Функция на маслените предпазни клапани при 4AGE?
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 20 Май 2021 13:54
- Местоположение: United States
Функция на маслените предпазни клапани при 4AGE?
Колеги, интересува ме дали при износени маслени предпазни клапани (relief valves) маслото се стича прекалено бързо в картера или има и някой друг клапан? Това може би е причината при моя двигател 4AGE да се получава неприятен шум и увеличени обороти само при студен старт: около 5-10 сек., но много неприятен. Допускам, че шумът идва от разпределителните валове, но не съм сигурен. Трудно се определя, защото е цялостен. При първа възможност ще го запиша. Този проблем го имам всяка сутрин. През деня при повече паления почти не се получава, много рядко може да се случи и след 2-3 часа престой. При 4AGE двигателя има 2 клапана: единият е в маслената помпа и може да се сменя след демонтаж на помпата и картера, вторият е в конзолата на масления филтър и е достъпен отдолу за демонтаж, почистване и смяна. Пробвал съм с различни добри масла: 0W50, 0W40, 10W40 (Shell, Yacco) - без особена промяна. Иначе при всички работни режими и обороти двигателят е много тих и спокоен. Някой да знае нещо повече по въпроса?
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Функция на маслените предпазни клапани при 4AGE?
viewtopic.php?t=33355
Колега, аз моя проблем го разреших. Прочети темата докрая, като е най-добре да свалиш цялата конзола, за да провериш как клапанчето се движи вътре, защото, ако цилиндърчето е износено, новият клапан няма да свърши работа... и задължително нова пружина!
Колега, аз моя проблем го разреших. Прочети темата докрая, като е най-добре да свалиш цялата конзола, за да провериш как клапанчето се движи вътре, защото, ако цилиндърчето е износено, новият клапан няма да свърши работа... и задължително нова пружина!

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 9 госта