LEXUS IS220D ПРОБЛЕМ С НИВАТА НА ДПФ
LEXUS IS220D ПРОБЛЕМ С НИВАТА НА ДПФ
Здравейте,
Първоначално грешката която даде колата VSC на диагностика е различни нива на вход и на изход на ДПФ (ДПФ 100% запушен).Известно време преди да сменим ДПФ забелязах, че изкарва бял дим на облаци (задаване на регенерация). Сменихме ДПФ с нов (НЕ оригинален от Тойота, но с същитите параметри) и при загряване на колата грешка в нивата, и държи 5 инжектор постоянно отворен за регенерация. Сменихме 5ти инжектор за да не е развален и с новия пак пуши облаци бял дим перманентно. Има ли някой с подобен опит и какво може да бъде евентуалната причина при загряване да държи постоянна регенерация?
Колата не дава никаква друга грешка освен нивата на датчика на ДПФ. В официялния сервиз на Лексус в Испания остановиха,че поради това че ДПФ не е оригинален на марката компютъра го засича като развален и пуска регенерация, което ми се струва малко като че не им се занимава с това.
Възможно ли е датчика да е развален? Нещо друго да прави тапа при чисто нов ДПФ и дава тези разлики (може би катализаторите)? Възможно ли е нещо електронно в софтуера да прави този проблем без да им излезне в сервиза на тойота като грешка?
Предварително благодаря за съветите!
Първоначално грешката която даде колата VSC на диагностика е различни нива на вход и на изход на ДПФ (ДПФ 100% запушен).Известно време преди да сменим ДПФ забелязах, че изкарва бял дим на облаци (задаване на регенерация). Сменихме ДПФ с нов (НЕ оригинален от Тойота, но с същитите параметри) и при загряване на колата грешка в нивата, и държи 5 инжектор постоянно отворен за регенерация. Сменихме 5ти инжектор за да не е развален и с новия пак пуши облаци бял дим перманентно. Има ли някой с подобен опит и какво може да бъде евентуалната причина при загряване да държи постоянна регенерация?
Колата не дава никаква друга грешка освен нивата на датчика на ДПФ. В официялния сервиз на Лексус в Испания остановиха,че поради това че ДПФ не е оригинален на марката компютъра го засича като развален и пуска регенерация, което ми се струва малко като че не им се занимава с това.
Възможно ли е датчика да е развален? Нещо друго да прави тапа при чисто нов ДПФ и дава тези разлики (може би катализаторите)? Възможно ли е нещо електронно в софтуера да прави този проблем без да им излезне в сервиза на тойота като грешка?
Предварително благодаря за съветите!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост