Въпрос за стартиране на проект ае92
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 28 Яну 2006 11:27
- Местоположение: Стара Загора, Stockholm
- Обратна връзка:
Въпрос за стартиране на проект ае92
Значи от край време искам да си спретна някоя харна ае92 хетч... ама все нямаше пари.. бях замислил за 4а-ге 16в и да турбинирам, но се отказах.. и реших да търся блектоп или сълвъртоп.. искам да помогнете кой от двата двигателя е по-добър ест. плюсове и минуси.. има ли възможност да се изцедят още и т.н. или направо да ръгам някакво 3s- ? ама финансийте ми са ограничени.. с колата вече разполагам.. и сега мисля за около 5-6-7 бонтака кой ще е най-удачния вариант ??
OnE WhEEl TeAM
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
4A-GTE dvigatel stock ot Toyota nqma!Hebo написа:сега гледах за този 4агте.. ако намеря втората генерация от нейде... я кажете на какви модели го слагат.. да тръгна аз по моргите да видя какво ще изкочи..
Tova e 4A-GE nai-4esto red top(small ports) na koito e slojeno Turbo i ot 4A-GE stava avtomati4no 4A-GTE.
Ne slu4aino jamie e napisal spretva, za6toto se ima vpredvid da si intsalira6 turbina i tam drugite komponenti neobhodimi za turbo systema.
Ta v ob6ti linii trqbva da tursi6 4A-GE (silver top) 20V, 6tom si se otkazal ot turbo ptoekt.
http://en.wikipedia.org/wiki/4A-GE#4A-G_.2816-valve.29
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
аз не виждам смисъл от 4аге с мощност над 150-160кс. за драг не става, дори и 200кс с турбо да е, пак не става за драг - доста коли ще го пребият. а ако не се оправи окачването мощности над 150кс пак са безполезни ако ще е бигачка за каране - трябва да се инвестира доста в окачване. т.е. намираш си един силвъртоп, слагаш го без да го модифицираш, оправяш си окачването и вече разполагаш с малък самолет, годен за ръчка. а ако е на ае86 - още по-добре, до 6-7000 ще стане що-годе читава колица 

status: за БАН
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Koi govori za drag?maggkrabar написа:аз не виждам смисъл от 4аге с мощност над 150-160кс. за драг не става, дори и 200кс с турбо да е, пак не става за драг - доста коли ще го пребият.
Silver top idva 160k.c. ot zavoda i sa mu pre-dostatu4ni na AE92,
a drugite pari deto si e prigotvil 6te gi dade po oka4vaneto(kakto ti kaza) i vun6niq vid.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
4EFTE prodavashe Poli na dobra cena.
A za 4AGTE - vseki 4AGE stava do niakakvi niva dori i bez razrejdane (teoretichno moje izobsto da ne se otvaria motora), nesluchaino sym posochil 200hp. Opredeleno 200 ste moje i da gi sloji na pytia - taka che ste ima OGROMNA razlika sys 150. Osnovnata prichina da se izbere 4AGTE pred 20V 4AGE e v krivata - atmosfernia motor iska da se dyrji postoianno v obotori i ima pone 50Nm po-malko. Ottuk i prostichkia izvod che dori 4AGTE 160 konia ste machka 4AGE 160 konia vinagi i pri vsiakakvi situacii (na praktika 4AGZE 140 konia se spravia systo bez problem s 20V 160 konia).
Hubavoto v sluchaia e i che pytia veche e utypkan - setupa do 200 hp ne izliza nenormalni pari i opredeleno sumi do 6000lv ste stignat - i ste hartisat. Kato izkliuchim estestveno uzakoniavane - tuk e terra incognita.
A za 4AGTE - vseki 4AGE stava do niakakvi niva dori i bez razrejdane (teoretichno moje izobsto da ne se otvaria motora), nesluchaino sym posochil 200hp. Opredeleno 200 ste moje i da gi sloji na pytia - taka che ste ima OGROMNA razlika sys 150. Osnovnata prichina da se izbere 4AGTE pred 20V 4AGE e v krivata - atmosfernia motor iska da se dyrji postoianno v obotori i ima pone 50Nm po-malko. Ottuk i prostichkia izvod che dori 4AGTE 160 konia ste machka 4AGE 160 konia vinagi i pri vsiakakvi situacii (na praktika 4AGZE 140 konia se spravia systo bez problem s 20V 160 konia).
Hubavoto v sluchaia e i che pytia veche e utypkan - setupa do 200 hp ne izliza nenormalni pari i opredeleno sumi do 6000lv ste stignat - i ste hartisat. Kato izkliuchim estestveno uzakoniavane - tuk e terra incognita.

Стига с тоя мегаскуирт, че разни там апекси, халтек, смт гладни останаха...някой да е виждал истинста бегалка с мегаскуирт, щото аз не съм?!jamie написа:Bez valove 170 - ne.
To i 150 - trudno de.
Taka ili inache ste se naloji remap na ECU i smiana injectori - ottam direktno varianta MegaSquirt, sled koeto turboto veche ne idva i tolkova skypo.....
A ti kakwo si wijdal?diver написа:Стига с тоя мегаскуирт, че разни там апекси, халтек, смт гладни останаха...някой да е виждал истинста бегалка с мегаскуирт, щото аз не съм?!jamie написа:Bez valove 170 - ne.
To i 150 - trudno de.
Taka ili inache ste se naloji remap na ECU i smiana injectori - ottam direktno varianta MegaSquirt, sled koeto turboto veche ne idva i tolkova skypo.....
въпроса беше не какво аз съм виждал;)El Camino написа:A ti kakwo si wijdal?diver написа:Стига с тоя мегаскуирт, че разни там апекси, халтек, смт гладни останаха...някой да е виждал истинста бегалка с мегаскуирт, щото аз не съм?!jamie написа:Bez valove 170 - ne.
To i 150 - trudno de.
Taka ili inache ste se naloji remap na ECU i smiana injectori - ottam direktno varianta MegaSquirt, sled koeto turboto veche ne idva i tolkova skypo.....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Semrush [Bot] и 5 госта