Съвсем нормално е парното да вдига повече. Климатика може да работи и на батерия, докато парното ти работи с топлината от двигателя. Редовно зимата... (то па една зима) на 6 градуса външна темп, колата работи 2-3 мин и изключва двигателя.. И го пуска само ако включва да духа топло.astranom написа: ↑30 Мар 2021 11:04Да, по-големият разход беше този уикенд, а по-малкият - миналото лято към и от морето. Учудвам се колко голяма разлика има в разхода през лятото и зимата. Изглежда и че парното качва повече разхода, отколкото климатикът. Факт е, че през зимата градско ми дава 5.4, а през лятото седмици наред с известни усилия поддържаше 3.5, а без особен проблем даваше 3.7 - 3.8. Аз карам като баба де, наистина не я натискам много в града.![]()
Карах шкода йети тези дни. И там климатика до някакви градуси работи и да топли...тоест веднага започва да духа топло... може и да бъркам и да има някакви други греещи неща.. ама не това е важно.
Та климатика ти харчи ток от батерията, докато топлото ти идва от двигателя... И зимата в града установяваш колко много колата харчи само за да ти е топло.... с електричките също се вижда... Едно от спрак бусчетата, при рейндж 77 км при включване на отопление падаше на 44 км