Interesen pogled na ne6tata ima6: "Edinstvenite dostoverni danni sa tezi na proizvoditelia". Zvu4i6 mi kato star komunist, kvoto kaje partiqta tva e, ne podleji na symnenie. Vijdam 4e se se6ta6 za vaprosniq skandal za mo6tnostta na dvigatelite, ne samo Mazda si ispati ot tova, pre liubimite na nqkoi Toyota, Honda, mai Hyndai i dr. bqha v kiupa.....
Saglasen sam , 4e: "proizvoditeliat nikoga niama da si sloji glavata v torbata i da laje s 0.5 ili 1 sec.,dokato tia koito testvat za spisania 4esto davat po-bavni uskorenia"
a vyv po-predniq post: "При тестовете винаги може да има разлика в ускорението или разхода" - ta kvo stana tq ot vinagi otidohme na 4esto.
razlika ot 1 sekunta vyv uskorenieto e adski mnogo, ta dori i 0.5 e mnogo!
vse edno na STI-kata vmesto da q reklamirat ot 0-60 za 4.9 sec (ako ne se laja) da q reklamirat 3.9 sec.....6te i trqbvat sigurno o6te 200 konq za da padne tolkova mnogo, ako ne i pove4e. laugh.gif
Prav si 4e avtoproizvoditelite si testvat kolite v idealni usloviq, vsi4ki znaem kakvi sa te nqma da gi izbroqvam. No vsi4ki znaem 4e tezi danni nas ne ni "toplqt" poneje nie nikoga nqma da sme vyv idealnite usloviq. Vajno e na kakvo e posobna ma6inata dnes, sega, v momenta! Zatova kogato spisaniqta i jurnalisti testvat kolite redovno davat pokazateli po lo6i ot tezi na proizvoditelq, no za men tova sa po-vajnite danni, poneje sa po blizko do realnostta i ejednevieto.
Obiknovenno pokazatelite na proizvoditelite ne sa frapira6to dale4 ot realnostta za da ne predizvikvat skandali, bilo to mo6tnost, uskorenie, razhod ili shum v kupeto.
Mejdu drugoto edin ot avtomobilite postradal ot zavi6avane na mo6tnost e Toyota Camry 3.0 L 1MZ-FE V6 koqto ot 210 hp (157 kW) be zavi6ena na 190 hp (142 kW). sys tova mislq 4e otgovorih i nai-slojniq ti vapros.
Haide sys zdrave, i ne se tovari tolkova mnogo drug pyt. Ni6to li4no prosto li4no mnenie
