Hursa написа: ↑02 Авг 2021 17:37
Странно, но никой не отбеляза, че статията е единствено за щатския пазар.
Ами то го пише в статията, предполага се,че ще се прочете. И като е за американския пазар какво? Най-големият и капризен автомобилен пазар в света е американският, и то с изградени традиции.
Hursa написа: ↑02 Авг 2021 17:37Освен това, че собствениците не продават автомобила си, съвсем не е тъждествено на надеждност - вижте дори коментарите в темата: сменен двигател на нов автомобил, проблеми със спирачната система (също на нов автомобил, та това е подсъдно) и много други споменати проблеми, някой сменили новата си тойота поради постоянни проблеми - но собствениците въпреки това са превързани към автомобила.
Първо правило на аргументирано твърдение би трябвало да бъде достоверност и мащаб на извадката. Твоята теза се опира точно на обратната логика. По дефиниция подценяваш някакъв сайт за продажби със стотици хиляди автомобили, а представяш аргумент 5 мнения на няколко човека в български форум и от това изведе извод,че Тойотите не се продават не заради здравината си много вероятно,а заради привързаност на собствениците им въпреки че много се трошат по информация 5 мнения в български новинарски форум.
Hursa написа: ↑02 Авг 2021 17:37То има хора с жигули или ниви на по 30 и повече години и хората си ги карат у нас.
Ами колега, то има хора и с трабанти и зазки от 68-ма година и не ги продават, но първо, те са единици, а в статията става дума за някаква статистическа информация, обхващаща всички значими марки на пазара в САЩ, а не изключенията и второ, сигурен съм,че не ги продават не защото са много здрави,удобни или приятни за управление.
Hursa написа: ↑02 Авг 2021 17:37Вижте сравненията по надеждност за европейския пазар - например от "водеща световна компания за индустриални и сертификационни услуги", а не препечатана статия от сайт за продажби - като коментираната.
Видях ги, какво ти е мнението?