
Corolla E21 / Auris E21 - Поколение XII - /2019-2024/ - двигатели/задвижване и дизайн
- Митхат
- Мнения: 3823
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Аз наливам на 2/3 литра ето това 
и карам. 
- Прикачени файлове
-
- 0011865_brz-istitel-koncentrat_415.jpeg (48.69 KiB) Преглеждано 1543 пъти
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
- Местоположение: Кюстендил
- Автомобил: Corolla ts
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
В смисъл на едно казанче колко слагаш, и има ли истински ефект.
Corolla ts 1.8 hybrid 2020
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Както голф, така и корола се водят "градски" автомобили (дори у нас и особено когато се вземат с такъв малък двигател). (Това, че у нас вземаме автомобилите от този клас, като единствен или като "семеен" - показва разликата в стандарта на живот у нас и този в западна Европа.) Така, че подобни сравнения са на базата на предимно градско шофиране - а при градско, хибрида си има големи предимства. Пример на сравнение със значително по-мощен автомобил. По-обективни са сравненията при тестове.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Това съчинение с елементи на разсъждение е толкова неиздържано,че дори се ядосвам как може интелигентен човек да го напише. Абсолютен абсурд е да се твърди,че Голф се взима само за втори автомобил или Фокус само като втори автомобил. Ако от изключение искаш да извлечеш правило, абсолютно си необоснован, както в немалко случаи. Това е твоя интерпретация,която няма обосновка. Аз съм представил извадка от немалко коли. Твоята интерпретация остава като лично мнение, но не е обосновано обективно.
Това сравнение, което си постнал, какво показва - че plug in hybrid с 204 к.с. харчи 3,5/100км, ами то не е ли ясно,че щом го зареждаш в контакта, ще харчи много по-малко, защото плащаш ток,с който му повишаваш ефективността. Колегата коментира,че 1.0 двигател е със сходна икономичнист с Корола хибрид.
Ако става въпрос за някакво сравнение, за което не говорим поне засега, ето Prius plug in hybrid:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2
Разход 2,3/100km.
Това сравнение, което си постнал, какво показва - че plug in hybrid с 204 к.с. харчи 3,5/100км, ами то не е ли ясно,че щом го зареждаш в контакта, ще харчи много по-малко, защото плащаш ток,с който му повишаваш ефективността. Колегата коментира,че 1.0 двигател е със сходна икономичнист с Корола хибрид.
Ако става въпрос за някакво сравнение, за което не говорим поне засега, ето Prius plug in hybrid:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2
Разход 2,3/100km.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Кога се зарежда в контакта, ако се ползва за дълги пътувания (за немските магистрали, например), а не за градски?
Вижте - дори в България дилъра предлага голф, като градски автомобил.
Вижте - дори в България дилъра предлага голф, като градски автомобил.
► Виж съдържание
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- ToyotaPassion
- Мнения: 226
- Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
- Местоположение: София
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Голф
Вярно, беше писал по-рано, че това е Краля и че било нормално да се карал с газ до ламарината
Аааааа



Вярно, беше писал по-рано, че това е Краля и че било нормално да се карал с газ до ламарината

-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ами така си е - голфа си е голф - Негово Величество! Класа на голф, голфовия клас, а не на корола 

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Да обясняваш, че тойотския хибрид не бил икономичен, просто ти куца начина на шофиране и хибрида не е твоята кола... Както казах приятел, който смени корола 1.6 бензин със следващата хибрид 1.8.. от среден 7 отиде на 4.9 а той кара агресивно... Та нямам идея какви пилотски умения се вкарват, за да се догони среден разход 7.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Значи според теб германецът си купува бензинов хибрид, за да го кара бързо по магистрала? И защо да го прави,като целта на този хибрид GTE примерно е да се ползва първо хибридната система в градски и междуградски условия и второ, да се ползва напълно електрическо задвижване от порядъка на 20 или повече км.
Извинявай, но просто пишеш неща, които са нелепи, анти-логични.

Ако не съм те разбрал и имаш предвид обратното, се извинявам предварително.
Хаха


Хубаво е човек да разсъждава с главата си,а не да се поддава на пропагандата,която чете в Ауто-Билд. Това,че германците са го кръстили Голфов клас, ама изобщо не означава,че класът е голфов. Никъде по света не се ползва такъв термин за класа, в който се продава Корола
Корола, за разлика от Голф, е световен шампион по значимост на пазарите. Също така е в този клас доста преди Голф. А също така удовлетворява пазарните потребности на много голям обхват от пазари, при това е с репутация не само на най-продавания автомобил в света въобще, и разбира се в класа си, но и на най-надеждният автомобил в класа.
P.S. Между другото новият Голф 8 повече ми харесва от Корола

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 04 Дек 2013 20:31
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.6 e210
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Безспорно всяка кола с турбо дава първоначално усещане за по - бърза и динамична, това до колко е само усещане или реалност е друг въпрос, и тойота най - вероятно не вижда много плюсове в намалена кубатура с турбо за клиентите си и доверието което имат те
Toyota Corolla 1.6 e210
- Not_active_user_2
- Мнения: 67
- Регистриран на: 03 Яну 2021 18:20
- Местоположение: България
- Автомобил: Corolla
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
А пък на бензиностанцията ми излезе 39 лева с отстъпка. Вашата математика ми допада повече.
Колата е лична! За останалото съм писал, че това е моят опит и за около 6 хиляди километра по моите си отсечки и моето шофиране за всеки от 3те мотора.
За мен това е директно сравнение. Има различни типове хора, които се асоциират с даден бранд, определена прослойка, и тн. Едни ги радва да виждат как свети ESP на всеки светофар и завой, други се радват на мега нисък разход, трети искат да имат последната технология и мега комфорт в кокпита и тнт. За свяка кола си има тип пътници.
За мен колите са купчина желязо, които ми служат оптимално и на оптимална цена.
Да, извадката е представителна от сайта, но и субективна спрямо по-горните категории. Никой с над 30к км годишен пробег не би си купил малолитражка, освен ако не си Убер или Такси.
Времето ми не е недостатъчно и за мен то единствен измерител.
Дали мога или не мога да карам тази кола, или по принцип да шофирам е друга бира...
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
39 ЛЕВА за 100 км?!?!?!?!?!Hybrid1stTime написа: ↑15 Апр 2021 11:32 metoyo написа: ↑
14 апр 2021 15:51
Е кво по-добре от това? За 100км. си свършил 10 задачи с разход от 5,50 лв
А пък на бензиностанцията ми излезе 39 лева с отстъпка. Вашата математика ми допада повече.
- Not_active_user_2
- Мнения: 67
- Регистриран на: 03 Яну 2021 18:20
- Местоположение: България
- Автомобил: Corolla
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
За 350,но е извадено само половината изречение от колегата и хората са в шаш. За тези 350км разхода по борд, за всяко отделно пътуване, беше между 2.7 и 4.7,а на колонката 5.5.
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
ААааа така по - бива. Щото и аз смятам струвам.. викам поне 350+ трябва да може да се мине за тея пари...Hybrid1stTime написа: ↑15 Апр 2021 12:36 За 350,но е извадено само половината изречение от колегата и хората са в шаш. За тези 350км разхода по борд, за всяко отделно пътуване, беше между 2.7 и 4.7,а на колонката 5.5.
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Именно обратното твърдя, а вие го оспорвахте. Аз твърдях, че германеца взема голф (и автомобили от този клас, като корола) най-вече за градски автомобил. Ако все пак взема голф и за дълги пътувания, то би го взел с дизел. (Затова дори и у нас дилъра на фолксваген предлага голф, като градски.) Така, че да, определено не сте ме разбрали.
Не германците, а така наричат класа в автоизданията, съвсем не само немскоезичните. За да бъде емблематичен един модел, съвсем не трябва да е масов и не трябва да е „конфекция”, не трябва да е „ширпотреба”. С другото съм съгласен и определено „нещата се променят”. И тойота изостава в промените.LEXUS написа: ↑15 Апр 2021 01:36 Това,че германците са го кръстили Голфов клас, ама изобщо не означава,че класът е голфов...
P.S. Между другото новият Голф 8 повече ми харесва от КоролаМного изпипан автомобил, изглежда висококачествен,с добър обзор, стилен, с може би най-добрите двигатели в момента като ефективност и динамични показатели - 1.0 TSI и 1.5 TSI, изобщо много качествена инженерно творение, откъм интериор също водещ - модерно табло, с тактилни бутони.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Spoko и 5 госта