Има бая изписано по темата, вкл. за инвертерите.
https://openinverter.org/forum/viewtopic.php?f=14&t=776
https://openinverter.org/forum/viewtopic.php?f=14&t=931
https://openinverter.org/forum/viewtopi ... =14&t=1558 (имам конкретни спомени как доста преди това във club-lexus.ru имаше споменат същият swap - без детайли, по спомен)
(със ls600h-ският не съм се занимавал от миналата година... знам как да го пазя и ми е няколко плана назад в момента

)
8000лв е някакво абсолютно безумие.
Плазмен удар не е. Ето това е:
https://vbn.aau.dk/ws/portalfiles/porta ... deling.pdf
+ потенциален bond wire liftoff.
Стандартен проблем на аб-со-лют-но всички инвертери (коли, вятърни турбини, кво ще да е) със такова пакетиране, изключваме някои най-нови sintered модули... може би... евентуално... Както и да е - LS600h и натам (изкл. ct200h a.k.a. prius 3, някои други) нямат този проблем. Всички други - трябва да е както другите във индустрията - консуматив... ама тойота не смята така
Намери разликите:
https://www.osti.gov/biblio/928684-eval ... ive-system
https://www.osti.gov/biblio/947393-eval ... ive-system
(по тази тема - gs450h и camry инвертерите са почти едни и същи, тествали са IPM (IGBT power module) от camry във gs450h inverter - бачка въпреки липсващите power stages, не са мои думи, не давам гаранция какво защо, не бих пробвал)
Принципно може да се сложи IPM и от десняк, но не е лошо да има 1) донор от "левак" заради едни писти вътре и 2) много, ама много играчка със "разпакетиране" (разпояване, ама не толкова просто). Замислял съм се ако ls600h-ският се окаже невъзможен (силно невероятно) да взема един от toyota crown (GWS204) на малко километри и да го преправя, но пак е временно (колкото и дълготрайно) решение.