Старт бутона не стартира Приус 20
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Старт бутона не стартира Приус 20
На 2 винтчета разглобяване е:
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Старт бутона не стартира Приус 20
Здравейте приятели, днес разглобих слота на имобилайзера. Двете реленца нормално си цъкат при натиск.Сработват като вкарам ключа/дават верига през мултицета/. Двете букси са идеално състояние. Опитвах се да ги да размърдам да не би да няма някъде контакт. И нищо. Като вкарам ключа при отворена врата започва да пищи,червения ключ мига.При изкарване на бялата букса всичко спира,при изкарване на черната букса няма никаква реакция.Може би някъде тук е проблемът.Тя е свързана с една плочица и една бяла бобинка.И и дотук ми беше капацитета за съжаление,,
. Добре че безключовото работи перфектно.
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Старт бутона не стартира Приус 20
Ако имаш опция пробвай с друг слот от друга кола.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Старт бутона не стартира Приус 20
Да,сега търся.
- Прикачени файлове
-
- IMG_20210819_185820_compress73.jpg (230.74 KiB) Преглеждано 4900 пъти
-
- IMG_20210819_185848_compress87.jpg (274.28 KiB) Преглеждано 4900 пъти
-
- IMG_20210819_190643_compress73.jpg (291.48 KiB) Преглеждано 4900 пъти
-
- IMG_20210819_190630_compress13.jpg (207.53 KiB) Преглеждано 4900 пъти
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Старт бутона не стартира Приус 20
Доколкото си спомням - комуникацията може да върви по два канала...
Първият - 'безжичен' за сметка на батерията в дистанционното... Вторият - почти контактен - 'индукционен' - при него захранването на ключа (и вероятно самата комуникация) става през тази 'бобинка' в слота...
На Джипа алтернативата бе да натиснеш със самият ключ бутона СТАРТ - тогава ключа влизаше в обхвата на 'бобинката' зад бутона... И в такъв режим системата работеше дори и ключа да е с напълно умряла батерия...
Предполагам, че системата при теб разпознава че трябва да използва вторият вариант заради ключетата в слота, но поради някаква причина (например - прекъсната бобинка - едва ли, но може да се измери; или липса на захранване/импулси към нея) бобината не захранва ключа... Или пък не успява да 'чуе' отговора...
С другият ключ прави ли същият номер (т.е. да се изключи варианта проблемът да е в ключа, и да остане варианта със слота...)
Първият - 'безжичен' за сметка на батерията в дистанционното... Вторият - почти контактен - 'индукционен' - при него захранването на ключа (и вероятно самата комуникация) става през тази 'бобинка' в слота...
На Джипа алтернативата бе да натиснеш със самият ключ бутона СТАРТ - тогава ключа влизаше в обхвата на 'бобинката' зад бутона... И в такъв режим системата работеше дори и ключа да е с напълно умряла батерия...
Предполагам, че системата при теб разпознава че трябва да използва вторият вариант заради ключетата в слота, но поради някаква причина (например - прекъсната бобинка - едва ли, но може да се измери; или липса на захранване/импулси към нея) бобината не захранва ключа... Или пък не успява да 'чуе' отговора...
С другият ключ прави ли същият номер (т.е. да се изключи варианта проблемът да е в ключа, и да остане варианта със слота...)
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Старт бутона не стартира Приус 20
Здравейте приятели.Най накрая пристигна другия слот.И го поставих.Но за съжаление ефекта е нулев.Не вярвам да са ми пратили дефектен.Явно проблема е извън него.Жалко.
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Старт бутона не стартира Приус 20
Като идея само ми идва да направиш снимка на параметрите от диагностика на имобилайзера (тази, която пуснах на предишната страница), да я споделиш и да мислим.
Най-странно е, че казваш, че е работило. Няма логика да е програмирано само безключовата комуникация, а и спрямо сервизната документация това не би трябвало да може да се направи.
Най-странно е, че казваш, че е работило. Няма логика да е програмирано само безключовата комуникация, а и спрямо сервизната документация това не би трябвало да може да се направи.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Старт бутона не стартира Приус 20
Здравейте излиза няма комуникация с имобилайзера.Транспордер Еку, майстора се изказа,че само в Тойота можели да го прочетат.
- Прикачени файлове
-
- IMG_20210928_100252_compress39.jpg (238.01 KiB) Преглеждано 4352 пъти
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Старт бутона не стартира Приус 20
Нали преди време сподели:
Сега тази грешка кога се е записала? Може да е провокирана след/по време на смяна на слота ако нещо е било откачено, примерно.
За тази цел има и параметри в имобилайзер ЕКУ-то, не само грешки.
Иначе тази грешка представлява точно това, към което сме се насочили - демек няма комуникация между слота на ключа и имобилайзер ЕКУ-то. Може да си "активирал" слота (симулация на вкаран ключ), без реално да има ключ. Демек ЕКУ-то "разчита" липса на транспондер в ключа. Познава, че има вкаран ключ, но не може да изчете транспондер датата.
Отделно това е измислица, което ти е казал "диагностика". Той е прочел транспондер ЕКУ-то, за да изкара тази грешка от него. Демек и той теоретично може да прочете транспондер ЕКУ-то за параметри.
Сега тази грешка кога се е записала? Може да е провокирана след/по време на смяна на слота ако нещо е било откачено, примерно.
За тази цел има и параметри в имобилайзер ЕКУ-то, не само грешки.
Иначе тази грешка представлява точно това, към което сме се насочили - демек няма комуникация между слота на ключа и имобилайзер ЕКУ-то. Може да си "активирал" слота (симулация на вкаран ключ), без реално да има ключ. Демек ЕКУ-то "разчита" липса на транспондер в ключа. Познава, че има вкаран ключ, но не може да изчете транспондер датата.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Старт бутона не стартира Приус 20
Само за информация,този феномен ми каза днес,че ако ми се развали хибридната батерия,мога да я откача,да си сложа акумулатор и с него да паля и да я карам като обикновена кола
.Доплака ми се като гледах колко е убедителен.А предния майстор даже не ме допусна вътре да гледам,може и да не я е закачал.Просто ме уведоми ,че грешки няма.Добре,че досега с по-конвенционални коли съм се оправял сам и не съм стъпвал в сервиз.Май трябваше да отида в Тойота.



- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Старт бутона не стартира Приус 20
Чисто първосигнално и лаишки - тая грешка ми беше излезнала, и колата палеше когато ѝ дойде на нея наклона. Оказа се че транспондера в сгъваемия ми китайски ключ се беше отлепил от китайското двойно тиксо, и се беше измъкнал назад от кухината. Според зависи как съм си отръскал ключа в джоба, или успявам да си запаля колата или червената лампичка с ключето мига или свети плътно червено, и "никъде не отиваме".
Ако са отваряни кутийките на ключовете за смяна на батерията, каква е вероятността да са им разместени транспондерите и да не контактуват с антената?
Предполагаемо антената в слота няма кой знае колко голям обхват...
Другото за което си мисля е да има недозакачен или смачкан/повреден кабел в таблото или буксите. Примерно от хомосексуалистите, които са програмирали километража да показва по-малък пробег...
Това с кабелите обаче ще е трудоемко...
Ако са отваряни кутийките на ключовете за смяна на батерията, каква е вероятността да са им разместени транспондерите и да не контактуват с антената?
Предполагаемо антената в слота няма кой знае колко голям обхват...
Другото за което си мисля е да има недозакачен или смачкан/повреден кабел в таблото или буксите. Примерно от хомосексуалистите, които са програмирали километража да показва по-малък пробег...
Това с кабелите обаче ще е трудоемко...
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Старт бутона не стартира Приус 20
В интерес на истината и двете кутии ги смених с китайски,защото бяха поизхабени.Както и батериите.Кое е транспондера в тях?И може ли да работи безключовото и дистанционните,ако не ги вижда?Бих опитал и това,тъй като не виждам логика да се развали нещо което не е използвано никога.
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Старт бутона не стартира Приус 20
Транспондера трябва да е едно малко черно, скосено от едната страна блокче от пластмаса.
Безключовото вероятно минава през друга антена и е възможно изобщо да не чете транспондера, а само ID-то на дистанционното на ключа. Централното си е директна безжична радио комуникация и минава през съвсем различен електронен блок и антена. Едното ти го "чете" имобилайзера, другото ти го "чете" централата за сигурността/централното заключване.
Нека колегите с Приусите да кажат какво има вътре в ключа и дали има изобщо отделен транспондер. Това с кутийката ми навява мисълта, ако има отделен транспондер, да не си го забравил в старите корпуси?
Снимка как изглежда транспондера в ключа (заграден в оранжевото):
Безключовото вероятно минава през друга антена и е възможно изобщо да не чете транспондера, а само ID-то на дистанционното на ключа. Централното си е директна безжична радио комуникация и минава през съвсем различен електронен блок и антена. Едното ти го "чете" имобилайзера, другото ти го "чете" централата за сигурността/централното заключване.
Нека колегите с Приусите да кажат какво има вътре в ключа и дали има изобщо отделен транспондер. Това с кутийката ми навява мисълта, ако има отделен транспондер, да не си го забравил в старите корпуси?
Снимка как изглежда транспондера в ключа (заграден в оранжевото):
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта