Шофиране автоматик
Шофиране автоматик
Наложи ми се да ползвам кола с автоматични скорости. Като за пръв опит се справих. Обаче се запитах, как трябва да се кара по нанадолнище и как се отразява на съединителя при включен круиз контрол. Колата е рено каптюр, бензин. И има ли тънкости и задължителни положения при автоматика. Накратко - малко познатите общи неща при експлоатиране на коли с автоматични скорости.
Предварително благодаря на отзовалите се.
Предварително благодаря на отзовалите се.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Шофиране автоматик
Накратко - нямаш никакъв проблем - карай си колата и не се притеснявай...
По надолнище ако е дълго и не искаш да ползваш много спирачки, можеш в ръчен режим да смъкнеш някоя предавка надолу, но автомата няма да ти позволи да направиш 'беля'....
По надолнище ако е дълго и не искаш да ползваш много спирачки, можеш в ръчен режим да смъкнеш някоя предавка надолу, но автомата няма да ти позволи да направиш 'беля'....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Шофиране автоматик
Ако е с два съединителя, не я дръж на D под наклон, а ползвай ръчна или асистент. Също и не прави много маневри с ремарке, особенно под наклон. Общо взето е това. Обикновенно ако колата е нова има брошури, където всичко това е описано.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Шофиране автоматик
Има си ползите да е с два съединителя, но лично на мен минусите ми идват в повече особено ако марката е немска и не е Порше 




- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Шофиране автоматик
Кията ми е с два съединителя и за мен си е ОК. Но е гаранционна.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Шофиране автоматик
Не е все тая, ако си абдал и зорлем я строшиш. Тогава не я заменят гаранционно. При нормална експлоатация, да.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
-
- Мнения: 532
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 102 пъти
Шофиране автоматик
Трудно ще докажат, че зорлем си я строшил


- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Шофиране автоматик
За свършили съединителя и прегледи кутии ще докажат. Има си памет колата. Не виждам смисъл да я тротил обаче, даже и да я оправят що годе след това. А за шоуто след 150 000 км, при положение че правя 7-8 на година с нея не знам кога ще дойде този момент. Може би ще ми е омръзнала вече. Просто в тази пандемия няма къде да се ходи и километрите са малко. Моите повечето са магистрала където на 7ма не се товари ни кутия ни дявол.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта