
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
- Митхат
- Мнения: 3823
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Един Ярис/Аурис с хидравличен актуатор е напълно способен на такива магарии. 

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Ами има как и се случи тончо така, независимо дали ви се връзва... Не ми е хоби да пиша по форуми; естествено първо обиколих сервизите...slowtraveler написа: ↑05 Мар 2021 09:02Хм... Нещо не ми се връзва с обясненията... НЯМА как да е дало грешка и да не я е запомнило (освен ако някой се е правил на майстор, изключвал акумулатор и/или трил грешки)...
НЯМА как официалният сервиз да откаже да ти вземе парите.. Да, може да предложи време, което да не ти е удобно, но не и да ти откаже.
Над 50% от темата е точно за проблем, съответстващ на Вашата информация - странно, че не сте видели подобен проблем...
Но за да се продължи 'диагностиката' трябва да споделите поне какви грешки е запомнил компютъра..
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Не е задължително да е хидравличен, аз съм виждал и с механичен да го прави, но само изключва от скорост, колелцето може и да светне, а може и да светне, но никога не влиза в авариен режим. Според мен ако влиза в авариен, трябва да има freeze frame. При моя случай го дебнахме още два месеца докато стане официална грешка.

Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 03 Мар 2021 07:20
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: TOYOTA COROLLA VERSO 1.8
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте на всички! Нов съм във форума, а и от скоро съм собственник на COROLLA VERSO 1.8 VVT-I с роботизирана скоростна кутия. Прочетох всичките 82 страници до тук. Разбрах ,че тази кутия е като обикновенната механична ,но се управлява от робот. Тази седмица ще обслужвам колата. Запознах се с това, какво и колко масло да се сложи в скоростната кутия. Но имам въпросите : къде са пробките на скоростната кутия; трябва ли да се промива кутията ,като при автоматик или само се сменя ? Търсих в нета ,но нищо не открих. Ще бъда благодарен ако ме просветлите.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Пробката за наливане е откъм бронята на височина около 20 см. от дъното на кутията. За изтакане е отдолу в най-ниската точка. Не давай да ти отвиват фиксатора за да наливат през неговия отвор. После може да ти прави проблеми. А и той е залепен.
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 03 Мар 2021 07:20
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: TOYOTA COROLLA VERSO 1.8
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Благодаря за бързия отговор. Питам, защото не искам да имам неприятности. А и винаги присъствам при майстора когато ми сменят консумативите.От прочетеното до тук разбрах , че ти Petar555 си един от най-коректните и просветените съфорумци. Затова ще задам още един въпрос. До сега всичките си автомобили съм ги карал с масло на френския пройзводител YACCO . И резултата е бил повече от отличен. Някой слагал ли ги е на TOYOTA ?
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Не съм го ползвал това масло. Аз карам с Castrol Edge 5W30 Long life и съм много доволен. На скоростите на ммт пак слагам на Castrol. По темата за маслото но скоростите съм писал доста.
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 12 Мар 2021 22:50
- Местоположение: плевен
- Автомобил: Йарис
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте колеги! Виждам, че има доста запознати хора с мулти мод трансмисията, за жалост аз не съм сред тях и имам нужда от вашата помощ. След смяна на съединител и актуатор на съединителя автомобила изгуби скорости. Съединителя е монтиран коректно, но преди смяната му не е поставен в Clamp position през диагностиката....
Следват многократни адаптации на екуто, съединителя и трансмисията, както с кламер, така и с диагностика Лънч. Симптомите са следните - Символът N се появява при контакт и не премигва, а в диагностиката няма грешки. След запалване обаче N започва да мига и съответно няма скорости и педал на газта.
Прилагам снимки от живи данни на съединителя за да не бъда голословен. Моля ако някой има идея какъв може да е проблема да пише в темата или да се свърже с мен. Благодаря ви!!!
Следват многократни адаптации на екуто, съединителя и трансмисията, както с кламер, така и с диагностика Лънч. Симптомите са следните - Символът N се появява при контакт и не премигва, а в диагностиката няма грешки. След запалване обаче N започва да мига и съответно няма скорости и педал на газта.
Прилагам снимки от живи данни на съединителя за да не бъда голословен. Моля ако някой има идея какъв може да е проблема да пише в темата или да се свърже с мен. Благодаря ви!!!
► Виж съдържание
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Learn Clutch Standby point fail. Ето това ти е проблема.
Закарай го пак на позицията "смяна на части". Обери луфта. И обучавай на ново. Ще стане.
Закарай го пак на позицията "смяна на части". Обери луфта. И обучавай на ново. Ще стане.
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 12 Мар 2021 22:50
- Местоположение: плевен
- Автомобил: Йарис
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Направихме го отново мига N на запалена кола. Ето данните.
► Виж съдържание
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Нищо не сте направили. Актуатора не е на правилното място.
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Свалете актуатора. Демонтирайте моторчето. С една права отвертка го изпънете докрай. Върнете моторчето. Поставете актуатора така че да няма луфт на вилката и обучете.
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 12 Мар 2021 22:50
- Местоположение: плевен
- Автомобил: Йарис
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Petar555 можеш ли да се свържеш с мен на 0888418662 или ако можеш да ми напишеш на колко мм е правилното място за да се помъча
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте колеги. Дойде и моят ред да има драма при тази кутия, а проблема е следния. При ускоряване колата си превключва без проблем , но дойде ли светофар или намаляване до около 5-10км/ч кутията изключва и влиза в N режим и не иска да превключи. Проблема се задълбочи тези дни и започна да го прави доста често. Колата е Айго 09' 1.0 бензин
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 08 Май 2015 23:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla verso 1.8 MMT
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте колеги! Някой запознат ли е дали ММТ взима информация за температурата на околната среда? Питам защото вече трета година поред ми прави впечатление, че когато температурата навън е под 10 градуса, връща на първа при скорост около 5-6 км/ч, което е ок. Сега като температурите са над 10 градуса от 2-ра връща на 1-ва при около 17-18 км/ч. Това е доста дразнещо в градски условия и се принуждавам да превключвам на ръчен режим. Всичко останало е ок. Превключването е плавно и няма други забележки.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта