"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Публикувай отговор
Аватар
ufer
Мнения: 2815
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 25 пъти
Получена  благодарност: 77 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от ufer » 08 Сеп 2021 15:12

Защо не пуснете един сигнал или едно оплакване до НАП? Не до Комисията за защита на потребителите (тя е куче без зъби), а до НАП. Представете си, че сервизът не е фактурирал нещо, както трябва, но пуснете оплакването с копие до тях. Почти съм убеден, че до 24 часа някой ще звънне на вратата с кората в ръка! Е, това все пак е пожелание... :thumbsup:

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6162
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от slowtraveler » 08 Сеп 2021 15:21

Абсурд... Сервизът може да ти е фактурирал повече, ама няма начин да не ти е фактурирал нещо... tooth.gif
Ако ти е фактурирал повече - НАП е доволен, щото сервиза ще плати повече данъци, и въобще не го интересува - това са си ваши взаимоотношения...
От там нататък - ти започваш да си нарушител и т.н.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
ufer
Мнения: 2815
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 25 пъти
Получена  благодарност: 77 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от ufer » 08 Сеп 2021 15:30

Ами, ако не е издал фактура...? :D

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6162
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от slowtraveler » 08 Сеп 2021 16:36

Фактурата е по желание... Касовият бон е задължителен само при касово разплащане (плащането с карта също е касово разплащане)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

tora
Мнения: 1026
Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
Местоположение: Ст. Загора
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от tora » 08 Сеп 2021 16:37

ufer написа: 08 Сеп 2021 15:12 Представете си, че сервизът не е фактурирал нещо, както трябва,
При сервизните акции не издават фактура, а се подписва някакъв протокол, с който си отчитат труда и резервната част някъде.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6162
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от slowtraveler » 08 Сеп 2021 16:43

Фактура се издава когато имаш финансови взаимоотношения... А при сервизна акция реално нямаш такива със сервиза..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Елена
Мнения: 45
Регистриран на: 03 Сеп 2021 12:56
Местоположение: България
Автомобил: Toyota Corolla

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от Елена » 08 Сеп 2021 17:25

slowtraveler написа: 08 Сеп 2021 15:05 Елена,
Да, може и да са я прибрали, ама за какво им е такава 'ценност'?
Първоначално си мислех,че просто да я забравили - случва се. Обаче след като твърдо отрекоха,че са я виждали и най- вече,че не са отваряли капака,взех да се съмнявам как стоят нещата. Вече обясних,че такава кора просто не се продава към момента никъде в българските сайтове,открихме в само в украински. На някого му е трябвала просто. Преди да пусна темата тук,се регистрирах и в една фейсбук група -Тойота клуб. Пуснах и там пост,но минаха няколко дни,докато ми го одобрят. Учудих се,че имаше толкова негативни коментари там. Една дама сподели,че са и сменили кората на двигателя с друга,която била пукната,а половината болтчета ги нямало,както и че са подменили щеката за маслото с някаква подобна, но изкривена. Силно се надявах,че само аз съм "изтеглила късата клечка" и това е частен случай.Ясно,че това да дреболии и не пречат на самата работа на двигател и т.н.,но е гадничко все пак. И хората си премълчават,не им се занимава... sad.gif

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6162
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от slowtraveler » 08 Сеп 2021 17:45

Елена написа: 08 Сеп 2021 17:25 Една дама сподели,че са и сменили кората на двигателя с друга,която била пукната,а половината болтчета ги нямало,както и че са подменили щеката за маслото с някаква подобна, но изкривена.
Отново - не искам да убеждавам никого в каквото и да е било...
Просто пример от онзи ден... Капакът на автомобила от години е отварян само от мен и от приятел от форума, в когото имам 100% увереност в правилността на действията...
Половината клипсове на моята кора - 'ги няма' :) Ами паднали са някъде от вибрации и т.н... Колегата услужи с няколко клипса за да не я изтърва някъде...
Щеката за маслото - дълга лента, и при малко по-невнимателно вкарване се подгъна и изкриви... Хванах я с пръсти и я изправих - ами случва се...
Това са изпитани на личен гръб 'ефекти' само последната седмица :) Не са нагодени към темата, а реална случка... Колегата може да потвърди - бе пряк наблюдател и участник в горното....
Ти уверена ли си, че дамата е достоверен източник на информация, и нещата не са се случили така, както се случиха на мен?
Затова и толкова внимание обръщам на достоверността на информацията - някои хора (включително и аз) не винаги забелязват детайлите, и после когато забележат - се учудват защо дадено нещо го няма...
Лесен нагледен пример - загледайте се на колко автомобили им 'стърчи нещо отдолу' по магистралата - има СУМА ти полуоткачени кори, които се надуват от въздушната струя и е въпрос на време да се откачат или откъснат...
Уверен съм, че 99.99% от тези хора биха твърдяли в последствие, че някой им е откраднал кората... (на един му се бе откачила задната броня и вятъра се опитваше да я пречупи )...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
ufer
Мнения: 2815
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 25 пъти
Получена  благодарност: 77 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от ufer » 08 Сеп 2021 18:24

Ами тя тази кора е отгоре и отделно капакът е на милиметри от нея. Няма как да изпадне. По всяка вероятност някой от сервиза си я е прибрал. Ако чорбаджията е пич, май ще трябва да разрови сериозно фирмата си...

Елена
Мнения: 45
Регистриран на: 03 Сеп 2021 12:56
Местоположение: България
Автомобил: Toyota Corolla

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от Елена » 08 Сеп 2021 18:52

slowtraveler написа: 08 Сеп 2021 17:45
Елена написа: 08 Сеп 2021 17:25 Една дама сподели,че са и сменили кората на двигателя с друга,която била пукната,а половината болтчета ги нямало,както и че са подменили щеката за маслото с някаква подобна, но изкривена.
Отново - не искам да убеждавам никого в каквото и да е било...
Аз- също. Колата беше в сервиза,докарах я,стоя два дни пред нас,не сме я ползвали,на третия ден при отварянето тази част видяхме, че липсва. Показах вече какво е и къде се намира. Относно коментара от фейсбук- нямам причини да се доверявам, но нямам и такива, поради които да се съмнявам. Едва ли чак пък всички са такива....разсеяни,че да не знаят в какво състояние им е автомобилът.Спирам с обясненията на случката, че заприлича на "Искрено и лично" tooth.gif Ако има някакъв развой ще пиша.Примирила съм се,че ще пия една студена вода,обясних какви са мотивите ми да повдигна темата.

Аватар
memorex
Мнения: 1063
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 90 пъти
Получена  благодарност: 67 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от memorex » 08 Сеп 2021 19:50

Дано има развой,добър.Ако не ,не е фатално.Важното е че са ви оправили по сервизна акция съществените неща
А мога ли пак да попитам ,от рюбопитство ,дали сте сменяли лампи на фаровете от както автомобила е ваш?
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming

Елена
Мнения: 45
Регистриран на: 03 Сеп 2021 12:56
Местоположение: България
Автомобил: Toyota Corolla

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от Елена » 08 Сеп 2021 19:55

memorex написа: 08 Сеп 2021 19:50 Дано има развой,добър.Ако не ,не е фатално.Важното е че са ви оправили по сервизна акция съществените неща
А мога ли пак да попитам ,от рюбопитство ,дали сте сменяли лампи на фаровете от както автомобила е ваш?
Не,не сме сменяли абсолютно нищо.

Аватар
memorex
Мнения: 1063
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 90 пъти
Получена  благодарност: 67 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от memorex » 08 Сеп 2021 21:03

Разбрах.Имах нещо наум.Както и да е ,слагаме обицата на ухото.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6162
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от slowtraveler » 09 Сеп 2021 08:16

Елена написа: 08 Сеп 2021 18:52 Относно коментара от фейсбук- нямам причини да се доверявам, но нямам и такива, поради които да се съмнявам. Едва ли чак пък всички са такива....разсеяни,че да не знаят в какво състояние им е автомобилът....
Ако има някакъв развой ще пиша.Примирила съм се,че ще пия една студена вода,обясних какви са мотивите ми да повдигна темата.
Споделих защо се съмнявам в 'писаното във фейсбук' - присъщо е на човек да греши или да пропусне и в преценка и в наблюдения, особено в материя, която не е свързана с ежедневната дейност (там се трупа опит 'къде да гледаш за да забелязваш')...
Няма как и не искам да Ви убеждавам какво сте видели - ами Вие знаете какво и къде сте видели, и доколко сте сигурни в паметта си... И ако сте вътрешно убедени в правотата си - борете се.
При всички случаи бих настоявал за писмен отговор срещу моя писмена жалба до сервиза и до представителя на марката с копие до КЗП, дори и да не е изпратена в реалност до КЗП
(да, винаги при мой сигнал съм получавал отговор от КЗП след месец 'че са взети мерки', но нямаше как да разбера какви са били мерките)...
С обяснението на случката и фактологията - с твърденията на сервиза 'че не са отваряли капака' въпреки откачането на акумулатора.
С логично обяснение защо сте забелязали липсата толкова късно - при връщането на автомобила (възможно умишлено) не са Ви демонстрирали/показали навсякъде където са пипали, а вие не сте предполагали, че официален сервиз биха демонтирали части от автомобила... Добре е да направите снимки на мястото - ако е имало кора няма начин да няма останали следи - от монтажа, от вибрациите на кората по боята, по праха и т.н...

Разбира се, ще е интересно да следим развоя :thumbsup:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Елена
Мнения: 45
Регистриран на: 03 Сеп 2021 12:56
Местоположение: България
Автомобил: Toyota Corolla

"Пич, къде ми е кората?!", или защо никога повече Тойота Пловдив

Мнение от Елена » 10 Сеп 2021 16:57

Днес пуснах имейл до Тойота Балканс.Отговорът е

"Благодарим Ви за връзката с нас и съжаляваме да научим за Вашия казус.

Нашият отдел ще направи проверка по случая и възможно най-скоро ще се свържем с Вас за предоставяне на становище.

Междувременно, оставаме на Ваше разположение за допълнителни въпроси и съдействие.

Поздрави,
Отдел Клиентски програми
Тойота Балканс"
Описах им случая,препратих имейлите. Не съм ги плашила с КПЗ, НАП и прочие. Смятам,че тези номера са прозрачни,не бих се занимавала с това. Предполагам какво ще е становището,което ще ми изпратят,но все още съм от наивниците,които смятат,че има добри и съвестни хора. Ами...това е засега.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта