Не пали при температура под 0 градуса
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Не пали при температура под 0 градуса
Свещите греят ли?
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Не пали при температура под 0 градуса
Да така казаха в супер дизел но околовръстното в София,там смениха и клапана на помпата.А имали значение ,че акумулатара не е от висок клас но е със същите параметри.Също замериха и дюлзите и казаха ,че са в норма.
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Не пали при температура под 0 градуса
Колега, провери си двата захранващи кабела - и минусовия, и плюсовия. Имах подобен проблем и само добрата маса не беше достатъчна, докато не смених плюсовия кабел. След това колата палеше от раз... 

-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 09 Май 2017 18:39
- Местоположение: Sofia
Не пали при температура под 0 градуса
И така да продължа по темата ми
След сериозно обслужване включващо смяна на съединител и комплект верига, плюс куп семеринги и пистов ремък с ролки и водна помпа и смяна на дихтунги и гарнитури и още какво ли не и ревизия на предницата, колата направо е друга кола. Голяма разлика, обаче сутрин пак не пали
То вече да се смея ли или не знам какво да правя. Проблемът е че от някъде губи налягане на горивото и бутончето на подкачащата помпа на горивния филтър е супер меко и трябва да припомпя няколко пъти докато качи налягане и тогава пали като опарена. Дайте акъл от къде може да гълта въздух и да се реши проблемът. Някакъв клапан ли се поставя да не връща гориво в резервоара ли или нещо друго? Поздрави!


- memorex
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Не пали при температура под 0 градуса
Ами ако"гълта"въздух от някъде ,не следва ли та има теч на гориво от там след като избута въздуха.
За да се връща горивото в резервоара трябва да се проследи пътя през горивна помпа и филтър.
.Някой майстори монтират възвратен клапан на филтъра за да не вадят дюзи.Временно. 



"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
Не пали при температура под 0 градуса
Имам проблем с паленето под - 6 градуса.Колата е авенсис дкат Т25. Всичко е проверено като дюзи, свещи, рециклиран стартер, нов акумолатор и почистране scv клапан. Последно като беше - 10градуса нагрявах със сешуар горивната рейка от двете стани и колата запали. След това на другия ден нагрях само сензора за налягане на горивото от ляво, но нищо. След това награях от дясно pressure relief valve така се казва помпа за налягане или нещо такова и запали. Та проблема дали е възможно да е в рейката или е нещо друго.Побърка ме тази кола 2ра година.
- memorex
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Не пали при температура под 0 градуса
Трябва да се изчаква при подгрева повече или два пъти за по-сигурно.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
Не пали при температура под 0 градуса
И с чакане и без не иска.,без да нагрея рейката от двете страни не пали.
- valentin_1510
- Мнения: 64
- Регистриран на: 12 Окт 2019 16:25
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: Toyota Corolla Verso
- Получена благодарност: 2 пъти
Не пали при температура под 0 градуса
Опита ли да подгрееш 2 пъти?
Чистенето на scv не винаги помага. Хубаво е да отидеш в представителство на Тойота и да я оставиш вечерта. На другия ден те да я запалят и да мерят налягането.
Чистенето на scv не винаги помага. Хубаво е да отидеш в представителство на Тойота и да я оставиш вечерта. На другия ден те да я запалят и да мерят налягането.
Не пали при температура под 0 градуса
Само това за 2 години не съм правил, но накрая и до тях ще се ходи.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 9 госта