Старт бутона не стартира Приус 20
Старт бутона не стартира Приус 20
Здравейте приятели.Искам да споделя един доста изпотил ме проблем.Слезнахме по тясно горско пътче на Беглика за риба.През нощта реших да пусна парното,но колата не стартира.При натискане на спирачката и старт бутона се чува някакво щракване от към малката батерия и двигателя,но таблото не светва. И няма значение дали ключа е вкаран или не.Ключа работи, отключва и заключва.Фаровете светят.Малката батерия 12.4 волта и след поне 50 опита. Всички бушони ги проверихме с мултицет и един по един ги извадих за всеки случай за слаба връзка. Извадих и двете релета откъм двигателя.И точно когато се бяхме отчаяли най-случайно запали. Някой да има някаква идея какво е и може ли да се включи неутрална предавка.Тъй като нямах идея как можем да я извадим.Отпред язовир,отстрани борове,няма от къде да влезне камион до теб да те натовари.А е на паркинг режим. За мен беше направо отчайващо положение. Досега и вярвах абсолютно безрезервно,но оттук нататък идва ли ще влезна на такова място. Поздрави Ник
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Старт бутона не стартира Приус 20
Би трябвало да имаш малко капаче около скоростния лост, след като го махнеш вътре да има някакво лостче или копче или бра ли му лайката. Нещо което като го нацъкаш да ти позволи да движиш лоста.
Старт бутона не стартира Приус 20
Лоста е електрически джойстик.А явно като не светва таблото до него няма ток
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Старт бутона не стартира Приус 20
Ами не става ясно дали таблото е светкало когато натиснеш 2 пъти бутона без спирачка.
И колко волта напрежение има отпред на мястото на което се подава ток, за да запали колата.
И колко волта напрежение има отпред на мястото на което се подава ток, за да запали колата.
На приусите скоростният лост е електронен и няма такива екстри.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Старт бутона не стартира Приус 20
Ако не тръгва хибридната система, май нещата са лоши - едва ли ще ти отключи и волана... Дали не е умряла голямата батерия?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Старт бутона не стартира Приус 20
Не свети и след един без спирачка и след две поредни натискания.Мига постоянно лампа с червен ключ.Всички лампи по таблото които могат да бъдат задействани с отваряне затваряне на врата или заключване,отключване за мигачите светят
Старт бутона не стартира Приус 20
12.4 волта на шината отпред.Голямата засега е добре.Червения триъгълник слава богу не се е показвал.
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Старт бутона не стартира Приус 20
Огледайте основата която държи релетата отпред в коша.Имахме премеждия с хибрид подобни ,излезна разтопена основа на която стоят релетата в коша.
Хибрида не бе Приус.
Хибрида не бе Приус.
Старт бутона не стартира Приус 20
Последното което извадих бяха две реленца в малка тясна кутийка над двигателя.Между другото откак запали и я изкарахме на пътя мина ден в разкарване с многобройни спирания и гасене за почивка.Никакъв проблем.Все едно не е било.
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Старт бутона не стартира Приус 20
А ляхте ли и куршум,може да е бил уплашен.
Понеже сте го взели офроудър

-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Старт бутона не стартира Приус 20
От тогава не е правила проблем? Наклона на който бе спряна - беше ли стръмен? Ръчната бяхте ли дръпнали преди да изключите системата (или да натиснете "парк")?
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 23 Авг 2012 14:31
- Местоположение: Габрово
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 2003
Старт бутона не стартира Приус 20
При мен се държи така, когато забравя да сложа ключа - Prius 20 без безключово активиране. Та може би проблема е или в ключа или в модула на колата.
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Старт бутона не стартира Приус 20
Проблемът няма нищо общо с хибридната система, скоростен лост или от този род.
Просто ключът не може да бъде разпознат от системата, за да тръгне събуждане на компонентите.
Или накратко:
Когато бутнеш ключа в слота (за опростяване и изключване на проблем в безключовото палене, както е направил колегата), транспондер ЕКУ-то трябва да разчете дали е валиден даденият ключ. Ако е валиден изпраща този сигнал към ЕКУ-то, което контролира енергийното включване на системите. Енергийното ЕКУ когато получи валиден сигнал от транспондер ЕКУ-то, дава разрешение на бутона да бъде използван. То управлява и диодчето, което е върху бутона. Предполагам диодчето на бутона не е реагирало по никакъв начин предвид, че иконката за имобилайзера върху таблото е продължавала да мига.
Ако бутона бъде натиснат, за да се пусне колата, енергийното ЕКУ активира 3 релета - IG1, IG2 и ACC.
При теб това не се случва. За тази цел първото нещо, което трябва да направиш е диагностика на транспондер еку-то (имобилайзера) и на енергийното еку, за да видиш какви грешки ще има в тях.
Иначе най-важните първоначални предпазители са:
Но. 15 - AM1 и Но. 30 - IGN:

Но. 9 - AM2 и Но. 12 - P CON MAIN:

Просто ключът не може да бъде разпознат от системата, за да тръгне събуждане на компонентите.
Или накратко:
Когато бутнеш ключа в слота (за опростяване и изключване на проблем в безключовото палене, както е направил колегата), транспондер ЕКУ-то трябва да разчете дали е валиден даденият ключ. Ако е валиден изпраща този сигнал към ЕКУ-то, което контролира енергийното включване на системите. Енергийното ЕКУ когато получи валиден сигнал от транспондер ЕКУ-то, дава разрешение на бутона да бъде използван. То управлява и диодчето, което е върху бутона. Предполагам диодчето на бутона не е реагирало по никакъв начин предвид, че иконката за имобилайзера върху таблото е продължавала да мига.
Ако бутона бъде натиснат, за да се пусне колата, енергийното ЕКУ активира 3 релета - IG1, IG2 и ACC.
При теб това не се случва. За тази цел първото нещо, което трябва да направиш е диагностика на транспондер еку-то (имобилайзера) и на енергийното еку, за да видиш какви грешки ще има в тях.
Иначе най-важните първоначални предпазители са:
Но. 15 - AM1 и Но. 30 - IGN:

Но. 9 - AM2 и Но. 12 - P CON MAIN:

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Старт бутона не стартира Приус 20
Да не би проблемът да е бил в самият ключ(или батерията му ако комуникира с енергия от вътрешната си батерия) или някакво смущение от близък излъчвател (бях споделял за проблема, дето го имах заради едно дистанционно, което бе попаднало в автомобила и смущаваше автомобилната електроника)?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта