Впечатления от моята Toyota
- alokin
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12 Юли 2007 23:01
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
заводите на Тойота по света
По повод няколкото неточни информации за местопроизводството на някои модели на тойота - производство на Ярис в Унгария няма, както и Rav - Турция ...... вижте тук http://www.toyoland.com/toyota/plants.html
.....в Унгария се сглобяват някои модели на Сузуки
.....в Унгария се сглобяват някои модели на Сузуки
Да уважаваме чуждия опит - винаги спестява време, пари и нерви.
- alokin
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12 Юли 2007 23:01
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
Среден разход на Ярис 1,3 (2007)
Тук http://toyotabg.eu/viewtopic.php?p=53103#53103 бях публикувал средния разход за първите 6 месеца на моя Ярис.
Ситуацията от преди 2 дена е следната:
24.10.2008 г , изминати километри - 14566, налят бензин - 1049,867.
Среден разход за 1г и 2 м - 7,20765л/100 км.
Най нисък среден разход от София до Лакатник(Искърското дефиле) - 3,9/100, с уговорката че не съм юркал, беше събота вечер и нямяше натоварено движение . От София до Пампорово и обратноато - без юркане - 4,6. Седмица по късно с нормално темпо : до 130 на магистралата и не повече от 70 по завоите - 5,6
Ситуацията от преди 2 дена е следната:
24.10.2008 г , изминати километри - 14566, налят бензин - 1049,867.
Среден разход за 1г и 2 м - 7,20765л/100 км.
Най нисък среден разход от София до Лакатник(Искърското дефиле) - 3,9/100, с уговорката че не съм юркал, беше събота вечер и нямяше натоварено движение . От София до Пампорово и обратноато - без юркане - 4,6. Седмица по късно с нормално темпо : до 130 на магистралата и не повече от 70 по завоите - 5,6
Да уважаваме чуждия опит - винаги спестява време, пари и нерви.
Re: Среден разход на Ярис 1,3 (2007)
Браво. Хубава статистика. Сега е интересно да пишеш колко горе долу е градско и колко извънградско от тез километри. Вероятно след разработването разхода ще падне с литър.alokin написа:Тук http://toyotabg.eu/viewtopic.php?p=53103#53103 бях публикувал средния разход за първите 6 месеца на моя Ярис.
Ситуацията от преди 2 дена е следната:
24.10.2008 г , изминати километри - 14566, налят бензин - 1049,867.
Среден разход за 1г и 2 м - 7,20765л/100 км.
Най нисък среден разход от София до Лакатник(Искърското дефиле) - 3,9/100, с уговорката че не съм юркал, беше събота вечер и нямяше натоварено движение . От София до Пампорово и обратноато - без юркане - 4,6. Седмица по късно с нормално темпо : до 130 на магистралата и не повече от 70 по завоите - 5,6

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
мнение за тойота
Здравейте колеги! От април месец съм ГОРД собственик на ТОЙОТА КОРОЛА
Моята е производство 1995г 2.0 дизел.Какво да кажа освен суперлативи.До сега имам навъртени 4500км,обиколих България без коментари. Извън градско 4.00 на 100км .градско ряяяядко над 6,5 .Страхотен автомобил ,стегнат от всякъде.Следващия ще бъде пак Тойота .Карам и служебен Авенсис.отново без коментари.Само пгледнете по автокъщите колко Тойоти се продават в сравнение със другите автомобили -нищожно малък процент .Защо аджеба? Ами кой се отказва доброволно от хубавото biggrin.gif

Убий скоростта ,не камилата!!!!
- alokin
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12 Юли 2007 23:01
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
Впечатления от моята Toyota
Яриса стана на почти 14 г - viewtopic.php?t=5701#p46818 .Все още си го карам откакто го купих на лизинг през 2007 г август, като средно на година търкалям 11хил. км.
За тези 14 г не съм имал някакви сериозни проблеми – оказа се надежден автомобил. Това което се наложи да сменям или ремонтирам не бе нещо сериозно:
ДВИГАТЕЛ– смяна на масло и филтри всяка година, като не съм използвал фирмени. Казват, че ако ако ползваш само фирмени двигателя ще изкара 300 000 , е ще видим
. Нямам други намеси по двигателя. Не забелязвам да гори масло.
ОКАЧВАНЕ - на 150 хил – смених задните полуоски. Сравнително скъп ремонт ако го направите в Тойота – искаха ми над 1500 лв. Направих го за около 700 но вероятно нямя да изкарат както оригиналните. Според мен тази година ще се наложи да се пипне и предното окачване – има малък луфт и чукане при навиване на волана на място при изключен двигател. Досега гумите се износват равномерно което показва, че до момента нямя някакви драстични отклонения.
ПРЕДНИ СПИРАЧКИ – три пъти смяна на накладки, и скоро смених дисковете на около 148 хил. Задните спирачки са оригиналните.
ПРЕДНИ ЧИСТАЧКИ – преди година започнаха да чистят бавно или да спират - наложи се да почистя дренажния отвор да сваля моторчето с редуктора да го почистя и подсуша. Работи без проблем отново. Виж тук – viewtopic.php?f=26&t=37247&p=386466#p386466.
ФАРОВЕ – преди 2 години се наложи да ги излъскам – бяха мътняли пластмасите. Смяната на крушки е гадна. Налага се да освободиш горната част на предната броня и да свалиш фара за да имаш свободен достъп до крушките.
АУСПУХ – на три пъти се наложи да кърпя заводски заварки.
СКОРОСТИ – на 140 хил. Имах проблем с включване на 2-ра в градски условия, но след два дена проблема изчезна. Така и не разбрах какво беше. Предполагам, че се е задействала евентуална автоматична регулация .
КЛЮЧ С ДИСТАНЦИОННО – три пъти смяна на батерията, един път смяна на гумичките на бутончетата.
КРУШКИ ПОДСВЕТКА НА “ВРЪТКИТЕ” на централната конзола – става дума за управлението на парното и климатика. Трите крушки вече не светят. Купих диоди от “Илиенци”, но все не остава време да ги монтирам .
КРУШКИ задни габарити и стопове. Сменят се трудно – достъпът е сравнително ограничен.
ОБЕЗВЪЗДУШИТЕЛЕН ШЛАУХ на резервуара за гориво. Наложи се тези дни, като сменях накладките на спирачките, да го скъся с 3 см. - забелязах, че беше се сцепил надлъжно там където е пристегнат към някакъв мундщук.
КЛИМАТИК и вентилация – До момента не се е налагало ремонт. Един път смених филтъра за входящия въздух който се сменя лесно , намира се зад дясната жабка. Държа да поясня, че климатика работи безупречно, и няма никакви паразитни миризми на мухъл. Вероятно защото го ползвам по указанията – винаги се стремя да го изключвам поне 2-3 минути преди да изгася двигателя за да се обдуха конденза. Знам, че мухълът се появява заради кондез след спиране на климатиматика заедно с двигателя.
Това е което се сещам. Наистина надежден автомобил. Ако имате въпроси готов съм да отговоря.
За тези 14 г не съм имал някакви сериозни проблеми – оказа се надежден автомобил. Това което се наложи да сменям или ремонтирам не бе нещо сериозно:
ДВИГАТЕЛ– смяна на масло и филтри всяка година, като не съм използвал фирмени. Казват, че ако ако ползваш само фирмени двигателя ще изкара 300 000 , е ще видим

ОКАЧВАНЕ - на 150 хил – смених задните полуоски. Сравнително скъп ремонт ако го направите в Тойота – искаха ми над 1500 лв. Направих го за около 700 но вероятно нямя да изкарат както оригиналните. Според мен тази година ще се наложи да се пипне и предното окачване – има малък луфт и чукане при навиване на волана на място при изключен двигател. Досега гумите се износват равномерно което показва, че до момента нямя някакви драстични отклонения.
ПРЕДНИ СПИРАЧКИ – три пъти смяна на накладки, и скоро смених дисковете на около 148 хил. Задните спирачки са оригиналните.
ПРЕДНИ ЧИСТАЧКИ – преди година започнаха да чистят бавно или да спират - наложи се да почистя дренажния отвор да сваля моторчето с редуктора да го почистя и подсуша. Работи без проблем отново. Виж тук – viewtopic.php?f=26&t=37247&p=386466#p386466.
ФАРОВЕ – преди 2 години се наложи да ги излъскам – бяха мътняли пластмасите. Смяната на крушки е гадна. Налага се да освободиш горната част на предната броня и да свалиш фара за да имаш свободен достъп до крушките.
АУСПУХ – на три пъти се наложи да кърпя заводски заварки.
СКОРОСТИ – на 140 хил. Имах проблем с включване на 2-ра в градски условия, но след два дена проблема изчезна. Така и не разбрах какво беше. Предполагам, че се е задействала евентуална автоматична регулация .
КЛЮЧ С ДИСТАНЦИОННО – три пъти смяна на батерията, един път смяна на гумичките на бутончетата.
КРУШКИ ПОДСВЕТКА НА “ВРЪТКИТЕ” на централната конзола – става дума за управлението на парното и климатика. Трите крушки вече не светят. Купих диоди от “Илиенци”, но все не остава време да ги монтирам .
КРУШКИ задни габарити и стопове. Сменят се трудно – достъпът е сравнително ограничен.
ОБЕЗВЪЗДУШИТЕЛЕН ШЛАУХ на резервуара за гориво. Наложи се тези дни, като сменях накладките на спирачките, да го скъся с 3 см. - забелязах, че беше се сцепил надлъжно там където е пристегнат към някакъв мундщук.
КЛИМАТИК и вентилация – До момента не се е налагало ремонт. Един път смених филтъра за входящия въздух който се сменя лесно , намира се зад дясната жабка. Държа да поясня, че климатика работи безупречно, и няма никакви паразитни миризми на мухъл. Вероятно защото го ползвам по указанията – винаги се стремя да го изключвам поне 2-3 минути преди да изгася двигателя за да се обдуха конденза. Знам, че мухълът се появява заради кондез след спиране на климатиматика заедно с двигателя.
Това е което се сещам. Наистина надежден автомобил. Ако имате въпроси готов съм да отговоря.
- Прикачени файлове
-
- Яриса през 2007 г октомври.
- ярис 2007 10.JPG (475.47 KiB) Преглеждано 2660 пъти
Да уважаваме чуждия опит - винаги спестява време, пари и нерви.
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Впечатления от моята Toyota
Какви са тия задни полуоски дето си сменил?
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Впечатления от моята Toyota
Няма задни полуоси колата ти. Вероятно си сменил задни лагери главина, което не говори много добре за качеството им или за твоето каране през дупките.

Вероятно е луфт в рейката, не пипай нищо и си карай. Само провери дали е рейка.
Бяха ли износени под допустимата дебелина, или майсторът така каза.



Все си мисля,че по-често се сменя филтъра на климатика ,а не веднъж на стотина хиляди км.


TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- alokin
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12 Юли 2007 23:01
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
Впечатления от моята Toyota
...грешно се изразих, исках да кажа задни лагерни главини.
Да уважаваме чуждия опит - винаги спестява време, пари и нерви.
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Впечатления от моята Toyota
На 80 х.км. хвърлих предни дискове, юнашки изкопани на същата кола. По бравата на шофьорската врата имах упражнение. Съединител на климатика се счупи. За подобни километри нямам други ремонти. Обслужване, гуми, акумулатор, чистачки, крушки не ги смятам. Само с ниско отделящия съединител не мога да свикна.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: bladyle и 5 госта