Може ли да се ремонтира радиатора...?
Понеже съм пробвал много методи да ви споделя.
Имах малка пукнатина и пробвах с течен метал Локтайт (15 лв)-искарва 3-5 дни и протича, ходих да ми го лепят 2 пъти.Оказа се ,че с пистолет с горещ въздух и изрязани лентички пластмаса от брони на коли ги лепват върху пробива (60 лв)- изкара около 2 седмици и протече . Купих две добавки за запушване(20 лв) на течове- никакъв ефект.След това за почистване на системата.
Истината е ,че пластмасата от вътрешната страна е цялата в пукнатини и се рони.Няма наяин да залепиш два вида пластмаса и да очакваш еднакво да се раширяват и свиват постоянно и да издържат на налягането.Ако се сменят пластмасовите казанчета с медни отстрани на радиатора ,става почти вечен ,но трябва да се уплътнят добре.
Моя извод беше ,че дадох пари напразно колкото ми струваше новия радиатор за ненужни ремонти , и грижата да проверявам и доливам всеки ден.
Стар майстор ми каза ,че с кисело мляко се запушвали течовете
Хубаво е всеки сам да си направи грешките и да се научи.
Имах малка пукнатина и пробвах с течен метал Локтайт (15 лв)-искарва 3-5 дни и протича, ходих да ми го лепят 2 пъти.Оказа се ,че с пистолет с горещ въздух и изрязани лентички пластмаса от брони на коли ги лепват върху пробива (60 лв)- изкара около 2 седмици и протече . Купих две добавки за запушване(20 лв) на течове- никакъв ефект.След това за почистване на системата.
Истината е ,че пластмасата от вътрешната страна е цялата в пукнатини и се рони.Няма наяин да залепиш два вида пластмаса и да очакваш еднакво да се раширяват и свиват постоянно и да издържат на налягането.Ако се сменят пластмасовите казанчета с медни отстрани на радиатора ,става почти вечен ,но трябва да се уплътнят добре.
Моя извод беше ,че дадох пари напразно колкото ми струваше новия радиатор за ненужни ремонти , и грижата да проверявам и доливам всеки ден.
Стар майстор ми каза ,че с кисело мляко се запушвали течовете
Хубаво е всеки сам да си направи грешките и да се научи.
Авенсис 3S-FE
Крис, нов Ниссенс ми е 290 лева, за 30 лева разлика няма смисъл.
Цеко , аз мисля да купя нов, но 300 лева не ми се дават щото я продавам, но от друга страна не бързам с продаването, и така или наче трябва да го направя това с радиатора. Така, че ще гледам да е компромисен вариант.
Лошото е ,че тези холандските, за които ми бяха казали преди се оказа , че ги няма, а бяха с 30% по-евтини...
Цеко , аз мисля да купя нов, но 300 лева не ми се дават щото я продавам, но от друга страна не бързам с продаването, и така или наче трябва да го направя това с радиатора. Така, че ще гледам да е компромисен вариант.
Лошото е ,че тези холандските, за които ми бяха казали преди се оказа , че ги няма, а бяха с 30% по-евтини...
Subaru Impreza 2,0
Явно там е слабото място на радиаторите на тези "Гейши". Когато спазарих моята видях, че е спукан на същото място и е лепен с някакви "гумна", но пак си сълзеше. Писах във форума за слаби места, но тогава ми казаха само за казанчето на чистачките, а уж другите пластмаси са ОК.
Както и да е - още на другия ден свалих радиатора и го закарах за пластмасова заварка - стана добре - ако го боядисам и няма да си личи нищо. Взеха ми 18 лв.
И друг път съм правил пластмасови заварки на авторадиатори - винаги стават супер - явно е до майсторлък.
Както и да е - още на другия ден свалих радиатора и го закарах за пластмасова заварка - стана добре - ако го боядисам и няма да си личи нищо. Взеха ми 18 лв.
И друг път съм правил пластмасови заварки на авторадиатори - винаги стават супер - явно е до майсторлък.

Re: радиатор
Za dase pukat to4no tam spored men ima pri4ina i pri4ina e ot kapa4kata -polu4avase goliamo naligane i pri nepravilna rabota na klapan4etata na kapa4kata tova naliagane se uveli4ava i nakraia se puka ot plastmasata taka behe pri men obiasnihami 4e nemoje zavodski radiator na 8 godini da zdava bagaja tolkova byrzo
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
пука се защото старее,а и вероятно заради вибрации при движение.наистина при тези радиатори с пластмасови части по тях смяната с нов е най-доброто решение.
не се заблуждавайте,че алуминиев радиатор е вечен-само меден може да е такъв.алуминия се разяжда от солта и се получават микро-язвички,които след време избиват.
има фирми,които като им занесеш ориг. радиатор ти правят по него същия от мед,от стария свалят само укрепителните планки.преди години ми правиха радиатора на климатика на е-класата и после 3 год. я карах без никакви забележки преди да я продам.единствената разлика е,че правения радиатор няма толкова добър коефициент на охлаждане като оригиналния,но това не се усеща реално.верно цялата работа е побългаряване,но функционира. biggrin.gif
ако някой се интересува,до пловдив в едно село (куклен) има такава фирма-мога само да я препоръчам.
не се заблуждавайте,че алуминиев радиатор е вечен-само меден може да е такъв.алуминия се разяжда от солта и се получават микро-язвички,които след време избиват.
има фирми,които като им занесеш ориг. радиатор ти правят по него същия от мед,от стария свалят само укрепителните планки.преди години ми правиха радиатора на климатика на е-класата и после 3 год. я карах без никакви забележки преди да я продам.единствената разлика е,че правения радиатор няма толкова добър коефициент на охлаждане като оригиналния,но това не се усеща реално.верно цялата работа е побългаряване,но функционира. biggrin.gif
ако някой се интересува,до пловдив в едно село (куклен) има такава фирма-мога само да я препоръчам.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 3 госта