Rider, действай, пък ще покажеш после какво си направил! Аз имам усещането, че би се получило нелошо, имайки предвид как изглежда Субару Форестър...the_rider написа:Чшшш ква баба бе, мойта Каринка още си е като нова.
И аз не ви говоря за "бъги" а само за леко повдигане, което евентуално може да се постигне и само чрез по-големи джанти /сега съм с 14-ки а място има доста/ както е при новите оллроудъри на ауди, волво и субару например. А и не забравяйте че мойта е комби...високо комби изглежда съвсем различно от висок седан /който наистина ще стои смешно-като за Париж-Дакар/.
Все едно...само си чешем езиците...като/ако наистина направя нещо ше ви го покажа пък тогава ше си говорим за на баба ми кюлотите![]()
Carina all road
Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Мнение от ToyotaFan » 05 Апр 2005 09:38
ToyotaFan
Мнение от El Camino » 05 Апр 2005 12:40
Хаха - аз в никакъв случай не бих твърдял, че кола на 100 000км и без забележки на немски ТЮФ е стара biggrin.gif . Което имах в предвид е, че е като стара баба на пътя. Чуди се, клати се, мае се.... силна конкуренция на спортния дух на Волксваген Пасат (доказано най - неспортната кола на хилядолетиетоthe_rider написа:Чшшш ква баба бе, мойта Каринка още си е като нова.
И аз не ви говоря за "бъги" а само за леко повдигане, което евентуално може да се постигне и само чрез по-големи джанти /сега съм с 14-ки а място има доста/ както е при новите оллроудъри на ауди, волво и субару например. А и не забравяйте че мойта е комби...високо комби изглежда съвсем различно от висок седан /който наистина ще стои смешно-като за Париж-Дакар/.
Все едно...само си чешем езиците...като/ако наистина направя нещо ше ви го покажа пък тогава ше си говорим за на баба ми кюлотите![]()


Аз от доста време гледам джанти за моята, ма все не се решавам, че не ми се разправя с регистрацията им в талона/преглед на ТЮФа/огъване/боядисване на калниците. Факта обаче е, че има само няколко модела джанти 16ки дето влизат без да опират и са толкова редки, че въобще се пренебрегват. Немците за да признаят тези за годни за каране по улицата те карат да си огънеш ръбовете на калника навътре. 17ките пък не само не влизат ми трябва и да се опъва самия калник на страни.
Естествено ако се вдигне може и да няма проблеми с джантите, но пък се опасявам от стабилността на висока скорост.. предвид това, че и стандартно си е патица. Помисли си добре

El Camino
Мнение от ToyotaFan » 05 Апр 2005 13:08
El Camino написа:Естествено ако се вдигне може и да няма проблеми с джантите, но пък се опасявам от стабилността на висока скорост.. предвид това, че и стандартно си е патица. Помисли си добреthe_rider написа:Чшшш ква баба бе, мойта Каринка още си е като нова.
El Camino, какво искаш да кажеш с това СТАНДАРТНО СИ Е ПАТИЦА?
Според теб Карина-та е нестабилна, така ли? Аз имам съвсем други впечатления от колата, дори си мисля, че е доста стабилна на завоите, при все, че моята няма ABS!
ToyotaFan
Мнение от El Camino » 05 Апр 2005 13:30
Ми първо да разгранича стабилно от стабилно, когато си караш семейството и стабилно, когато я ускоряваш по завои и ти трябва да знаеш кога ше изскочи от пътя.ToyotaFan написа:El Camino написа:Естествено ако се вдигне може и да няма проблеми с джантите, но пък се опасявам от стабилността на висока скорост.. предвид това, че и стандартно си е патица. Помисли си добреthe_rider написа:Чшшш ква баба бе, мойта Каринка още си е като нова.
El Camino, какво искаш да кажеш с това СТАНДАРТНО СИ Е ПАТИЦА?
Според теб Карина-та е нестабилна, така ли? Аз имам съвсем други впечатления от колата, дори си мисля, че е доста стабилна на завоите, при все, че моята няма ABS!
Освен това говоря за стандартното (МЕКО) окачване и стандартните 185/14 гуми, който сами по себе си са повод за замисъл за замисъла на стабилността на колата. При ускорение на права на 2ра над 4000 оборота предницата почва да ми се вее... или оставя поне такова усещане. При завой (детелина примерно на магистрала) няма никакъв фийдбек отвън, освен "ей ся съм толко нагъзена, че ако река да приплъзна, напрао ша изподскачам кат жаба от платното". Приплъзване е мръсна дума. Друг тест - два поредни остри завоя... майко милоwacko.gif . Друг тест - спиране в завой... Друго - бърз старт

Според мен, Карината е лимузина, дето има за функция да вози меко и далеко. Окачването и за ежедневно е хубаво (сигурно), но стабилността е комромис със комфорта.
В по горния смисъл писах, че едно качване на центъра на тежестта, е неразумно за мен..
El Camino
Мнение от ToyotaFan » 05 Апр 2005 14:06
Е-хеей, ти си се опитал да разгледаш колата като спортна, а тя изобщо не е спортна! Що се отнася до окачването, моето мнение е, че то не е от най-меките, т.е. компромиса комфорт-сигурност е добре преценен! Освен това Rider-а няма идея да я прави спортна, а доколкото го разбирам да направи оптичен тунинг, като да изглежда ALL ROAD, т.е. по-скоро цели увеличение на проходимостта, или поне да изглежда като кола с повишена проходимост... 

ToyotaFan
Мнение от the_rider » 05 Апр 2005 17:37
Точно за това иде реч.ToyotaFan написа:Е-хеей, ти си се опитал да разгледаш колата като спортна, а тя изобщо не е спортна! Що се отнася до окачването, моето мнение е, че то не е от най-меките, т.е. компромиса комфорт-сигурност е добре преценен! Освен това Rider-а няма идея да я прави спортна, а доколкото го разбирам да направи оптичен тунинг, като да изглежда ALL ROAD, т.е. по-скоро цели увеличение на проходимостта, или поне да изглежда като кола с повишена проходимост...


the_rider
Мнение от El Camino » 05 Апр 2005 17:54
Усетих те, що си мислиш за ролбарите biggrin.gif . То не е било и аз кат съм в БГ да не се размечтая за Ланд Крузър с ролбари, ма за Каринка не се бях сещалthe_rider написа:Точно за това иде реч.ToyotaFan написа:Е-хеей, ти си се опитал да разгледаш колата като спортна, а тя изобщо не е спортна! Що се отнася до окачването, моето мнение е, че то не е от най-меките, т.е. компромиса комфорт-сигурност е добре преценен! Освен това Rider-а няма идея да я прави спортна, а доколкото го разбирам да направи оптичен тунинг, като да изглежда ALL ROAD, т.е. по-скоро цели увеличение на проходимостта, или поне да изглежда като кола с повишена проходимост.....малко протекция от леки подпирания, с които градското каране изобилства и малко просвет /който и сега не е малък/, за да не се чудя като скачам от бордюра пред блока дали няма да ми тресне прага. Всичко това финно и точно премерено, без чалгаджийски изпълнения. Аз от 180 повече не съм вдигал с нея, при това само веднъж за проба. Нормално карам на магистрала с около 130-140 където стабилността ми е в съвсем приемливи граници. Обикновено, когато съм с тая кола съм с хлапетата, така че последното, за което ще си помисля е да изпробвам кога ще излети от завоя.....все едно, ако ролбарите се включат в ценовите ми представи ще се пробвам...независимо от разностранните мнения

Проблемите на ролбара ги виждам само в паркирането, иначе няма ядове там. Само окачването ме притесняска мен малко, но в никакъв случай не съм против. Даже ми е интересно:).
Ми аман от спортни коли в тоя форум все пак biggrin.gif

El Camino
Re: Carina all road
Мнение от punkara » 05 Апр 2005 21:54
sled isoiyata sus zadniyat kapak v legloto, edva li veche shte blusne neshto... pusta revnost.... biggrin.gifthe_rider написа:хем жената ше паркира по-смело с тях?


punkara
the_rider
Гост
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта