
Малко снижаване на Ярис хп10
Малко снижаване на Ярис хп10
Здравейте, колеги. Имам ярис единичка 2001 година. Сложих и джанти 15 цола , но искам малко да снижа окачването и то отзад. Гледам че пружините не могат да се режат защото са свити в първата и последната витка. Има ли възможност да се сложат някакви пружини да се смъкне с няколко сантиметра, а да не са точно някакви спортни които да я смъкнат с повече ? Примерно да се сложат пружини от Ярис 1.0 или предложете какво. Благодаря 

- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Малко снижаване на Ярис хп10
Натовари я с няколко чувала цимент да поседят 3-4 дена в багажника и сама ще се смъкне.




За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Малко снижаване на Ярис хп10
Кире,то да не е Равка.Това е Ярис.



До Колегата с Яриса-Що се занимаваш с глупости да разваляш хубавата количка?????



Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 02 Дек 2019 10:42
- Местоположение: Казанък
- Автомобил: Toyota Yaris 1,4 D4D MMT
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Малко снижаване на Ярис хп10
Колега, ти така ли би направил с колата си? Багажника на Ярис не е като на Авенсис комби, а има скромните 270 литра.
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 02 Дек 2019 10:42
- Местоположение: Казанък
- Автомобил: Toyota Yaris 1,4 D4D MMT
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Малко снижаване на Ярис хп10
Аз си поръчах за Яриса комплект понижаващи пружини Айбах. Дават им -25мм отпред и отзад. Не мисля че ще разваля вида и возията с тази лека корекция. Целта ми е да намалее накланянето в завои. Амортисьорите ми работят адекватно и няма да ги сменям засега. Някой колега може ли да сподели впечатления от такава манипулация, ще съм му благодарен !
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Малко снижаване на Ярис хп10
Защо не смени реактивна щанга?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 02 Дек 2019 10:42
- Местоположение: Казанък
- Автомобил: Toyota Yaris 1,4 D4D MMT
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Малко снижаване на Ярис хп10
Колата се държи добре и няма дефекти ! Но все пак искам да подобря сигурноста и комфорта при возене. Тук в Словения завоите са в изобилие и се надявам да постигна целта си с Айбах пружините. Интересно ми е какво ще се промени като заменя оригиналната щанга, която е здрава и с каква имаш предвид да сложа- оригинал, тунинг ? Благодаря за идеята
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Малко снижаване на Ярис хп10
Ограничаването на страничният наклон без промяна на комфорта става с промяна на реактивната щанга - тя отговаря точно за това.
Но от друга страна - за Ярис не бих се мъчил с такива оптимизации - идеята на автомобила не е такава
А и колко може да се накланя едно Ярисче..

Но от друга страна - за Ярис не бих се мъчил с такива оптимизации - идеята на автомобила не е такава

А и колко може да се накланя едно Ярисче..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 532
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 102 пъти
Малко снижаване на Ярис хп10
Комфорта пак отива по-дяволите. Като сложиш по-дебела щанга свръзката м/у двете гуми се задравява. Щангата вече не се усуква толкова, и когато минаваш през неравност с едната гума вече много по-осезаемо движението се предава и към другата и реално колата се усеща като каруца. Особено, когато минаваш върху нещо с дясната гума, ако дотогава почти не си усещал , че минаваш през неравност вече започваш да усещаш абсолютно всяка такава. То е горе долу като да сравняваш цял мост и независимо окачване..........е малко е екстремен моста де толкова дебели щанги обикновено няма , но резултата е подобен. Карал ли си си колата без стабилизиращите щанги, пробвай усещането е уникално.......докато не се наложи да завиваме с по-висока скорост тогава се чудиш , къде да се подпреш особено на десен завой , на ляв горе долу се ядва подпираш се с десния крак докато придържаш педала на газта.... но все пак донякъде си прав. Това е най-компромисния вариант. Всякакви афтърмаркет пружини влошават возията още повече.slowtraveler написа: ↑07 Юни 2021 00:14 Ограничаването на страничният наклон без промяна на комфорта става с промяна на реактивната щанга - тя отговаря точно за това.![]()
Но от друга страна - за Ярис не бих се мъчил с такива оптимизации - идеята на автомобила не е такава
А и колко може да се накланя едно Ярисче..
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 02 Дек 2019 10:42
- Местоположение: Казанък
- Автомобил: Toyota Yaris 1,4 D4D MMT
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Малко снижаване на Ярис хп10
Возията на Ярис бих казал, че въобще не е лоша. За Eibach пружини съм чел само позитивни коментари от потребителите по форумите и затова се доверих на марката. Изглежда обаче че се произвеждат само при заявка, защото чакам вече месец и ми казаха още 1 месец да изчакам 

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Малко снижаване на Ярис хп10
Да, така е, но ефектът е по-малък отколкото смяна на пружините с по-къси и/или твърди... По-точно - два-пъти по-малък - усилието от удара се разделя между пружините и амортисьорите на двете колела, вместо само на едното..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 02 Дек 2019 10:42
- Местоположение: Казанък
- Автомобил: Toyota Yaris 1,4 D4D MMT
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Малко снижаване на Ярис хп10
Привет от Словения , колеги. Реших да подменя окачването на семейния Ярис и поръчах комплект понижаващи пружини Айбах. Преди това прочетох по нашите форуми много положителни коментари за тази марка. След почти 2 месеца чакане за изработката и доставката, вече са монтирани и за няколко дена врътнах около 300 км с тях. Разликата не е огромна, по простата причина че моите явно са били доста адекватни и другото че наистина Айбах про кит не са толкова твърди. Впечатленията са ми , че комфорта се запази и с една идея е по стабилна по завоите. Искам да ви споделя нещо интересно, което ми донесе желаната стабилност и то е нови джанти с по голяма широчина. Отново са 15 цола, но за разлика от оригиналните ЦМС с 5,5инча, сложих Тоора със 7 инча. За момента монтирах оригиналния размер гуми, който возих 185/60/15 Фалкен летни. Не ми харесва как изглежда с този размер и скоро планирам195/50 с борд да купя. Разликата обаче в завоите е осезаема, управлението е по-леко и сигурно. Имаме също разлика в ЕТ, което беше 48, сега е 35, тоест сега седят по навън от главините. След 2 седмици имаме отпуска и ще я изпробвам до България . Хубав ден и безаварийни километри ви желая.
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 02 Дек 2019 10:42
- Местоположение: Казанък
- Автомобил: Toyota Yaris 1,4 D4D MMT
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Малко снижаване на Ярис хп10
Здравейте, уважаеми колеги и модератори на форума! За първи път опитах да пусна нова тема относно впечатленията от промяна в окачването на колата си, но уви неуспешно. Или темата се дублира, или не е интересна за никой от форума, или може би се пести от място в нашия форум. Ясно е че модераторите ще се обосноват адекватно, но все пак ги моля да отговорят тук в темата. Приятен уикенд на всички съфорумци
- boyanmt
- Мнения: 930
- Регистриран на: 15 Яну 2018 21:01
- Местоположение: NE Черноморие
- Автомобил: RAV-4-за кибрит
- Благодарил/а: 1 път
Малко снижаване на Ярис хп10
Привет,Shishkovi!
Каква е разликата между горната и долната снимка на вашия автомобил(освен различните джанти)? Поне аз лично не виждам "понижение".
Интересно ми е,дали ще се промени возията,и в каква насока?
Карал съм Ярис,и впечатленията са като все едно караш Tico(Daewoo)...само че малко по-обемно. Струват ли си вложенията?
Благодаря!
Каква е разликата между горната и долната снимка на вашия автомобил(освен различните джанти)? Поне аз лично не виждам "понижение".
Интересно ми е,дали ще се промени возията,и в каква насока?
Карал съм Ярис,и впечатленията са като все едно караш Tico(Daewoo)...само че малко по-обемно. Струват ли си вложенията?
Благодаря!
- gimara
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
- Благодарил/а: 49 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Малко снижаване на Ярис хп10
Жалби и предложения ТУК. И преди да се жалвате, прочетете ПРАВИЛАТА. В случай, че не ви харесват правилата, можете да си направите блог и там да си пишете за Яриса!
Toyota Manuals/Сервизни ръководства/Ръководство на потребителя
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта