Рав 2д4д няма оправия
Рав 2д4д няма оправия
Нека прочетем живите данни с колегата и после ще пробвам всичко...
Май на голфовете така правеха с ламаринка незнаех че става и за тойота това шунтиране
-
- Мнения: 5666
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Рав 2д4д няма оправия
Някой автомобили са "защитени софтуерно" от подобно "затапване" (за съжаление
)

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Рав 2д4д няма оправия
По моему, ако ЕГР клапана остава отворен ще е друго поведението. А и този клапан не е ли с моторче, сиреч компа да знае реалното му положение? Аз се боря с един дизеляк, който карам с откачен дебитомер,което изключва всички такива шитни и си върви прекрасно. Клапана е вакуумен и явно е позадръстен, защото отваря като всмукна, но не затваря сам, трябва да духна. Резултата е, че много често не реагира на газта като я натисна малко повечко. Ускорява си както си знае, тоест почти хич, независимо колко натискам.
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Рав 2д4д няма оправия
Колеги, ето резултатите от диагностиката:
Нямаше никакви записани грешки. Проблемът с придръпването се появява във високите обороти и е доста рязък и осезаем. Навежда ме на проблем с гориво- подаването ( налягането в рейла не превиши 130 МРа). Гледал съм друг Рав 4, който достигаше 160 МРа на пълна газ. Тъй като колегата е сменил SCV клапаните, евентуално нещо с помпата? Другото, което ми направи впечатление, че не натиснат педала на газта е на 15%, натиснат на макс стигна до 75%. Проверих на моя Авенсис стойностите варираха от 0 до 99.6%. Това за мен е странно, както и това рязко придърпване, затова клоня по- скоро към проблем с педала ( потенциометъра) или нещо друго свързано с ел. система.-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
- Местоположение: Кюстендил
- Автомобил: Corolla ts
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Рав 2д4д няма оправия
Аз също бях предположил за педала на газта. Нека си вземе един втора употреба ,за да го смени и пробва. И да се уговори да го върне ако не е от него.
Corolla ts 1.8 hybrid 2020
- the_fast_r1
- Мнения: 53
- Регистриран на: 31 Дек 2018 01:47
- Местоположение: Варна
- Автомобил: RAV4 II D4D-116 HP
Рав 2д4д няма оправия
Колеги не би трябвало да е от педала на газта. И моя фабрично си е на 15% на тихи обороти.
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 27 Ное 2020 16:32
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Avensins t25 1.8
Рав 2д4д няма оправия
Ако правилно те разбирам - като подаваш малко газ няма проблем, но като подадеш много забива?
Аз имах преди такъв проблем с бензинов опел който карах 300км така. Оказа се че е запушен горивния филтър който никога не бях сменял. Проверете дали достига достатъчно гориво до двигателя.
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 09 Авг 2016 18:05
- Местоположение: Wohnort
- Автомобил: RAV4 XA20 + echtes Auto
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 18 пъти
Рав 2д4д няма оправия
Провери дихтунгите, отвори капачката за маслото и слушай за съскане и загуба на компресия.
Аз имах 2 изпуснали д4д 116 кс.
Аз имах 2 изпуснали д4д 116 кс.
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
- Местоположение: Асеновград
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Рав 2д4д няма оправия
Такова придърпване имах и на моята РАВ4 2008г.Затапих ЕГР клапана с ламаринка за проба и придърпването изчезна.Но започна да гори доста, иначе вървеше като луда, като звука на ДВГ стана малко по-рязък и остър.В крайна сметка махнах ламаринката от ЕГР и придърпването пак се появи.Набедих ЕГР клапана за проблам, тъй като не затваряше добре и заклинваше леко отворен понякога.Купих ЕГР от морга втора ръка, сложих го и същата работа, придърпването го имаше, но малко по-малко се усещаше.Забелязах, че придърпването се появява след като ДВГ загрее на 40градуса и това много ме учудваше, но след доста четене в интернет се светнах, че след 40градуса ЕГР-а започва да работи по-интензивно и прецизно ли, как да кажа и почва това придърпване, вероятно така е написам софтуера.Тогава реших и смених и SCV клапана с китайски, нямаше абсолютно никаква разлика работата на ДВГ с китайския от оригиналния.Смених и дебитомер в последствие, същата работа.Тогава проблема се реши, като изскочи грешка за ламбда сонда
.Чак тогава разбрах , че този ДВГ с ЕВРО 4 има ламбда сонда като на бензинов ДВГ и тя участва активно, тъй като няма нищо изкормено по ДПФ, катализатор и т.н. Вероятно когато ДВГ загрее на 40гр, ЕКУ-то започва да взима данни от ламбдата, като разчита на нея за правилната работа на ДВГ, разход, вървеж и т.н. и когато тя е прецакана се получават проблеми. След като смених ламбда сондата с оригинална на ДЕНСО /200лв/ придърпването изчезна завинаги и проблема се реши.Разхода е 6,5л по борд, 7л реално и зима и лято, смесено спокойно каране.Вече съм минал 10000км от смяната на ламбдата с нова и всичко е ОК. Дано съм помогнал.

Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF и Toyota Yaris 1.5 Hybrid 2013
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Рав 2д4д няма оправия
geniya,даваш пример с равка 3-та генерация,а тук проблема е с рав 2-а генерация-1CD FTV.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
- Местоположение: Асеновград
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Рав 2д4д няма оправия
Сега чак видях заглавието, ама е писал 2005 година което ме обърка, нищо де.

Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF и Toyota Yaris 1.5 Hybrid 2013
- the_fast_r1
- Мнения: 53
- Регистриран на: 31 Дек 2018 01:47
- Местоположение: Варна
- Автомобил: RAV4 II D4D-116 HP
Рав 2д4д няма оправия
На моята Rav4-ка си монтирах механичен бууст метър, да си следя налягането на турбината. Би трябвало да не превишава 1 бар, над атмосферното. При мен имаше проблем още в началото, като взех автомобила - пренадуваше, когато се настъпи с ниски обороти на висока предавка и влизаше в авариен режим P1251. След смяна на вакумния клапан управляващ променливата геометрия и настройка на болта и, това пренадуване се оправи.
EGR системата и всмукателния колектор изчистени ли са?
EGR системата и всмукателния колектор изчистени ли са?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта