
Малко размисли ...
Малко размисли ...
Дайте малко идеи за силов тунинг на Lexus IS200. Най-много ме блазни в него задното предаване, поведение на пътя, комфорта и надеждността на по-новата кола. Ако го комбинирам с готина мощност се получава нещо като dream car за мойте изисквания
Какви swap-ове вървят при него?

- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Малко размисли ...
ALTEZZA-ta mislq, 4e nai-dobre 6te se izkaje po tozi ? !
Az ne znam s kakuv dvigatel idva IS200, za6toto go nqma v US,
no IS300 idva tuk sus 2JZ-GE, koeto e 6 cyl. in-line i si e seriozna
konkurenciq na BMW 330i, ako sloji6 turbina na 2JZ-GE otiva6
ve4e v clasa na Supra, M3 i t.n. biggrin.gif
Po-dobre se opitai da izkara6 max. ot stock dvigatelq na IS200 i posle da misli6 za dvigatel ot IS300, no te sa mnogo skupi i moje da si nameri6 samo ot USA ili Japan.

Az ne znam s kakuv dvigatel idva IS200, za6toto go nqma v US,
no IS300 idva tuk sus 2JZ-GE, koeto e 6 cyl. in-line i si e seriozna
konkurenciq na BMW 330i, ako sloji6 turbina na 2JZ-GE otiva6
ve4e v clasa na Supra, M3 i t.n. biggrin.gif
Po-dobre se opitai da izkara6 max. ot stock dvigatelq na IS200 i posle da misli6 za dvigatel ot IS300, no te sa mnogo skupi i moje da si nameri6 samo ot USA ili Japan.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
IS200 e s 2.0L I6 dvigatel(1G-FE), vdigatel koito nikoga ne e stignal do USA. v USA se vkarva samo IS300 s 3.0L I6(2JZ-GE) i nai razprostranenia swap e da se sloji dvigatel i transmisia ot Supra Turbo, togava na tozi dvigatel mojesh da tovarish neogranicheni kone a i 6 skorostnata kutia izdarja neogranichena moshnost(stock IS300 idva s 5 skorostna kutia koiato ne izdarja koi znae kolko kone). avtomatici ne obsajdam, te na sa tolkoz interestni.
v Japan tazi kola se znae kato Toyota Altezza, kato sportnata i raznovidnost idva s dvigatel koino go niama nito v Evropa nito v USA, ili inache kazano poslednata raznovidnost na 3S-GE BEAMS(black top) 210hp, koito vsashnost e dual VVTi. prichinata tozi dvigatel da e tolkova populiaren v Japan e zashtoto e po lek ot 6 cilindrovite, a sashto taka postavianeto na turbo e dosta razprostraneno.
ako iskash da pravish dobre balansirana begachka, togava se nasochi kam 3S-GE dvigatelia koito poprincip idva sas 6 skorostna kutia. ako konete sa ti malko, turbinirai go. hubavo e da slojish i Torsen LSD(tozi differencial e opcia za USA modelite, ne znam kak stoi vaprosa v Evropa i Japan, no sam pochti siguren che tova bi bil standarten diferencial za Altezza RS200)
IS200=Altezza AS200
IS300=Altezza AS300
Altezza RS200 e tova koeto ti triabva(3S-GE)
btw, az tuk govoria za parvata generacia na Lexus IS200. ako ne se laja vtorata generacia na Lexus sashto ima IS200(za Evropa), no tova e savsem drugo jivotno.
v Japan tazi kola se znae kato Toyota Altezza, kato sportnata i raznovidnost idva s dvigatel koino go niama nito v Evropa nito v USA, ili inache kazano poslednata raznovidnost na 3S-GE BEAMS(black top) 210hp, koito vsashnost e dual VVTi. prichinata tozi dvigatel da e tolkova populiaren v Japan e zashtoto e po lek ot 6 cilindrovite, a sashto taka postavianeto na turbo e dosta razprostraneno.
ako iskash da pravish dobre balansirana begachka, togava se nasochi kam 3S-GE dvigatelia koito poprincip idva sas 6 skorostna kutia. ako konete sa ti malko, turbinirai go. hubavo e da slojish i Torsen LSD(tozi differencial e opcia za USA modelite, ne znam kak stoi vaprosa v Evropa i Japan, no sam pochti siguren che tova bi bil standarten diferencial za Altezza RS200)
IS200=Altezza AS200
IS300=Altezza AS300
Altezza RS200 e tova koeto ti triabva(3S-GE)
btw, az tuk govoria za parvata generacia na Lexus IS200. ako ne se laja vtorata generacia na Lexus sashto ima IS200(za Evropa), no tova e savsem drugo jivotno.
predpolagam che shte moje. v nai loshia sluchai shte triabva da se smeni bell housinga, no samo predpolagam. koia skorostna kutia e tova, V160(ot Supra Turbo)? ako e tia(koeto malko me samniava), to togava niama da ima nikakav problem da se sloji na neia 2JZ. po veroiatno e obache tova da e niakakva druga 6 skorostna kutia(koiato v USA ne se predlaga). gledam che i AS200 i RS200 idvat sas 6 skorostni kutii, nishto chudno da sa edni i sashti, v takav sluchai niama da imash nikakav problem da slojish 3S-GE.
na ebay se prodava 3S-GE idvasht ot Altezza sas vse transmisia(predstava si niamam zashto e 5 skorostna, az si misleh che te idvat samo sas 6 skorosti, no znam li), cenata e $2200
tuk
na ebay se prodava 3S-GE idvasht ot Altezza sas vse transmisia(predstava si niamam zashto e 5 skorostna, az si misleh che te idvat samo sas 6 skorosti, no znam li), cenata e $2200
tuk
Не мога да открия информация за скоростните кутии ... но имам чувството, че всеки мотор е с различна кутияALTEZZA написа:predpolagam che shte moje. v nai loshia sluchai shte triabva da se smeni bell housinga, no samo predpolagam. koia skorostna kutia e tova, V160(ot Supra Turbo)? ako e tia(koeto malko me samniava), to togava niama da ima nikakav problem da se sloji na neia 2JZ. po veroiatno e obache tova da e niakakva druga 6 skorostna kutia(koiato v USA ne se predlaga). gledam che i AS200 i RS200 idvat sas 6 skorostni kutii, nishto chudno da sa edni i sashti, v takav sluchai niama da imash nikakav problem da slojish 3S-GE.
na ebay se prodava 3S-GE idvasht ot Altezza sas vse transmisia(predstava si niamam zashto e 5 skorostna, az si misleh che te idvat samo sas 6 skorosti, no znam li), cenata e $2200
tuk

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта