Според мен, ако човек държи на хибрид и мощност GS450h е логичното решение. За GS300- според мен не е лош вариант. Ок, не върви толкова, но сега го проверих- по каталог е с 0,5 сек. по-бърз до 100 от IS300h и макс. скорост е 230. И се оказва по-лек, явно баш тежък е само хибридният. Да, 2л мотор "не отива" на колата, но виж конкретно -
https://www.lexus.de/haendler/forum-mue ... erbestand/ .....Най-високо ниво е и не е скъп. Колко е надежден този мотор- не знам, но хваща окото, поне моето. Да, GSF е ултимативният вариант, в мобиле.де има цели 3 (три!)

. Но дали си струва да караш до работа всеки ден с 5л. V8 машина, която предразполага да я настъпваш и ще харчи като за последно- ами всеки сам си преценява. И все пак успех с тестдрайва. Ако имаш каквито и да е въпроси можеш да ме питаш. Напоследък изчетох каквото имаше из нета за IS, GS и т.н. Просто пиши
