Апа показва коректно разход, засичан по колонка. Кое е абсурди??Hursa написа: ↑21 Май 2021 20:53 Аз не съм на този принцип. Но ако можеше да го постигне това королата - щеше да бъде написано с еднометрови букви в рекламната и брошура
(Не се съмнявам във вас, съмнявам се в това което показва това приложение - абсурдно е - това което показва, като EV, поне според мен. А след като показва такива абсурди, нима можем да му се доверим за другото, което показва.)
Corolla E21 / Auris E21 - Поколение XII - /2019-2024/ - двигатели/задвижване и дизайн
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 19 Мар 2017 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
На 140 на ток не ми се е случвало и при мен. Обикновенно на 110-120 карам и там се получава.. Защитата я забелязах, че зависи от заряда на батерията. Отпускане на педала при дравнително празна батерия при 110, директно гаси двигателя и вкарва всичко в батерийния блок. Ако обаче батерията е била над половината индикатор, ще свали до idle оборотите (1000) докато не натисна педала или не напълни догоре и почне да ръмжи. Специално по това трасе има прилични наклони, така че не е невъзможно - стига да е достатъчно разредена батерията.
Corolla 2005 1.6 VVTi 3zz-fe | hatch, SOL
Corolla 2020 Sedan 1.8 Hybrid
Corolla 2020 Sedan 1.8 Hybrid
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
@Volkata
Третият символ показва “постоянна скорост”. При поддържане на постоянна скорост, без резки ускорения и спирания, двигателя работи в режим ECO или EV, което в крайна сметка води до нисък разход.
@Hursa
Да, може да се вярва на приложението, поне относно средния разход. Лично мен не ме интересува колко от времето съм бил на ток, но като разход, при извънградско и при средна скорост 70км, го докарвам до 4.3л.-4.5л. На магистрала, при средна скорост 90км ( не знам как постигам толкова ниска средна) разхода е 5.5л. Градско (София) - 5л.-5.5л., като основно разстоянията са къси -3-4 км. Успявал съм да се движа на ток при скорост около 100-110 км/ч. и лек наклон.
И накрая - влезте във форума на така прехвалените Киа или Шкода и вижте от какво се оплакват собствениците там. После пак прочетете оплакванията от Корола.
Аз в момента намирам три големи недостатъка в моята Корола:
- няма парктроници в ниво Executive+,
- седан е, защото нямаше налични комбита
- пешеходците, които се разхождат по кварталните улички, често не ме чуват, когато съм в режим EV, и се налага да им свиркам или търпеливо да ги изчаквам. Наскоро и една улична котка за малко да отнеса.
Третият символ показва “постоянна скорост”. При поддържане на постоянна скорост, без резки ускорения и спирания, двигателя работи в режим ECO или EV, което в крайна сметка води до нисък разход.
@Hursa
Да, може да се вярва на приложението, поне относно средния разход. Лично мен не ме интересува колко от времето съм бил на ток, но като разход, при извънградско и при средна скорост 70км, го докарвам до 4.3л.-4.5л. На магистрала, при средна скорост 90км ( не знам как постигам толкова ниска средна) разхода е 5.5л. Градско (София) - 5л.-5.5л., като основно разстоянията са къси -3-4 км. Успявал съм да се движа на ток при скорост около 100-110 км/ч. и лек наклон.
И накрая - влезте във форума на така прехвалените Киа или Шкода и вижте от какво се оплакват собствениците там. После пак прочетете оплакванията от Корола.
Аз в момента намирам три големи недостатъка в моята Корола:
- няма парктроници в ниво Executive+,
- седан е, защото нямаше налични комбита
- пешеходците, които се разхождат по кварталните улички, често не ме чуват, когато съм в режим EV, и се налага да им свиркам или търпеливо да ги изчаквам. Наскоро и една улична котка за малко да отнеса.
Toyota Corolla 1.8 HSD 2020
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
тук май си чешем езиците, какво можело и не можело без да имаме преки наблюдения над аппа и хибрид като цяло?Hursa написа: ↑21 Май 2021 20:53 Аз не съм на този принцип. Но ако можеше да го постигне това королата - щеше да бъде написано с еднометрови букви в рекламната и брошура
(Не се съмнявам във вас, съмнявам се в това което показва това приложение - абсурдно е - това което показва, като EV, поне според мен. А след като показва такива абсурди, нима можем да му се доверим за другото, което показва.)
Апа не показва абсурди, с 90 км по равно ел двигателя спокойно движи колата. Със 110 е по скоро изключение. В градска среда лесно може да засечеш кога и как се движи на ток. Вече над 18к км разхода от аппа съвпада с рязход по колонка.
-
- Мнения: 1036
- Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
- Местоположение: Germany
- Получена благодарност: 42 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
В Англия, съгласно брошурата, максималната възможна скорост за движение "на ток" е 70mph (112km/h).
В немскоезичните брошури - 115km/h.
Потребители са постигали 123km/h по тахометър.
В немскоезичните брошури - 115km/h.
Потребители са постигали 123km/h по тахометър.
Преди светът се управляваше от умните. И това беше много жестоко. Умните принуждаваха простите да учат. На простите им беше тежко..
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Абре как постигате тези скорости на ток? При мен (2,5л хибрид) макс. скорост, с която колата може да се придвижва САМО на ел. двигател е от порядъка на 70-75кмч. Като намалявам под 100 гаси ДВГ и влиза в EV, но само рекууперира, в момента, в който подам газ си се пуска пак ДВГ. В чист EV, задвижвайки се само от ел. двигателя е наистина само до макс. 75.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
► Виж съдържание
Когато пуснете педала при скорост над около 10 км/ч - не ел двигателя задвижва автомобила, а ел генератора (същата ел машина в случая - МГ2) забавя автомобила (или удържа автомобила при спуск) - противоположното на задвижване.
Но нека и това да е ел режим.
При скорост около 40 км/ч, с известен оптимизъм, батерията стига за около 2 км. При нарастване на скоростта - триенето нараства пропорционално или дори по-силно. Въздушното съпротивление нараства квадратично, а при висока скорост то преобладава. И тъй като при ел задвижването може да няма празен ход - разхода (на ел енергия, в случая) със скоростта нараства силно (вижте как е при ел автомобилите). Но нека и при относително висока скорост да има пробег около 2 км. Т. е. за да има 40 процента с изключен ДВГ на всеки около 5 км трябва да има около 2 км с изключен. Т. е. трябва за пътуването от близо 150 км да има около 30 изключвания с някакъв пробег с изключен ДВГ. Пребройте ги. В едната посока - добре, имало е повече спускания. Как тогава в обратната посока показва над 30 процента ЕВ. Как има видимо дистанции по около 10, дори към 20 км пробег с изкючен ДВГ. 20 км спуск, с поддържане на сравнително висока скорост? Доста продължителен и стръмен спуск трябва да е.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
колко км имаш с хибрид?Hursa написа: ↑22 Май 2021 13:02Не показвайте 112, не показвайте и 90 км/ч. Покажете 60 на равно, поддържани в ел режим. Но нека е така, нека да може да поддържа скоростта в ел режим до 130 на равно (мощността на батерията, ако е коректно дадена го позволява).► Виж съдържание
Когато пуснете педала при скорост над около 10 км/ч - не ел двигателя задвижва автомобила, а ел генератора (същата ел машина в случая - МГ2) забавя автомобила (или удържа автомобила при спуск) - противоположното на задвижване.Но нека и това да е ел режим.
При скорост около 40 км/ч, с известен оптимизъм, батерията стига за около 2 км. При нарастване на скоростта - триенето нараства пропорционално или дори по-силно. Въздушното съпротивление нараства квадратично, а при висока скорост то преобладава. И тъй като при ел задвижването може да няма празен ход - разхода (на ел енергия, в случая) със скоростта нараства силно (вижте как е при ел автомобилите). Но нека и при относително висока скорост да има пробег около 2 км. Т. е. за да има 40 процента с изключен ДВГ на всеки около 5 км трябва да има около 2 км с изключен. Т. е. трябва за пътуването от близо 150 км да има около 30 изключвания с някакъв пробег с изключен ДВГ. Пребройте ги. В едната посока - добре, имало е повече спускания. Как тогава в обратната посока показва над 30 процента ЕВ. Как има видимо дистанции по около 10, дори към 20 км пробег с изкючен ДВГ. 20 км спуск, с поддържане на сравнително висока скорост? Доста продължителен и стръмен спуск трябва да е.
Защото тея разсъждения мязат на 0 опит с въпросното.
От 60 до 130 изобщо не е идеята на хибрида да те движи само ток. Изобщо не е идея от 100км дистанция при минати 30-40% на ток, НЕ ЗНАЧАТ 30-40 км плътно каране не ток.
При равен път, да речем подбалкански, набрал си с 90 колата спокойно минава между 2 и 5 км на ток преди да включи двигател.
И айде да спрем с глупости, че някой е видял някъде написано с 8 метрови букви нещо си. И неща от АЗ МИСЛЯ и в същото време, без съществен опит с хибрида, просто да се спестят писанията защото имат 0 стойност
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
- Местоположение: Кюстендил
- Автомобил: Corolla ts
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Въпросът не е колко километра на ток се минава, а това че разхода е добър. А от там по-малко вредни емисии, поне за мен това е важно. Аналогичен двигател бензинов колко ли разход ще даде?
Corolla ts 1.8 hybrid 2020
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Писал съм го и преди - тия статистики в приложението са пунта мара.
Истински EV time и EV distance трябва да са САМО от активно задвижване на колелата от батерията, без да работи ДВГ и без да е обратното - колелата да зареждат батерията.
Но те не са така! Защото ако бяха, хората щяха да се стряскат от смешните 2-3-5%…
ПС. Иначе по вашата/на Тойота логика и една дърта Уазка когато се спуска от планината с изгасен мотор е също толкова икономична и екологична…и пак ще направи 40-50% без мотор - бензин е хабила само нагоре…това прави ли я хибрид?
Истински EV time и EV distance трябва да са САМО от активно задвижване на колелата от батерията, без да работи ДВГ и без да е обратното - колелата да зареждат батерията.
Но те не са така! Защото ако бяха, хората щяха да се стряскат от смешните 2-3-5%…
ПС. Иначе по вашата/на Тойота логика и една дърта Уазка когато се спуска от планината с изгасен мотор е също толкова икономична и екологична…и пак ще направи 40-50% без мотор - бензин е хабила само нагоре…това прави ли я хибрид?
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
- Местоположение: Кюстендил
- Автомобил: Corolla ts
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Прави я една идея по екологична, стига да спускат по този начин. Въпроса за мен е да се постигне по чист въздух за нас ,а хибрида допринася за това.
Corolla ts 1.8 hybrid 2020
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
За екологичността не споря изобщо.
Въпроса е, че статистиките в приложението са неврни и подвеждащи.
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
да с малката разлика че имаш всички агрегати, които работт. Климатик серво тн. По твоята логика да броим че рабои двигател само когато натискам газ ли?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 9 госта