Авенсис т25 - 2003 Съмнения за вътрешни карета
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 05 Окт 2018 23:51
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota avensis d4d 116hp
Авенсис т25 - 2003 Съмнения за вътрешни карета
Здравейте колеги, проблемът ми е следния. Преди няколко месеца се появиха силни напречни вибрации при ускорение в диапазона от 100 до 120км(само при подаване на газ). Днес реших да отида на сервиза, но преди сервиза ми се наложи кратко пътуване и странното, е че днес въпросния проблем го нямаше. Все пак закарах колата на сервиз и там ми казаха - вътрешни карета. Обаче ми обявиха около 1000лв за труд и рециклиране на двете карета. Та въпросът ми е някой запознат с тези полуоски и вътрешни карета да даде повече инфо? И не може ли само вътрешните карета да се сменят?
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 27 Яну 2015 19:26
- Местоположение: Хасково
- Автомобил: Авенсис 1.8 бензин 2007г
Авенсис т25 - 2003 Съмнения за вътрешни карета
Имах същия проблем, вибрациите се появяат между 100 и 120кл само под товар повече се усеща при изкачване.
Вътрешно каре дясно. Майстра ми предложи да размени двете карета да сложи лявото отдясно и обратно идеята е че тези карета се движат само в една посока след размяната им обръщаш движението и се получи. За сега 10хил км няма вибрации колата е авенсис бензин 1.8 2007 г.
Вътрешно каре дясно. Майстра ми предложи да размени двете карета да сложи лявото отдясно и обратно идеята е че тези карета се движат само в една посока след размяната им обръщаш движението и се получи. За сега 10хил км няма вибрации колата е авенсис бензин 1.8 2007 г.
Тойота авенсис 1.8 бензин 2007 г
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Авенсис т25 - 2003 Съмнения за вътрешни карета
На вътрешни карета най-често се получава луфт в трипода,ако се въртят карета няма много подобрение.Явно при колегата по горе луфта е бил в чашата ,и за това се е получило.Което е за кратко.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 05 Окт 2018 23:51
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota avensis d4d 116hp
Авенсис т25 - 2003 Съмнения за вътрешни карета
а въпросните карета може ли да сд сменят само те? Защото майсторите ми говорят за сваляне с полуоската и искат от 250 до 500лв за рециклиране на едната само.
-
- Мнения: 532
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 102 пъти
Авенсис т25 - 2003 Съмнения за вътрешни карета
Нищо няма да рециклираш. Човека по-горе ти е написал. Свалят се полуоските и се сменят чашките на 2те карета. Дясната отива на лявото, а лявата на дясното. 2та трипода никога не лягат на едно и също място и поради тази причина тази интервенция в 99% от случаите работи. Вероятно точно това ще направят и твоите "майстори" и ще ти приберат 1000лв. Аз лично това съм го правил 2 пъти и първия път бях скептичен, но се оказа, че трипода винаги има изместване с по 3-4 мм заради посоката на въртене и в единия случай отива към зегерката в другия от другата страна.
- ufer
- Мнения: 2815
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 25 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Авенсис т25 - 2003 Съмнения за вътрешни карета
Поддържам горните мнения с размяната. Октомври сменях маншон на вътрешно каре, а това става чрез пълно разглобяване на трипода на място, без да вадя външното каре. Но ти трябва канал и не знам до колко висва полуската надолу при теб, за да е удобно за работа. При мен висва около 30 см, но съм със задно предаване. Добре е да си осигуриш и едно месингово (бронзово) стерженче за избиване и набиване на трипода, както и да внимаваш да не разсипеш иглените лагери, а греста и тя е важна... 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 2 госта