Значи, мога да кажа конкретно за маршрута от Софето до Сливен и обратно със CHR 1,8. При нормални условия, без вятър, на отиване 5.8 -6. На връщане магистралата винаги е била по-натоварена и в София влизам на 6.2, което означава, че е горила доста повече на връщане. Това 140 КК.
Един път рязко се оказа, че бързам и последните 150 километра до София бях с реална средна 150. Стигна 8.
Междувпрочем, интересен ефект. На леките баири след Пазарджик бавно ме настигаше Дачия. Прибрах се в дясна, стоях в лява, защото настигах кола, иначе не съм такъв, но Дачията се забави и се наложи да изляза сравнително близо пред нея. Подадох газ, за да не го бавя, но отказа да ускори над около 150 км/ч. Като смених показанията на дисплея се оказа, че няма батерия. Всъщност от експериментите по нататък се оказа, че с височка скорост си посвършва батерията. Двигателчето издиша. Много е тънка границата между отдаване на мощност и за заряд и консумацията от батерията и е хубаво да се следи при гранични обстоятелства, за да не се охълца човек когато наистина се наложи да има мощност.
А Дачията беше служебна, явно с педал до тенекията
