BOz написа: ↑20 Сеп 2021 09:46
А можеше да се наложи и хотел да търси примерно.
Е да де - колегата бе с резервна гума (патерица), и пак влезе в цирка със смяна на гумата... Та що я носи тогава

Многогодишната работа в сферата на транспорта ме е убедила, че 1. 'няма нищо сигурно'; 2. трябва ВИНАГИ да си готов за бърза промяна в плана; 3. трябва да си комбинативен и адаптивен към ситуацията... 4. Винаги има изход, но понякога това води до промяна на плана (т.2.

), и не винаги - в желаната от теб посока.. Това е живота..
Варианти има мноооого...
BOz... Как планираш да скъсаш гумата на хижа Вихрен? Ако смяташ да ходиш офроуд - да, вземаш си резервна (че и няколко, ако има остри камъни)... Тук говорим за ежедневен автомобил, пътуване по пътища и т.н....
И дори и из планината - пример (май съм го разправял тук) - колега решава да тръгне от Петрохан към хижите под вр.Ком със старата ми астричка... Там има и камъни и т.н. Удря картера и до там... Разхожда се до близката хижа (около час път), от там идва джипа на хижаря и го изтегля до хижата... Хапват, пийват, виждат, че нищо не може да се направи... Колегата се пуска по инерция 16км до Берковица, където намира аргончик, заваряват картера, наливат масло и се продължава... А това е доста посложен ремонт от смяна на гума...
Искате 'универсално решение' и 'пълна гаранция' - ами няма такива... Колега бе скочил с колата в някакъв трап, при което двете джанти бяха скъсани (за гумите да не говорим), докато вози клиенти от Варна към летището в София... Някъде около Шумен... Дали се намери решение? Ами да - друг автомобил ги закара навреме за полета... Та знайте - има и такива случаи - това означава ли, че една резервна гума не Ви е достатъчна и трябва да носите 4? Ами ако повторно скочите в дупка - 8 ли трябва да носите?
