Yaris - спря да се включва перката за охлаждане
Yaris - спря да се включва перката за охлаждане
Здравейте днес направих една глупост от която спря да се включва перката за охлаждане
Живея в Германия и повечето тук имат уред срещу невестулки както и аз и реших при работещ двигател да изключа от плюса кабелчето и при отвиването на плюса антифриза изтече и перката повече не иска да се включи. Проверих всички бушони няма изгорели. Напълних отново с антифриз и след като колата вдигни градуси антифриза се надига а перката не се включва,разбрах в последствие че не трябва да се бара плюса при работещ двигател защото може да даде грешка и сега нямам идея какво е станало. Нямам много опит с колите моля ви дайте идеи какво ли се е случило. Извинявам се за големия ферман който написах но ще бъда благодарен ако някой сподели какво би могло да бъде....
Последно промяна от Akima на 30 Апр 2024 16:56, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.
Причина: Променено заглавие.
- boyanmt
- Мнения: 930
- Регистриран на: 15 Яну 2018 21:01
- Местоположение: NE Черноморие
- Автомобил: RAV-4-за кибрит
- Благодарил/а: 1 път
Тойота ярис
От този ферман, търся връзката между уред против невестулка, перка и... антифриз. Защо антифриза е изтекъл, какъв е този "+", къде е свързан?
.. ще гледам на боб..
.. ще гледам на боб..

Тойота ярис
Бях пуснал климатика да видя да ли работи и в момента в който отвъртях клемата на плюса антифриза изби отгоре мисля че е дало нещо накъсо и след това перката не иска да се включи повече...
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Тойота ярис
И аз не разбирам. Този уред (ултразвуков, имам го и аз или другия вариант- ултразвук плюс електроди, разположени по блока на двигателя и шасито, които пускат слабо напрежение, гонещо белки, златки и т.н.) е свързан на + и - на акумулатора и няма абсолютно нищо общо със системата за охлаждане на двигателя.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- boyanmt
- Мнения: 930
- Регистриран на: 15 Яну 2018 21:01
- Местоположение: NE Черноморие
- Автомобил: RAV-4-за кибрит
- Благодарил/а: 1 път
Тойота ярис
Предлагам на колегата да си напише на чернова какво аДЖаба иска да пита,и после да го препише на разбираем български език,тук,във форума.
Какъв е този неземен уред,гонещ порове и невестулки,че чак ти избива тапата(антифриза де..
)...и остави на мира тази пуста перка!
Можеш да прикачиш някоя снимка,за да се ограмотим с тези нови устройства. Може да сложа такова и на моята бангия.
Очаквам "edit" ..
Какъв е този неземен уред,гонещ порове и невестулки,че чак ти избива тапата(антифриза де..

Можеш да прикачиш някоя снимка,за да се ограмотим с тези нови устройства. Може да сложа такова и на моята бангия.
Очаквам "edit" ..

-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Тойота ярис
Не, бе....тоя уред го имам и аз и никога не съм имал проблеми с проядени кабели и маркучи, за разлика от много познати и колеги тук (живея в предалпийски район и гняс си има, която да ти изяде каквото смогне). Но, проблеми с антифриз и перка не съм срещал. До толкова ефективен не е и моят уред 

Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- memorex
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Тойота ярис
Не се знае кое точно и къде е откачено от захранването.
Аз бих проверил окабеляване и букса на датчика за температура охлаждаща течност.
Току виж казуса се разяснил.
Аз бих проверил окабеляване и букса на датчика за температура охлаждаща течност.

"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
- memorex
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Тойота ярис
Така е,но според мен има и други неизвестни за да стане интересна темата.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 02 Юли 2020 01:40
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla 1,4D NDE120
Тойота ярис
Аз до колкото разбрах, е откачен кабела към + (евентуално) на джаджата за невестулки и мармоти, при включен двигател и охлаждащата течност е изкипяла.
Но с абсолютна сигурност мога да твърдя, че нямат връзка двете събития. Според мен вероятно си има проблем с включването на вентилатора още от преди и е случайно съвпадение така да стане. Най вероятно в датчика за температура на течността е проблема - често нагаря контактната му система.
Но с абсолютна сигурност мога да твърдя, че нямат връзка двете събития. Според мен вероятно си има проблем с включването на вентилатора още от преди и е случайно съвпадение така да стане. Най вероятно в датчика за температура на течността е проблема - често нагаря контактната му система.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 4 госта