо двигател с всичките му потенциални недостатъци) си помислете за 2л Корола или Камри. Ако бюджетът го позволява и нямате против комбитата (в случая на 2л Корола). Вървят и двете много добре и според мен си струват пред една Шкода.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
travelboy1965 написа: ↑04 Окт 2021 22:48 Не.Очаквам някой който е карал и двете да даде обективно мнение.Всъщност другата седмица както казах ще карам Королата на магистрала да видя как е.И да.Ако не ми хареса ще се откажа.Предния път го претупаха с оправдание,че бързали.



Затова и ми бе странен (да не кажа по-силна дума) въпроса...
НЯМА КАК някой който е карал и двете да даде ОБЕКТИВНО мнение - мнението ще си е чисто субективно според това какво търси КОНКРЕТНИЯ човек в автомобила.
С малки разлики в изискванията изборът може да е коренно различен... Затова и се прави тест-драйв, който да отговори на въпросите ти ПРЕДИ да се направи избора...
До момента винаги съм правил такъв тест драйв (с изключение на Маздата6 - там имах впечатления от предходния модел, но този, който избрах бе съвсем нов и го нямаше още в шоурума като го поръчах) и не съм грешал...

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Големия хибрид май нещо са спрели да го предлагат обаче на Королата.
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Сериозно? Надявам се да е временно положение само. Иначе би била най-недомислената стъпка от страна на Тойота. Въпреки, че те са "царе" в това отношение 

Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Ами аз поне не го намирам вече на сайта им. Нито в конфигуратора, нито в ценовата листа. Което води и до елиминирането на три нива на оборудване, които вървяха само с големия мотор.
Май ще се окаже, че съм притежател на рядка конфигурация на Королата, която като се наканя да продам най-после, ще е без алтернатива
Май ще се окаже, че съм притежател на рядка конфигурация на Королата, която като се наканя да продам най-после, ще е без алтернатива

-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 04 Окт 2021 12:15
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Меган 2,Корола 1.8 хибрид
- Получена благодарност: 2 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Пробвах и двете но няма как да сравниш.Королата ми дадоха само в града..То ясно че автоматик в града ще е добре.Шкодата пък не беше автомат.Иди сравнявай.Другаъа седмица ще карам Королата на магистрала и ще видя как е.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 26 Фев 2021 22:24
- Местоположение: България
- Получена благодарност: 1 път
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
travelboy1965, някои от съфорумците тук може би знаят, че от доста време се чудя между нова Корола и Голф. Може би няма друг луд като мен, но взех Голф под наем за един ден, както и Корола. Само, че не беше Хибрид Королата, та направих и тест драйв повече от час с Хибрида. В крайна сметка - след месеци чудене, четене и тестване (не бързам с избора) миналия понеделник реших да поръчам Голфа и отидох до VW, за да правим договор. Казаха ми обаче доставка между 9 и 12 месеца, което за съжаление ме накара да се откажа на този етап. Още повече, че искат 10% капаро. Отидох до Шкода да питам за Октавия, но същата работа - даже търговецът ми каза минимум 12 месеца доставка. Т.е. засега се отказвам от нова кола от ВАГ групата.
Сега ми иде направо да се гръмна и започвам всичко наново - и след като през седмицата тествах Шкода Карок и новия Нисан Кашкай само ми се затвърди мнението, че за моите изисквания Голфът е по-добрата кола. Сега се насочвам към избор на кола втора ръка от официален дилър в Германия на до 50000 км, но с този ковид става доста по-сложно прибирането на самоход...
Сега ми иде направо да се гръмна и започвам всичко наново - и след като през седмицата тествах Шкода Карок и новия Нисан Кашкай само ми се затвърди мнението, че за моите изисквания Голфът е по-добрата кола. Сега се насочвам към избор на кола втора ръка от официален дилър в Германия на до 50000 км, но с този ковид става доста по-сложно прибирането на самоход...
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
В тойота според зависи, от цвят ниво и тн. времето ще е от 3-4 месеца до 8-10 също. Така, че което и да избереш ще има чакане. А с капарото 10% малко са се оАкали. Карока преди година като обикалях с един приятел да тества, модела изложен в салона беше мн зле. Сигурно се поСТОтвам (нещо като повтарям) но пластмасата беше много зле по таблото. Ръчката за лумбалната опора супер тъпо нелогично и неудобно направена. Но това са субективни усещания.trib написа: ↑07 Окт 2021 00:12 travelboy1965, някои от съфорумците тук може би знаят, че от доста време се чудя между нова Корола и Голф. Може би няма друг луд като мен, но взех Голф под наем за един ден, както и Корола. Само, че не беше Хибрид Королата, та направих и тест драйв повече от час с Хибрида. В крайна сметка - след месеци чудене, четене и тестване (не бързам с избора) миналия понеделник реших да поръчам Голфа и отидох до VW, за да правим договор. Казаха ми обаче доставка между 9 и 12 месеца, което за съжаление ме накара да се откажа на този етап. Още повече, че искат 10% капаро. Отидох до Шкода да питам за Октавия, но същата работа - даже търговецът ми каза минимум 12 месеца доставка. Т.е. засега се отказвам от нова кола от ВАГ групата.
Сега ми иде направо да се гръмна и започвам всичко наново - и след като през седмицата тествах Шкода Карок и новия Нисан Кашкай само ми се затвърди мнението, че за моите изисквания Голфът е по-добрата кола. Сега се насочвам към избор на кола втора ръка от официален дилър в Германия на до 50000 км, но с този ковид става доста по-сложно прибирането на самоход...
Като пари да ти я докарат от швабия няма ли да ти стъпи,колкото ново тук?
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 04 Окт 2021 12:15
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Меган 2,Корола 1.8 хибрид
- Получена благодарност: 2 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
То като гледам нямам много опции.Аз така ли иначе имам поръчка за Корола хибрид с доставка февруари.Една година е много време за доставка за Шкода.Преди 2 седмици ми бяха казали 9 месеца.И аз се чудех за кола от Германия(снаха ми е от Инголщат седалището на Ауди)но цените въобще не ми харесаха за кола втора употреба.На теб защо не ти хареса Королата Хибрид?За града е приятна за каране.Мен ме притеснява единствено,че е по-ниска а аз ходя често на ски зимата и това,че двигателя е по-слаб.Другата седмица пак ще карам този път на магистрала да видя как е.Октавията много ми хареса,но това което чета за двигатели,окачване малко ме плаши.Пък и наистина на тест драйва не ми хареса особено.Малко като каруца вози.trib написа: ↑07 Окт 2021 00:12 travelboy1965, някои от съфорумците тук може би знаят, че от доста време се чудя между нова Корола и Голф. Може би няма друг луд като мен, но взех Голф под наем за един ден, както и Корола. Само, че не беше Хибрид Королата, та направих и тест драйв повече от час с Хибрида. В крайна сметка - след месеци чудене, четене и тестване (не бързам с избора) миналия понеделник реших да поръчам Голфа и отидох до VW, за да правим договор. Казаха ми обаче доставка между 9 и 12 месеца, което за съжаление ме накара да се откажа на този етап. Още повече, че искат 10% капаро. Отидох до Шкода да питам за Октавия, но същата работа - даже търговецът ми каза минимум 12 месеца доставка. Т.е. засега се отказвам от нова кола от ВАГ групата.
Сега ми иде направо да се гръмна и започвам всичко наново - и след като през седмицата тествах Шкода Карок и новия Нисан Кашкай само ми се затвърди мнението, че за моите изисквания Голфът е по-добрата кола. Сега се насочвам към избор на кола втора ръка от официален дилър в Германия на до 50000 км, но с този ковид става доста по-сложно прибирането на самоход...
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Окачването на шкода и фолксваген е зле за нашите пътища. Дори и артеон получава ефект на усилване на подскачането на задницата при големи неравности и висока скорост. За возията не говорим.
Не знам новите тойоти как са, но ще видя.
Карината се справя добре.
Не знам новите тойоти как са, но ще видя.
Карината се справя добре.
Carina E 4AFE LB 1992
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Ските какво общо имат? Последните 7-8 години на ски, точно 1 път се е случвало да навали толкова сняг и да ти трябва по - висока кола... и то това само първите 3-4 часа. По - ниското е проблем при стръмни улици заходи за гаражи и бордюри.travelboy1965 написа: ↑07 Окт 2021 11:02 За града е приятна за каране.Мен ме притеснява единствено,че е по-ниска а аз ходя често на ски зимата и това
Много ми е интересно с колко летите всички дето обяснявате, че е слаб. ДА няма да летиш колкото с 200 коня, но по моите разбирания колата е достатъчно пъргава. Преди месец ми се наложи да транспортирам 350 кила сливи

бая беше клекнала...даже повече. И въпреки това се държеше съвсем прилично. Никога не съм имал проблем на магистрала дори пълна кола 4 възрастни, дете и багаж до тавана (комби). Като на магистрала карам до 160... при изпреварвания основно. Иначе празна магистрала 130-140, тежък трафик според трафика 150-155 но колата си е отзивчива дори по баири.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 1 гост